Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

SIEDMIOGRÓD cz.1 poradnik SpellForce 2: Władca Smoków

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Z każdym miesiącem otrzymuję coraz mniej wieści - SIEDMIOGRÓD cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Z każdym miesiącem otrzymuję coraz mniej wieści. Z każdym zapadającym się portalem tracę prowincję. Moje królestwo to teraz tylko ziemie, które widzę z mego okna. Wrogowie - orkowie, Norkainowie, trolle - oblegają nawet tę resztkę, która mi pozostała. Już nie pytam, czy moje królestwo zostanie podbite, tylko kto zrobi to pierwszy. Bogowie i dawni wrogowie przestali mieć jakiekolwiek znaczenie; powoduje nami teraz wyłącznie głód i troska o naszych bliskich, bez względu na to czy są sługami Światłości czy Mroku. Może się to wydawać głupie, ale choć często przeklinaliśmy magów Kręgu, teraz oddałbym wiele, by ich moc była po naszej stronie. Niech sobie rządzą i płatają złośliwe psikusy, byle tylko mój lud przetrwał!

Ulf Wytrwały

Król Wysokiej Marchii

Najwyraźniej nie masz szczęścia. Gdy docierasz w pobliże Siedmiogrodu, okazuje się, że miasto jest oblegane przez Pakt.

Misje główne:

Rozdział: Długi marsz

Przeprowadź 10 krasnoludów przez portal do miasta. Musisz przerwać pierścień oblężniczy, aby doprowadzić krasnoludy bezpiecznie do ich dzielnicy.

Czarny proch

Skjadir opowiada o opuszczonej kopalni w północno-wschodniej części Siedmiogrodu, w której nadal powinien być przechowywany krasnoludzki czarny proch

Przez barierę

Pokonaj wieże Paktu - zniszcz je osobiście lub pozbądź się ich innym sposobem. Są one rozstawione wzdłuż jedynej drogi prowadzącej do miasta.

Mury Siedmiogrodu

Mieszkańcy krasnoludzkiej dzielnicy Siedmiogrodu nie znają cię i nie otworzą przed tobą bram; doprowadź w pobliże Skjadira i jego krasnoludy - mieszkańcy ich rozpoznają i otworzą im wrota.

Uchodźcy

Przeprowadź krasnoludy do dzielnicy krasnoludów.

1 - SIEDMIOGRÓD cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Dosłownie parę kroków na zachód znajduje się kopalnia o której mówił Skjadir - SIEDMIOGRÓD cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Dosłownie parę kroków na zachód znajduje się kopalnia o której mówił Skjadir. Zabierz z niej czarny proch (misja: Plan Skjadira ). Przy okazji zbierz także zapasy lenyi rosnące w pobliżu. Porozmawiaj ze Skjadirem, a przygotuje beczki z prochem. Jego plan polega na tym, żeby postawić je pod wieżą i odpalić. Nic skomplikowanego, ale tak właśnie rozumują krasnoludy. Jak jednak niepostrzeżenie przedostać się w ich pobliże? Udaj się na południe, a spotkasz tam Haldora. Ponownie musisz uciec się do jego pomocy. Może on przywołać dla drużyny sługę cienia, który zmyli przeciwników, jednak potrzebuje do tego skóry mrocznego elfa. Zrób sobie krótką wycieczkę, a na pewno po chwili jakiegoś spotkasz.

2 - SIEDMIOGRÓD cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Zaprowadź sługę cienia do miejsc oznaczonych okręgiem, by podłożył za Ciebie beczkę z czarnym prochem - SIEDMIOGRÓD cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Zaprowadź sługę cienia do miejsc oznaczonych okręgiem, by podłożył za Ciebie beczkę z czarnym prochem. Gdy już pozostawi będziesz miał tylko trzy sekundy na opuszczenie miejsca, więc proponuję nie zwlekać z tą czynnością.

3 - SIEDMIOGRÓD cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Z częścią wież będziesz niestety musiał rozprawić się sam, za pomocą metod konwencjonalnych - SIEDMIOGRÓD cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Z częścią wież będziesz niestety musiał rozprawić się sam, za pomocą metod konwencjonalnych. Gdy już wieże zostaną zniszczone, łatwo poradzisz sobie z niedobitkami koczującymi jeszcze przed bramą.

4 - SIEDMIOGRÓD cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Pamiętaj - zanim przeprowadzisz tu krasnoludy, koniecznie zniszcz kuźnię magmy , z której powstają latające potwory - SIEDMIOGRÓD cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Pamiętaj - zanim przeprowadzisz tu krasnoludy, koniecznie zniszcz kuźnię magmy , z której powstają latające potwory. Gdy krasnoludy znajdą się przed bramą, pobratymcy rozpoznają ich i otworzą wrota. Zaprowadź ich na północ, do krasnoludzkiej dzielnicy. Po chwili staniesz przed obliczem króla Ulfa. Wraz z nim znajduje się mag Praognia - Riddengard, który kusi króla obietnicą zniszczenia wrogów, jeśli ten na krótko przekaże mu władzę. Król Ulf zaniecha tego pomysłu, o ile sprowadzisz do miasta posiłki. Otrzymasz misje: Przedarcie się przez pierścień - pragnąc udowodnić królowi, że nie potrzebuje magii Praognia podejmujesz się zniszczenia pierścienia oblężenia wokół miasta, oraz Redmond - nie uda Ci się pokonać armii Paktu w pojedynkę; generał Redmond i jego wojska są uwięzieni w garnizonie - jeśli udasz się tam za pomocą swego kamienia podróży, to może uda ci się przeprowadzić tych żołnierzy przez pole walki. Po rozmowie z królem udaj się na zachód i zbierz lenyę.