Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

CYTADELA cz.1 poradnik SpellForce 2: Władca Smoków

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Gdy Twórcy zasiedlili już całą Eo i nie zostało już tu dla nich nic do odkrycia, skierowali głód wiedzy ku sprawom spoza tego świata - CYTADELA cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Gdy Twórcy zasiedlili już całą Eo i nie zostało już tu dla nich nic do odkrycia, skierowali głód wiedzy ku sprawom spoza tego świata. Tak to odkryli Praogień - najpotężniejszą znaną nam moc, esencję magii. Nawet oni nie byli w stanie w pełni zrozumieć skutków działania Praognia czy całkowicie nad nim zapanować - ich kultura rozpadła się pod wpływem pokusy, jaką stanowiła ta moc, a Twórcy stoczyli się w otchłań szaleństwa i walk wewnętrznych. Wtedy ze swych jam wyłoniły się potężne smoki, które - niczym gniew samego stworzenia - pokarały miasta Twórców, wypędzając z nich niegodziwych. Jedynie bardzo nieliczni umknęli przed gniewem smoków... Niektórzy uciekli w rozległe puszcze Finon Mir, inni do mrocznych jaskiń pod górami Grimwarg, jeszcze inni skryli się wśród wiecznych lodów Gór Wietrznych, gdzie nie latały żadne smoki. Tam zapomnieli o kulturze i popadli w barbarzyństwo, z upływem czasu coraz bardziej dostosowując się do swych nowych ojczyzn. Tak to powstały elfy, które po Twórcach odziedziczyły potęgę umysłu, krasnoludy z ich rzemiosłem oraz my, ludzie, którzy przejęliśmy po nich żądzę wiedzy i żądzę władzy.

Darius

Misje główne:

Cytadela

Docierasz do Cytadeli - a raczej jej pozostałości. Nie została ona całkowicie opuszczona - magiczne stworzenia strzegą wejść do obszaru wewnętrznego. Poszukaj drogi do jej wnętrza.

Pakt

W Cytadeli są wojska Paktu - otoczone i mające przed sobą perspektywę szybkiej klęski. Twoje stosunki z Paktem nie układały się do tej pory za dobrze, ale ważna może się okazać wiedza co do tego, jak te siły się tu dostały i czego szukają.

1 - CYTADELA cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Przed rozgrywką będziesz świadkiem sceny, z której wynika, że przebywa tu Riddengard, a ponadto, udało mu się obudzić jednego z Twórców - CYTADELA cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Przed rozgrywką będziesz świadkiem sceny, z której wynika, że przebywa tu Riddengard, a ponadto, udało mu się obudzić jednego z Twórców. Cele Twych misji są jasne, więc ruszaj naprzód.

2 - CYTADELA cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Na początek oczyść dokładnie teren z portali demonów, wrogich instalacji oraz z lenyi - CYTADELA cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Na początek oczyść dokładnie teren z portali demonów, wrogich instalacji oraz z lenyi. Któryś z przeciwników powinien Ci zostawić klucz do pierwszej bramy miasta. Na północnym wschodzie znajdują się dwie bramy, skorzystaj z dowolnej z nich.

3 - CYTADELA cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Gdy przekroczysz bramę, otrzymasz zadanie Strażnik bramy - CYTADELA cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Gdy przekroczysz bramę, otrzymasz zadanie Strażnik bramy. Sprawia on wrażenie niezniszczalnego, ale wedle zapisków drużyny Nosiciela Dusz blokuje on jedynie wejścia do biblioteki. Spróbuj go pokonać. Walające się dookoła niego trupy świadczą, że niejeden śmiałek już próbował tego dokonać. Bez lęku w sercu rusz do boju, a wtedy zobaczysz, że to naprawdę niezły przeciwnik.

4 - CYTADELA cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Od beznadziejnej walki odwiedzie was wojownik cienia, jedyny z wojowników Paktu, który może podróżować bez użycia portali - CYTADELA cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Od beznadziejnej walki odwiedzie was wojownik cienia, jedyny z wojowników Paktu, który może podróżować bez użycia portali. Po rozmowie z nim otrzymasz zadanie Do Dragh'Lur . Musisz dowiedzieć się, dlaczego Szaikanie rzekomo atakują to miejsce. Wojownik cienia za pomoc w tej sprawie oferuje pomoc w zdobyciu Cytadeli. Nie masz wyboru, wróć ponownie na Okręt-Miasto. Otrzymasz misję: Ponownie do Sali Wiedzy . W tej komnacie musisz odnaleźć koordynaty Dragh'Lur. Zanim zdążysz odczytać niezbędne Ci informacje, niespodziewane wydarzenie sprawi, że czemu innemu będziesz musiał poświęcić swoją uwagę. Otrzymasz misję Poprzez burzę . Twoje poszukiwania w Sali Wiedzy uwolniły coś, co Urgi określa mianem burzy myśli. To zła myśl, której zew przywołuje inne mroczne myśli; przez tysiące lat kryształy Twórców opuściło wiele skrystalizowanych wcześniej myśli, burza ma więc czym się karmić i rośnie w siłę. Dopóki czegoś z nią nie zrobisz, nie będzie działało żadne z kryształowych urządzeń Twórców - rozhukana energia burzy blokuje funkcjonowanie ich magii. Dotyczy to również nawigatora. Kolejna misja to Strumień nienawiści . Nienawistne, wstrętne i inne złe uczucia kierują się ku burzy myśli i łączą się z nią. Jeśli zniszczysz je zanim się do niej przyłączą, być może uda ci się nie dopuścić do nadmiernego rozwoju burzy.