Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ALLUVYAN cz.1 | SpellForce 2 Władca Smoków poradnik SpellForce 2: Władca Smoków

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Ostrzegałem cię - ALLUVYAN cz.1 | SpellForce 2 Władca Smoków - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Ostrzegałem cię. Magowie z Kręgu połączyli swe ciała z Praogniem i teraz ich zaklęcia przepełnia nowa moc! To tylko kwestia czasu, kiedy zaczną słabnąć zaklęcia, przy pomocy których tworzyli swe cuda. Byliśmy zbyt pewni siebie sądząc, że spośród ich wszystkich osiągnięć akurat portale się utrzymają. Czy naprawdę wydawało się nam, że Rohen to wszystko przewidział? Że przygotował dla nas spoczynek, byśmy mogli w spokoju oczekiwać na naszą przyszłość? Teraz musimy patrzeć, jak nasz świat się rozpada i żadne lamenty ani błagania nas nie ocalą. Możemy tylko walczyć o pozostałości niegdyś bogatych państw niczym psy walczące o kość, która spadła z pańskiego stołu. Przepadł świat, który znaliśmy.

Mistrz Askan , znawca magii portali

Uniwersytet Siedmiogrodzki

Po przejściu przez portal znajdziesz się przed miastem Alluvyan i rozpoczniesz kolejny rozdział:

Misje główne:

Rozdział: Długi Marsz

Krasnoludy pierzchły już Zimowego Blasku, ale wcale nie są bezpieczne. Uważasz za swój obowiązek doprowadzić je bezpiecznie do Siedmiogrodu.

Uchodźcy

Broń krasnoludów, dopóki nie przekroczą portalu. Starają się one uniknąć wszelkich kłopotów, ale lepiej miej na nie oko, dopóki Alluvyan nie będzie wolne.

Atak na Alluvyan

Okazało się jednak, że z deszczu wpadłeś pod rynnę. Miasto jest pod okupacją wrogich sił. Aby przeprowadzić krasnoludy do Siedmiogrodu, musisz przedostać się przez Alluvyan, a to jest możliwe tylko w przypadku wzięcia udziału w atakach wojsk Królestwa. Gdy tylko miasto zostanie oswobodzone, twoi podopieczni będą mieli bezpieczną drogę do Siedmiogrodu.

Do miasta

Pomóż wojskom Królestwa przebić się przez bramę miejską Alluvyan. Do miasta można przedostać się tylko jedną drogą - bramą miejską blokowaną przez klany. Królestwo pragnie się przez nią przedrzeć, ale potrzebuje twojego wsparcia.

Drzewce

Szamani klanów rzucili na bramę miejską zaklęcie ochronne, które odchyla tor lotów pocisków ciężkich trebuszetów; zaklęcie mogłoby przełamać drzewce Królestwa, jednak zagrażają im orkowi łucznicy zajmujący pozycję na murach. Twoim zadaniem jest chronić drzewce, dopóki nie zniszczą zaklęcia klanów.

1 - ALLUVYAN cz.1 | SpellForce 2 Władca Smoków - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Od razu biegnij w kierunku północnym do bram miasta - ALLUVYAN cz.1 | SpellForce 2 Władca Smoków - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Od razu biegnij w kierunku północnym do bram miasta. Po drodze spotkasz zwiadowcę, któremu rozkaż natychmiastowe przekazanie informacji o rozstawieniu katapult wroga do dowództwa. Podbiegnij pod bramę, zabij wojowników i zwiąż łuczników wroga walką. Nie zapomnij też zabrać skóry orka, która pozostał po wojowniku Stary Zielonoskóry. Po chwili powinny zjawić się drzewce, które po krótkim ataku przełamią zaklęcie ochronne. Żołnierze Królestwa natychmiast zniszczą bramę za pomocą katapult. Jako, że wróg jest tu zbyt silny wycofaj się na południe. Otrzymasz nowe zadania:

Improwizacja

Załóż obozowisko w pobliżu wojsk Królestwa. Satras został schwytany, ale część Szaikan, którzy opuścili Górę Zimowego Blasku obozuje pod bramami Alluvyan. Dzięki nim i krasnoludzkiej kuźni być może uda ci się stworzyć własną armię; spróbuj założyć obóz i wyposażyć choćby część Szaikan.

2 - ALLUVYAN cz.1 | SpellForce 2 Władca Smoków - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Twój obóz zaznaczony jest na mapie na południu - ALLUVYAN cz.1 | SpellForce 2 Władca Smoków - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Twój obóz zaznaczony jest na mapie na południu. Zapędź robotników do pracy i każ im zbierać surowce, wybudować cztery spiżarnie i jeden plac ćwiczebny. Otrzymasz nowe misje: Pierwszy Obóz Łuczników i Drugi Obóz Łuczników . Masz za zadanie zniszczyć cztery obozowiska klanów na obrzeżach miasta. Na razie skup się jednak na produkcji własnej armii. Gdy plac ćwiczebny będzie gotowy, ulepsz wojowników oraz strzelców i rozpocznij ich produkcję. Nie atakuj na razie miasta. W tym czasie udaj się drogą na wschód. Po krótkim spacerze znajdziesz obóz wroga. Wytnij ich w pień, zabierz zbroję ze skrzyni i za pomocą dźwigi uwolnij Haldora z klatki.

3 - ALLUVYAN cz.1 | SpellForce 2 Władca Smoków - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Zdrajca obieca rzucić na Ciebie i Twoich towarzyszy zaklęcie, które upodobni was do orków - ALLUVYAN cz.1 | SpellForce 2 Władca Smoków - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Zdrajca obieca rzucić na Ciebie i Twoich towarzyszy zaklęcie, które upodobni was do orków. Do tego jednak potrzebne mu będą trzy skóry orków. Wróć pod bramę zamku i tym razem udaj się drogą na zachód. Idź tak długo, aż zobaczysz płonące budynki. To oznacza, że wróg jest blisko. Nie zapominaj o produkcji swoich żołnierzy i podążaj dalej na zachód.

4 - ALLUVYAN cz.1 | SpellForce 2 Władca Smoków - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Na placu spotkasz olbrzyma Rogera, którego jednak powinieneś pokonać bez większych problemów - ALLUVYAN cz.1 | SpellForce 2 Władca Smoków - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Na placu spotkasz olbrzyma Rogera, którego jednak powinieneś pokonać bez większych problemów. Nie zapomnij zabrać jego młota, oraz kosztowności ze skrzyni nieopodal. Tuż obok znajduje się klatka w której orkowie trzymali więźnia. Otwórz klatkę za pomocą dźwigni i porozmawiaj z budowniczym Weylandem. Na razie jedynie podziękuje Ci za ratunek, później jednak będzie można wypytać go o tajną drogę do miasta. Na południe od rynku znajduje się samotna chatka, przy której można znaleźć książkę. Jest to pierwszy z dwudziestu przedmiotów wspomnieniowych jakie możesz znaleźć podczas rozgrywki. Otrzymasz dwie nowe misje: Poszukiwanie kolejnych wspomnień i Znaleziono: Opowieści z Liannon . Jeśli spenetrujesz teren po zachodniej stronie zamku, znajdziesz tam skrzynkę, w której znajduje się moneta z czaszką. One również później Ci się przydadzą.