Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

POWRÓT DO CYTADELI cz.2 poradnik SpellForce 2: Władca Smoków

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

1 - POWRÓT DO CYTADELI cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Gdy pozostanie jedynie ostatnia baza na północnym wschodzie zaatakuj ją wraz z pomocą sił Paktu - POWRÓT DO CYTADELI cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Gdy pozostanie jedynie ostatnia baza na północnym wschodzie zaatakuj ją wraz z pomocą sił Paktu. Jeśli dokładnie wyczyściłeś teren z budynków wroga, w prawym górnym rogu pojawi się teleport do bibliotek (misja: Do biblioteki ). Na razie jednak tam nie idź, ale skieruj się w południowo wschodni kraniec wewnętrznej części Cytadeli.

2 - POWRÓT DO CYTADELI cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Znajdziesz tam wykop, wokół którego leżą trzy szkielety - POWRÓT DO CYTADELI cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Znajdziesz tam wykop, wokół którego leżą trzy szkielety. Zbadaj je, a powstaną z martwych i... zaczną się kłócić między sobą. To pozostałości wyprawy badawczej w osobach, czy raczej szkieletach mistrza Birnbauma z Uniwersytetu Siedmiogrodzkiego, doktora Wideganta, oraz ich przewodnika JonJona (misja: Dobry, wredny i potężnie wściekły ). Ich duchy wciąż czują do siebie wielką urazę i nie mogą spocząć w spokoju. Każdy z nich da Ci inne zadanie. Mistrz Birnbaum chce opisać nieznane stworzenia tu występujące (Kompendium Stworzeń Birnbauma ). Musisz odnaleźć w Cytadeli pięć niespotykanych stworzeń i zanieść informację o nich z powrotem do mistrza (być może już widziałeś któreś z nich - między innymi Lśniącego golema , Wędrowca czasu , czy Żywiołaka Światła - informacja o tym została zapisana). JonJon pragnie jedynie w spokoju prowadzić swój dziennik, jednak wiatr porwał ostatnie czyste kartki (Karty JonJona ). Musisz odnaleźć dziesięć kart z jego dziennika i odnieść go właścicielowi (przypominam że posiada je 10 trutni na wewnętrznym terenie Cytadeli). Doktor Widegant zamartwia się swoimi niedokończonymi badaniami nad kryształami - zbierz w Cytadeli dwanaście bryłek kryształów i dostarcz mu je (Za garść kryształów ).

3 - POWRÓT DO CYTADELI cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Poszukiwania nie powinny trwać długo i wykonawszy zadania dla każdego członka nieszczęsnej wyprawy, powróć od ich lokalizacji - POWRÓT DO CYTADELI cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Poszukiwania nie powinny trwać długo i wykonawszy zadania dla każdego członka nieszczęsnej wyprawy, powróć od ich lokalizacji. Obdarowani podziękują Ci, ale wcale nie mają zamiaru odchodzić. Porozmawiaj z Widegantem, a dowiesz się, że oskarża Birbauma o kradzież jego dzieła o kryształach, które trzyma w skrzyni z której nie spuszcza z oka (misja: Podkradanie ). Porozmawiaj z JonJonem i przekonaj go, że wieki cierpień ze strony naukowców to wystarczający powód by spuścić im manto. Gdy szkielety będą zajęte obijaniem sobie kości spenetruj skrzynię Birnbauma i zabierz z niej książkę Wideganta. Oddaj ją właścicielowi, ale zauważysz, że Birnbaum wciąż jest głęboko niezadowolony. Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że oskarża Wideganta o to... że wcale nie jest Widegantem, ale oszustem który się pod niego podszywa (misja: Bandzior czy uczony? ). Możesz to sprawdzić jedynie sprawdzając intelekt Wideganta, a przy okazji swój. Zadaj Widegantowi trzy pytania, za każdym razem trafnie określając czy odpowiedź jest dobra, czy zła. Zdemaskowanie oszusta sprawi, że szkielety w końcu odzyskają upragniony spokój ducha.

4 - POWRÓT DO CYTADELI cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Pora wskoczyć do portalu prowadzącego do biblioteki - POWRÓT DO CYTADELI cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Pora wskoczyć do portalu prowadzącego do biblioteki. Spotkasz tam Mordakaia. Jest on pod wpływem złego zaklęcia, które tylko śmierć potrafi zniweczyć. Nie masz wyjścia więc musisz go zabić...

5 - POWRÓT DO CYTADELI cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Od czego jednak krew Szaikan - POWRÓT DO CYTADELI cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Od czego jednak krew Szaikan. Po chwili Twój brat cały, zdrowy i uwolniony od klątwy Riddengarda opowie ci historię Cytadeli. Riddengard odnalazł tu parę Twórców. Udało mu się obudzić z wiekowego snu jednego z nich - mężczyznę, który okazał się wcielonym demonem. To właśnie on kieruje działaniami Riddengarda. Postanawiacie zabrać drugiego ze śpiących Twórców - kobietę - jako kartę przetargową. Otrzymasz nowe misje: Smocze ziemie - Mordekai powiedział ci, że Nosiciel Dusz znalazł w bibliotece opis jamy słynnego smoka; Twórcy uważali to miejsce za smoczy dom, a Nosiciel Dusz najwyraźniej uważa, że wciąż żyją tam smoki. Podobnie jak w przypadku Fiary, krainę tę usiłuje opanować przebudzony Twórca. Godeland - tak nazywa się kraina, gdzie jakoby miałyby przetrwać smoki i tam też prowadzi Twoja droga. Powrót - wróć na Okręt-Miasto i znajdź koordynaty Godelandu. Za pomocą teleportu wróć na Okręt-Miasto, a otrzymasz misję Smocza Jama . Dzięki informacjom Mordekaia, powinieneś szybko odnaleźć koordynaty smoczej jamy w Sali Wiedzy. Zanim jednak tam się udasz zauważasz, że Caine ma do Ciebie sprawę. Po rozmowie okaże się, że chce Ci przekazać kolejny sąd (misja: Caine- umowa Żelaznego Brzucha ). Kupiec Żelazny Brzuch sprzedał swą duszę Otchłani w zamian za choroby i nieszczęścia które miały spaść na jego konkurentów. Masz osądzić, czy też człowiek zasłużył na wieczne cierpienia. Konkrety misji Żelazny Brzuch wyjawią Ci, że kupiec przebywa w Siedmiogrodzie.

6 - POWRÓT DO CYTADELI cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Misja Caina na razie musi poczekać - POWRÓT DO CYTADELI cz.2 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Misja Caina na razie musi poczekać. Udaj się do Sali Wiedzy by odnaleźć koordynaty miejsca zwanego Ostoją (misja: W nieznane ). Sekwencja myśli wywołała dziwne echo wśród myśli kryształów nawigatora. To miejsce napawało Twórców przerażeniem - to tam zostali po raz pierwszy pokonani. Lepiej uważaj na siebie po teleportacji...