Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rynek i plaża, Opuszczony klasztor | Rozdział trzeci poradnik So Blonde: Blondynka w opałach

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rynek i plaża

Pora zebrać podpisy na zezwoleniu na ślub - Rynek i plaża, Opuszczony klasztor | Rozdział trzeci - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Pora zebrać podpisy na zezwoleniu na ślub. Tak więc So maszeruje do gospody, a następnie do banku (albo odwrotnie), gdzie kolejno podtyka do podpisu dokument Dulce i seniorowi Guzmanowi. Na koniec wędruje do pasmanterii i prosi Olivię, by wraz z suknią pojawiła się za moment w ratuszu. Teraz potrzebuje już tylko osoby władnej udzielać ślubów, a przecież Elvis wspominał o tym, że swego czasu robił to w Vegas. Zapytawszy Vasco w gospodzie, gdzie podział się piosenkarz, Sunny biegnie odszukać go na plaży.

Tam okazuje się, że Elvisowi poszły struny w gitarze i dopóki jej nie naprawi, nie ma zamiaru niczym innym zawracać sobie głowy. Ślubu, owszem, może udzielić, jednak potrzebna będzie Biblia.

Opuszczony klasztor

Tej akurat Sunny wie, gdzie szukać, wraca zatem do opuszczonego klasztoru - Rynek i plaża, Opuszczony klasztor | Rozdział trzeci - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Tej akurat Sunny wie, gdzie szukać, wraca zatem do opuszczonego klasztoru. Przygląda się uważnie opartej o wieżę machinie latającej, która wygląda, jakby była zrobiona ze strun fortepianowych. Przy pomocy niezawodnych szczypiec So wyciąga jedną z nich.

Teraz dziewczyna wchodzi do klasztoru i zagaduje Javiera na temat sejfu i książki o instrumentach muzycznych - Rynek i plaża, Opuszczony klasztor | Rozdział trzeci - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Teraz dziewczyna wchodzi do klasztoru i zagaduje Javiera na temat sejfu i książki o instrumentach muzycznych. Na półkach po lewej (w głębi) odszukuje wspomnianą przez uczonego niebieską książkę . Ze ścian (po obu stronach pomieszczenia) odczytuje odwołania do wersetów biblijnych (napisy: 1, 2, 3 po lewej i 4, 5, 6 po prawej). Każdy z nich wskazuje konkretne fragmenty Biblii, zatem So podchodzi do niej i odszukuje je w niej. Dwa z nich wspominają o kluczu, tak więc dziewczyna dochodzi do wniosku, że podane przy nich namiary (11, 52 i 20, 1) mają jakiś związek z szyfrem do sejfu.

Wreszcie blondynka maszeruje rzucić okiem na ów sejf (nad opartym o ścianę obrazem po prawej) - Rynek i plaża, Opuszczony klasztor | Rozdział trzeci - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Wreszcie blondynka maszeruje rzucić okiem na ów sejf (nad opartym o ścianę obrazem po prawej). Tak pojawia się kolejna mini-gierka. Przede wszystkim widać, że tryby pierwszy i drugi znajdują się w prawidłowym położeniu (zielone diodki) oraz że w mechanizmie brak jednej zębatki. Zatem So w wolnym miejscu instaluje tę dawno znalezioną w biurze Juana. Jeśli chcesz samodzielnie rozwiązać zagadkę, pokręć trybikami, klikając pierwszy lub ostatni z nich, by zaobserwować zasadę ich obracania się. Kliknięcie na pierwszą zębatkę obraca pierwszą i trzecią w prawo a drugą i czwartą w lewo. Kliknięcie na ostatnią zębatkę obraca pierwszą i trzecią w lewo a drugą i czwartą w prawo. Identycznie działa kliknięcie na zębatkę drugą. Trzeciego trybu nie można obrócić, po kliknięciu na niego So zabiera go z mechanizmu. Oznacza to, że cały mechanizm trzeba dostosować do zębatki trzeciej, która po wstawieniu jej do niego wymaga jednego obrotu w lewo. Zatem najpierw należy tak ustawić położenie pozostałych trybów, by po jednym obrocie trzeciej zębatki w lewo (którego można dokonać, klikając drugą lub czwartą zębatkę) pozostałe zębatki też znalazły się w położeniu prawidłowym.

Tak więc po wyjęciu trzeciego trybu z mechanizmu trzeba dwa pierwsze ustawić tak, by u góry znajdowały się liczby 10 i 13 , a ostatni tak, by u góry znajdowała się liczba 05 - Rynek i plaża, Opuszczony klasztor | Rozdział trzeci - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Tak więc po wyjęciu trzeciego trybu z mechanizmu trzeba dwa pierwsze ustawić tak, by u góry znajdowały się liczby 10 i 13 , a ostatni tak, by u góry znajdowała się liczba 05 . W nietykanym układzie (czyli w początkowym ułożeniu: 11, 52 i 46) wystarczy równocześnie obrócić pierwszą zębatkę raz w prawo a trzecią raz w lewo, klikając pierwszą z nich 1x. Następnie trzeba 1x kliknąć ostatnią zębatkę, po czym wstawić trzecią zębatkę na miejsce i kliknąć jeszcze raz (1) zębatkę ostatnią. Wówczas wszystkie cztery diodki zaświecą się na zielono, a w górnym położeniu znajdą się liczby: 11 , 52 , 20 , 01 .

W otwartym sejfie So znajduje obraz (portret kobiety ) oraz mały klucz - Rynek i plaża, Opuszczony klasztor | Rozdział trzeci - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

W otwartym sejfie So znajduje obraz (portret kobiety ) oraz mały klucz . Otwiera nim unieruchamiające Biblię łańcuchy i może zabrać ją ze sobą. Teraz biegnie na plażę i wręcza Elvisowi kolejno: strunę z pianina, książkę muzyczną i Biblię. W podzięce za pomoc przy naprawie gitary dostaje od niego kamień półszlachetny (kamień ten można zdobyć też, przekazawszy Elvisowi solniczkę). Po chwili wszyscy spotykają się w ratuszu.

Sunny tłumaczy Juanowi, że bezwzględnie muszą dostać się do obozu jenieckiego. A ponieważ możliwe jest to tylko za dokonanie jakiegoś wykroczenia, dziewczyna policzkuje burmistrza, po czym biedakowi obrywa się od całej reszty weselnych gości.