PAŁAC KRÓLA ULFA cz.2 poradnik SpellForce 2: Władca Smoków
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Skieruj teraz swoje kroki do zamkniętej bramy na południowym wschodzie. W jednej z cel w tamtej sekcji więzienia napotkasz Flinka McWintera. Proponuję ci uwolnić tego złodziejaszka, ale zażądać w zamian przysługi. Flink nie zgodzi się walczyć dla ciebie, ale zaproponuje swoje złodziejskie umiejętności. Od tej chwili będzie podążał za twoją drużyną.
Idź teraz do końca na zachód i wejdź do odróżniającej się komnaty na północy. Znajduje się tam stół z krzesłami. Flink stwierdzi, że w tej komnacie coś jest ukryte. Przyjrzyj się bliżej ścianom, a zauważysz dźwignię po wschodniej stronie. Przesuń ją, a otworzy się tajne przejście do schodów prowadzących na górę. Zaprowadzą cię one do komnaty, w której przebywa zaufany króla, generał Karan. Porozmawiaj z nim, a otrzymasz i równocześnie rozwiążesz misję Król Ulf . Udaj się teraz do zachodniego korytarza, a Flink ponownie poleci Ci zbadanie ścian. Znajdziesz dźwignię, która otworzy Ci drzwi do skarbca. Wyczyść go dokładnie i wyjdź na patrolowany korytarz na wschód.
Po krótkiej walce otrzymasz misję Serce królestwa . Twoja droga wypada przez wewnętrzny pałac do sali tronowej. Przygotuj się na wiele przeszkód i pułapek. Tak Twórca, jak i pierwotni właściciele tego pałacu pragnęli za wszelką cenę chronić ten obszar. Wejdź do komnaty na północy, która znajduje się przy samym wyjściu na dziedziniec. Znajdziesz tam klucz do sali audiencyjnej . Wróć na korytarz, cofnij się na zachód, idź korytarzem na północ, a następnie na zachód. Otwórz salę na zachodzie, a znajdziesz tam klucz do sali świątynnej . Krocz śmiało na północ skrzętnie zbierając wszystkie przedmioty i wejdź do sali świątynnej, gdzie czekać na ciebie będzie trzeci z Błogosławionych w otoczeniu żywiołaków.
Walka choć emocjonująca nie będzie należała do długich. Skieruj się na zachód, gdzie czeka cię mała niespodzianka. Znajdziesz się w zamkniętym korytarzu z siedmioma pokojami. W każdym z nich znajduje się portal, z którego nieprzerwanie wychodzą golemy. Musisz każdego członka swojej drużyny wprowadzić w jeden portal. Każdy z nich zostanie przeniesiony do małego pomieszczenia z dwoma portalami. Wejście w jeden z nich cofnie go do punktu wyjścia, a drugi unieruchomi portal, o co dokładnie nam teraz chodzi. Gdy zamkniesz w ten sposób wszystkie portale, cała drużyna zostanie przeniesiona dalej.
Za pomocą dźwigni uwolnij się z pomieszczenia i pokonaj strażników przed salą tronową. Jeden z nich pozostawi klucz do niej. Zanim tam jednak wejdziesz, cofnij się na dziedziniec i wejdź do komnaty w której stoczyłeś bój z pierwszym Błogosławionym. Na północy otworzą się drzwi do kolejnej komnaty. Jeśli do tej pory uważnie zbierałeś wszystkie przedmioty w zamku, znajdziesz tu ostatnią część królewskiej zbroi płytowej , w którą proponuję się wyposażyć.
Odziany w ten gustowny strój wkrocz do sali tronowej. Czekać tam będzie na ciebie sam Twórca. Niestety, nie dość że jest w otoczeniu Błogosławionych, to na dodatek ukryty za polem ochronnym.
Po zwyczajowej wymianie inwektyw otrzymasz zadanie Ostatnia batalia . Znalazłeś Twórcę, ale nie wiesz jak go pokonać. Kluczem do sukcesu jest zniszczenie Błogosławionych, bowiem to oni utrzymują wokół Twórcy pole ochronne i ożywiają posągi które cię atakują. Pomimo zniszczenia pola ochronnego okaże się to wszystko to jednak za mało, by pokonać takiego przeciwnika.
Będziesz zmuszony zaczerpnąć moc ze źródła Praognia, które się tu znajduje. Twórca zostanie pokonany, ale żar Praognia strawi Twoje ciało... Czy to już naprawdę koniec Twojej ścieżki? Nigdy się tego nie dowiesz, chyba że sam rozpoczniesz kampanię Władca Smoków ...