OKRĘT-MIASTO cz.1 poradnik SpellForce 2: Władca Smoków
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Twórców określa się również mianem dzieci bogów; to oni pierwsi pojawili się na powierzchni Eo, poznali sztuki magiczne i stworzyli z kości naszego świata pierwsze miasta. To właśnie potężnym budowlom i artefaktom, które tworzyli mocą swych zdolności zawdzięczają swoją nazwę. Wszystko kształtowali zgodnie ze swymi oczekiwaniami - kamień, metal, szkło, a nawet niewidzialne moce myśli i snów. O potędze tych pierwszych ludzi, którzy zasiedlali każdy kontynent Eo, nawet dzisiaj świadczą upadłe pomniki wielkości gór, całe równiny zarzucone dziwacznymi machinami czy wielkie połacie ziemi skutej magicznym szkłem. Ilu by jednak wspaniałych mocy Twórcy nie posiedli, to i tak pewnego dnia nadeszła próba, której nie sprostali. Wróg, który ich prześladował i który próbował ich zniszczyć.
Dariusz
Przebudzenie czasu
Pojawisz się na pokładzie Okrętu-Miasta. Zauważysz, że Agathos podążył za Tobą.
Misja główna:
Poszukaj śladów Nosiciela Dusz .
Nosicielowi Dusz naprawdę się udało uruchomić ten dziwny artefakt. Jego drużyna żyła tu chyba przez pewien czas - istnieje więc nadzieja na znalezienie jakichś ich zapisków, czy też wskazówek co do ich losu.
Zanim wyruszysz na poszukiwania porozmawiaj z Cainem. Dowiesz się więcej o jego pracy sędziego dla Otchłani. Caine chce abyś wydał werdykt w jednej sprawie którą prowadzi. Otrzymasz kolejną misję: Caine - umowa Ainura . Młody człowiek z Siedmiogrodu imieniem Ainur sprzedał swą duszę demonom Otchłani. Pragnął zdobyć wiedzę dostateczną do zamordowania pewnego małżeństwa; uznał, że jego dusza jest warta szczególnie okrutnego mordu na tych ludziach. Caine dał ci kawałek skóry, na którym spisano umowę Ainura. Musisz udać się do Siedmiogrodu i zbadać sprawę, aby dowiedzieć się, co tak naprawdę zaszło. Ainur ukrywa się na poświęconej ziemi, demony nie mają więc do niego dostępu. Tobie i Cainowi jednak to nie przeszkadza, możesz więc odwiedzić Ainura i wysłuchać jego opowieści (misja: Ainur ). Przejdź na wschodnią część komnaty i przeczytaj księgę która się tu znajduje. Otrzymasz szary klucz oraz główną misję: Artefakt . Okręt-Miasto to kamienna budowla wielkości dużej osady, którą na powierzchni wody utrzymują magiczne siły. Ten dziwaczny pojazd stoi w miejscu od niemal 30 milleniów; konserwuje go przerażająca magia Twórców, która ochroniła go nawet przed skutkami Przywołania. W tym artefakcie czeka na ciebie wiele tajemnic - najważniejsza z nich jest na razie tajemnica sposobu, w jaki się nim steruje.
Zostało jeszcze 36% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie