Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

POWRÓT DO CYTADELI cz.1 poradnik SpellForce 2: Władca Smoków

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Rozdział: Kolebka Praognia - POWRÓT DO CYTADELI cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Misja główna:

Rozdział: Kolebka Praognia

Tym razem zapuszczasz się głęboko do centrum cytadeli. Do miejsca w którym magazynowano wiedzę Twórców; miejsca z którego wywodzą się zarówno ich potęga, jak i ich klęska. Cokolwiek czeka na ciebie w budynku po drugiej stronie cytadeli, czujesz, że zbliżasz się do odkrycia ostatecznej prawdy o losach Nosiciela Dusz.

Ponowna próba

Dzięki gargulcom Paktu, strażnik bramy nie będzie już taki niebezpieczny.

1 - POWRÓT DO CYTADELI cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
W Cytadeli śmiało skieruj się na północny wschód, na tereny gdzie grasuje monstrum - POWRÓT DO CYTADELI cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

W Cytadeli śmiało skieruj się na północny wschód, na tereny gdzie grasuje monstrum. W okolicy bramy napotkasz Mistrza gargulców Iol'Thara, któremu wydaj rozkaz zaatakowania potwora - nie będzie on długo stawiał oporu.

2 - POWRÓT DO CYTADELI cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Otrzymasz nowe misje: Planowanie - Balladyna przekazała ci do dyspozycji swoich generałów - POWRÓT DO CYTADELI cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Otrzymasz nowe misje: Planowanie - Balladyna przekazała ci do dyspozycji swoich generałów. Pomów z nimi, aby dostosować taktykę Paktu do tej, którą stosują twoje wojska; Bandzior Riddengarda - zniszcz barierę wieży i obozy Błogosławionych; Własne wojska - w międzyczasie pozostawieni przez ciebie budowniczy Szaikan znaleźli dobre miejsce na budowę kwatery głównej. Nie chcesz uzależnienia od wojsk Paktu, musisz więc założyć tu swoje obozowisko; oddane pod twoją komendę przez Yashę Ostrza mogą się przydać do niszczenia budynków wroga. Jak widać roboty ci nie zabraknie i proponuję zacząć od rozbudowy własnego obozu. Nie wysyłaj na razie nigdzie wojsk Paktu, skutecznie będą odpierać pojedyncze rajdy wroga. Tym niemniej nad Twój obóz wciąż będą nadlatywać latające bestie.

3 - POWRÓT DO CYTADELI cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Wejdź do wewnątrz Cytadeli bramą którą broniła bestia - POWRÓT DO CYTADELI cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Wejdź do wewnątrz Cytadeli bramą którą broniła bestia. Ten zewnętrzny pierścień jest pełen wież obronnych, które należy unicestwić. Dzięki temu zdobędziesz też zasoby wroga i otworzysz sobie drogę do trzech przejść do wewnętrznej części Cytadeli.

4 - POWRÓT DO CYTADELI cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Gdy już to uczynisz, możesz przygotować się do oczyszczania Cytadeli z instalacji bojowych wroga - POWRÓT DO CYTADELI cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Gdy już to uczynisz, możesz przygotować się do oczyszczania Cytadeli z instalacji bojowych wroga. Przeciwnik posiada tu cztery duże obozy, z czego centralnym jest ten, położony na północnym wschodzie. Pamiętaj, że zanim opuścisz swoją bazę, pozostaw ją dobrze chronioną przez wieże obronne - to wystarczy.

5 - POWRÓT DO CYTADELI cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Ruszaj więc śmiało na swoją krucjatę przez zachodnie wrota - POWRÓT DO CYTADELI cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Ruszaj więc śmiało na swoją krucjatę przez zachodnie wrota. Nie zapomnij zabrać Ostrzy - są oni bardzo pomocni przy niszczeniu budynków. Przed atakiem jeszcze jedna uwaga - we wnętrzu cytadeli będziesz znajdował kryształy, oraz kartki papieru pozostawione przez trutnie. Wszystkie skrzętnie zbieraj, ponieważ przydadzą się w późniejszych questach. Atakuj śmiało po kolei bazy wroga - pamiętaj, że wrogie instalacje muszą zostać zniszczone wszystkie, co do jednej.