Plaża i przystań, Rynek i śródmieście | Rozdział drugi poradnik So Blonde: Blondynka w opałach
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Plaża i przystań
Na przystani Sunny przypomina sobie o obiecanych Miguelowi żółwiach, a ponieważ znajduje się blisko plaży, kieruje się tam właśnie (w lewo). Na głazie przy brzegu dostrzega okazałego żółwia , którego - rzecz jasna - postanawia zabrać.
Tym samym przywołuje planszę z następną mini-gierką. Przy pomocy klawiatury numerycznej trzeba, naciskając odpowiednie jej klawisze, łapać wyskakujące z dziur żółwie - jednak tylko te bez skorupy. Trafienie 10 takich żółwików to pokonanie jednego poziomu (u góry po prawej pojawia się rysunek kompletnego żółwia). Trafienie żółwia ze skorupą oznacza utratę jednego z trzech żyć. Trafienie Maksa - koniec zabawy. By zaliczyć gierkę, trzeba przejść 3 jej poziomy w ciągu 90 sekund.
Dziewczyna wyciąga z pontonu kolejną porcję suchego prowiantu , po czym z czystym sumieniem z powodu wypełnienia żółwiowej misji wraca na przystań i wdrapuje się na pokład "Uroczej Panny". Tam wypytuje załogę statku, czemu miała służyć jej wizyta u Jednookiego. Jednak nie dowiaduje się niczego konkretnego. Maszeruje więc na niższy poziom. W korytarzu zabiera spod beczki kolejne ciastko i wpada do kabiny Morgany. Tu panie wdają się w pyskówkę, z której też niewiele wynika. So opuszcza statek i maszeruje do miasta.
Rynek i śródmieście
Tam najpierw zachodzi do gospody, gdzie zagaduje Elvisa, po czym pożycza sobie jeden z jego plakatów (sterta przy gitarze). Następnie podchodzi do baru i oddaje Vasco klucz do pokoju gościnnego, otrzymując z powrotem dublona .
W dalszej kolejności maszeruje do śródmieścia i w sklepiku Olivii nabywa za dwa dublony (połącz je w ekwipunku i wręcz sprzedawczyni) wisior dla wodza Bajari. W końcu wpada do ratusza i z biura Juana zabiera ołówek . Teraz może wrócić do obozu Bajari.