DRAGH'LUR cz.2 poradnik SpellForce 2: Władca Smoków
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Eliminuj obozy wroga jeden po drugim, pamiętając że bagna roją się nie tylko od Ostrzy, ale też od dziwnych i niebezpiecznych stworzeń. Wkrótce ostatnia czarna kuźnia powinna stanąć w płomieniach, a Twój Żelazny Tasak powinien być gotowy.
Już za chwilę będziesz miał okazję go wykorzystać, ponieważ po zniszczeniu ostatniej kuźni przeciwnicy wezwą potężnego tytana. Stojąc nad stygnącym trupem tytana otrzymasz kolejne zadanie: Córa Króla Śmierci . Tak jak podejrzewałeś za atakiem stoi Yasha. Zapłaciła ona klanom za swe życie obietnicą podbicia dla nich Dragh'Lur. Do stworzenia tych Ostrzy wykorzystała dawną wiedzę swego ojca, sprowadzając przy tym hańbę na Szaikan - rozumiesz już teraz, że nie należało jej nigdy puszczać samopas. Wciąż czujesz, że to ty za nią odpowiadasz - zadbasz teraz, aby nigdy nie popełniła już podobnego błędu. Obozowisko Yashy znajduje się na południowym krańcu mapy. Gdy przybędziesz na miejsce bitwa rozgorzeje niemal natychmiast.
Proponuję Ci nie zajmować się jałowym niszczeniem instalacji wroga, ale natychmiast rzucić wszystkie siły na Yashę. Poniesiesz zapewne ciężkie straty, ale wojska nie będą Ci już potrzebne. Po zabiciu Yashu zdecydujesz się ją wskrzesić za pomocą smoczej krwii. Balladyna, jak łatwo się domyśleć, nie jest zachwycona Twoim uczynkiem. Otrzymasz misję Sojusz - bitwa została wygrana, a tobie udało się pozyskać wsparcie Paktu. Zanim powrócisz do Cytadeli porozmawiaj z wojownikiem cienia. Nim stąd odejdziesz, wypada zająć się misjami pobocznymi. Na zachodnim krańcu mapy znajduje się pozycja Ghul'Dana. Gdy docieracie na miejsce okaże się, że jest to grób ojca Szepta. Szept nie zamierza tak tego pozostawić i jego nienawiść sprawia, że Ghul'Dan powstaje z grobu (misja: Ojciec ). Po walce, Szept w końcu odzyskuje od dawna poszukiwany spokój.
Na północ od grobu Ghul'Dana musisz odnaleźć małe skupisko ubranych na czerwono żołnierzy Paktu i pokonać ich. Pozostawią po sobie dziwną zbroję (Smocza Szata Skruchy ), która już za chwilę nam się przyda. Nadeszła pora na kolejną misję od boga wojny - bezinteresowność. W miejscu które masz zaznaczone na mapie odnajdziesz zwłoki (misja: Największa ofiara ). Jako Drakon staniesz pomiędzy walczącymi kastami Norkainów, starając się zjednoczyć twoich braci. Żadnemu z dwóch rywali nie może się stać krzywda, ale musisz zakończyć ich kłótnie. W tym celu przyjdzie Ci pewnie złożyć największą ofiarę - pod warunkiem, że Norkainowie zaczną Cię traktować poważnie. Nie należysz do ich rasy - potrzeba ci czegoś, dzięki czemu Cię rozpoznają (misja: Rozpoznawalny symbol ). Załóż Smoczą Szatę Skruchy i podczas próby pogodzenia obu wojowników poświęć swoje życie. Misja zostanie wykonana, a Ty otrzymasz kolejną (Dusza wojownika - lojalność ). W księdze pojawił się nowy rozdział, tym razem opisuje on lojalność - cechę, która wskazuje wojownikowi drogę.
Pora by powrócić do twierdzy i przypieczętować sojusz. Zanim jednak to uczynisz, pomyszkuj trochę po okolicy aby zapolować na Sauriana , który dostarczy mięsiwa dla głodnego smoka na Okręcie-Mieście. Spokojnie wyrusz w drogę powrotną, a w zamku porozmawiaj z wojownikiem cienia.
Ma on do Ciebie jedną prośbę - chcę on otrzymać Żelazny Tasak, by na zawsze przypominał on jego ludziom o ataku Ostrzy. Wręcz mu broń (wystarczy wyjąć ją z ręki Twojej postaci i ponownie porozmawiać z wojownikiem cienia), a otrzymasz nową misję (Cytadela upadnie ). Pakt stoi po Twojej stronie i pomoże Ci w zdobyciu Cytadeli. Wskakuj do teleportu.
Na pokładzie Okrętu-Miasta ponownie odwiedzi Cię naprawiony pajączek, aby wręczyć mały prezent. Pora też na rozmowę w cztery oczy z Yashą (odpowiednie miejsce do rozmowy pojawi się na mapie - misja: Yasha - dyskusja ). Niestety Yasha jest niereformowalna i musisz ją groźbą zmusić do posłuszeństwa. Otrzymasz też misję odzyskania i zniszczenia swojej dawnej runy (Yasha - runa ). Twoja runa - wykuta niegdyś przez ojca Yashy, Hokana Ashira - była twoim przekleństwem. Ktokolwiek ją posiadał, mógł Cię kontrolować; jej magia posyłała Cię w bój jako niewolnika. Hokan przekazał ją Yashy, która początkowa była za młoda, by ci rozkazywać. Wtedy przyszło ci ochraniać Yashę, a po Przywołaniu być niemal jej rodzicem. To jednak Yasha za pomocą runy uczyniła z Ciebie kata i mordercę. Magia runy może i przestała obowiązywać już dawno temu, ale ty postanawiasz ją odzyskać i zakończyć tą historię raz na zawsze. Yasha ukryła runę w pobliżu Alluvyan (misja: Kryjówka ). Skieruj się do Cytadeli.