Urocza Panna (1) | Rozdział pierwszy | So Blonde Blondynka w opałach poradnik So Blonde: Blondynka w opałach
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
"Urocza Panna"
Na "Uroczej Pannie" warto rozejrzeć się najpierw po górnych pokładach, zatem blondynka przeprowadza stosowny rekonesans, wchodząc po schodkach najpierw z lewej (dziób) a potem z prawej (rufa) strony. Na rufie nie może oprzeć się przetestowaniu koła sterowego, w efekcie czego odrywa od niego (niechcący) małą srebrną czaszkę . Natychmiast podnosi ją z pokładu w celu zatarcia śladów przestępstwa.
Zbiega po schodkach do środkowej części statku i zachodzi do kryjówki piratów (w lewo). Rozmawia przez moment z trzema korsarzami (automatycznie), po czym i tu robi przegląd interesujących przedmiotów, w wyniku którego jej łupem pada nieduża brązowa skórzana torebka , wisząca na prawo od stojącego przy wejściu Razzo. Wreszcie Sunny zagaduje pirata (któregokolwiek) i na skutek owej pogawędki ku swemu zaskoczeniu musi zasiąść przy skrzynce, by zmierzyć się na rękę z największym z nich.
Ta mini-gierka jest banalnie prosta - wystarczy rytmicznie naciskać klawisz ze strzałką "w lewo", by dziewczyna pokonała korsarza (ważne ze względu na nagrodę!) i to trzykrotnie (jednak, jeśli ktoś lubi wyłapywać wszystkie smaczki, warto przed rozpoczęciem dyskusji z piratami zapisać stan gry i najpierw przegrać z Carlo). Po skończonym siłowaniu (niezależnie od jego wyniku) do kajuty wchodzi kapitan statku Morgana. Blondynka zaczepia ją i rozmowa kończy się tak niefortunnie, że So ląduje w celi pod pokładem. W perspektywie ma wyznaczony na jutro rano pojedynek z groźną przywódczynią piratów.
Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie