OKRĘT-MIASTO cz.3 poradnik SpellForce 2: Władca Smoków
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Droga nie jest daleka, a pozycja Sali Wiedzy jest zaznaczona na mapie. Komnata ta wcześniej była zamknięta, ale teraz jej wejście stoi otworem. Zdobądź w niej koordynaty Cytadeli, wróć do głównej sali i spróbuj uruchomić Okręt. Niestety, nadal nic z tego, otrzymasz misję: Podejrzenia Urgiego . Porozmawiaj z nim, a otrzymasz cenne informacje i kolejną misję: Magia Kryształów . Kryształ nawigacyjny, który wzmacnia zaklęcia kierujące Okrętem-Miastem został zużyty przez długie poszukiwania Nosiciela Dusz. Możesz go ponownie naładować w Sali Tworzenia - znajdziesz tam coś, co Urgi określa mianem "kreo", a co pozwoli ci ponownie napełnić kryształ energią magiczną. Otrzymasz też zużyty kryształ mocy.
Sala Tworzenia znajduje się na południowy zachód od centrum sterowania, a na zachód od Sal Wiedzy. Do tej pory jej wrota były zawarte. Gdy spróbujesz wejść do komnaty zaatakuje Cię strażnik tego miejsca, ale nie jest to walka godna większej wzmianki. Nie zapomnij jednak zabrać rzeczy jakie z niego zostały, są to między innymi Wiosenna Światłość , Ruda Irydu i Nocna Poświata - materiały, które możesz używać do produkcji własnych przedmiotów. W Sali Tworzenia będziesz miał okazję pchnąć do przodu wiele zadań pobocznych, a także stworzyć własne uzbrojenie, czy magiczne przedmioty. Wejdź do pomieszczenia, a otrzymasz zadanie Psychometria - wykorzystaj możliwości stworzone przez alchemię Twórców do zbadania pieczęci Ghul'Dana. Na górze stoją cztery stoły które służą do wyrobu przedmiotów - możesz spróbować stworzyć kostury magiczne, broń do walki wręcz, broń dystansową oraz biżuterię. Na początek skorzystaj jednak z alchemicznego stołu po prawej (strona wschodnia).
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie