DRAGH'LUR cz.1 poradnik SpellForce 2: Władca Smoków
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Nie sądź, że Krag od zawsze przepełniało zepsucie. Początkowo chcieliśmy jedynie chronić i przechowywać wiedzę o Praogniu. Ale pamiętam, że kiedy jeszcze wierzyliśmy w słuszność naszej sprawy, zepsucie dosięgło jednego z nas. Hokan Ashir nie został dopuszczony w szeregi Kręgu, by nadzorować korzystanie z magii - dopuszczono go, by go kontrolować. Ale już wtedy planował on Ostrza - swe najdoskonalsze dzieło. Potwory te były bezwzględnie posłuszne i bezlitośnie zabójcze - wykute zostały w mrocznej kuźni bólu i zimnej stali, a ożywiała je moc doskonałych kamieni dusz. Zawsze był bardzo pomysłowy.
Rohen
Pod murami Dragh'Lur faktycznie odbywa się zacięta bitwa. Kim są jednak atakujący? Otrzymujesz nowe misje.
Misja główna:
Rozdział: Krew i Żelazo
Atakujący Dragh'Lur Szaikanie nie przypominają tych, których znasz; to raczej Ostrza atakujące pod wodzą Szaikana. To ożywione metalowe korpusy - takie jak te, których używał mag Kręgu Hokan Ashir, wyglądają jednak zupełnie inaczej. Cokolwiek się tu dzieje, nie jest to oficjalna misja Szaikan; więcej dowiesz się, jeśli uda Ci się powstrzymać atak i przebić się do dowódcy Ostrzy. Jeśli opanujesz sytuację, może uda ci się zdobyć wsparcie Paktu, co z kolei może ci ułatwić rozstrzygnięcie sprawy w Cytadeli.
Przeciwko Ostrzom
Ostrza wkraczają już do fortecy. Jeśli ich obozy szturmowe przed bramami zostaną zniszczone, to obrońcy zyskają być może chwilę oddechu na reorganizację sił. W pierwszej kolejności należy zlikwidować dowódcę atakujących wojsk.
Dowódca Azphale sceptycznie odnosi się do Twojej propozycji dotarcia do Szaikana kierującego atakiem, ale rozkazy wojownika cienia nie pozostawiają mu innego wyjścia, niż danie Ci wolnej ręki.
Wbrew pozorom zadanie nie będzie trudne. Do Twojej dyspozycji pozostawiono pobliską bazę. Wyślij robotników do pracy nad wydobyciem, a sam zacznij produkcję wojowników. Czyń to mądrze albowiem zasoby srebra są tu ograniczone. Następnie stań na czele swej armii i przyj do przodu do stanowiska wrażego dowódcy, które to jest zaznaczone na mapie.
Gdy dotrzesz do dowódcy - Burzy Ostrzy, walka nie powinna być długa. Zadanie wykonane, bramy zamku mogą zostać zamknięte.
Bitwa z kolei przenosi się na bagna Dragh'Lur. Posiadasz tu tylko niewielką bazę, natomiast wróg posiada potężną przewagę liczebną. Otrzymujesz nowe misje: Pułapki Dragh'lur - w otoczeniu fortecy można znaleźć wiele pułapek pozostawionych tam przez mroczne elfy. Możesz je wykorzystać do swoich celów. Zbudowano je tak, że mogą szkodzić przeciwnikom wielokrotnie, lecz potrzebują przedmiotu magicznego - obsydianowego oka - które pozwala im rozpoznać, czy w pobliżu znajdują się jakieś potencjalne ofiary. Oko zostaje zużyte po aktywacji pułapki - starannie dobieraj te, które w nie wyposażysz!
Druga misja - Bitwa na bagnach - stanowi sedno całej Twojej tu działalności. Bagna Dragh'Lur są pełne Ostrzy. Armia tej wielkości byłaby w stanie zdobyć większość stolic, a wydaje się, że ciągle rośnie. Jeśli natychmiast nie zmierzysz się z tym zagrożeniem, to wcześniej czy później Twoi sojusznicy poniosą konsekwencje tego zaniedbania. Jak najszybciej zacznij produkcję Twojej armii. Gdy będzie już gotowa, pozostaw kilku wojowników po obu stronach obozu dla jego ochrony i ruszaj na wschód.
Wkrótce powinieneś dotrzeć do pierwszej bazy wroga. Twoim głównym celem jest czarne kowadło , które należy rozwalić w drobny mak. Gdy już to uczynisz i zaczniesz się przyglądać szczątkom dziwnego metalu, przy Twojej drużynie pojawi się sama Cesarzowa Balladyna. Przywozi ona posiłki, oraz poddaje Ci pomysł, by z metalu z którego stworzone są Ostrza, stworzyć broń przeciwko nim (misja: Żelazny Tasak ). Do broni potrzebne Ci będą ostrze, garda, rękojeść i głowica. Pierwszą część już masz, więc pozostały Ci jeszcze trzy obozy wroga, które od tej chwili są zaznaczone na mapie. Balladyna podąży razem z Tobą.