Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kamieniołomy, Starówka, mroczna plaża | Rozdział czwarty poradnik So Blonde: Blondynka w opałach

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Kamieniołomy

Tak pechowo się składa, że ledwie Juan z Marią docierają do kamieniołomów, zza bramy wychodzi Jednooki - Kamieniołomy, Starówka, mroczna plaża | Rozdział czwarty - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Tak pechowo się składa, że ledwie Juan z Marią docierają do kamieniołomów, zza bramy wychodzi Jednooki. I cała sprawa zaraz się rypnie, chyba że... burmistrz sprytnie stanie na ściętym pniu drzewa, zyskując w ten sposób kilka brakujących centymetrów. Tylko dzięki temu kapitan nabiera się, że ma do czynienia z prawdziwym Czartem. Trochę gorzej z nabraniem strażników przed bramą (zagadnij ich) - burmistrz jest po prostu zbyt dobrze wychowany. Ostatecznie jednak Juan i Maria dostają się na teren kamieniołomów.

Tam burmistrz zagaduje So i Enrico, po czym instruuje Marię, by na jego znak przyłożyła strażnikowi - Kamieniołomy, Starówka, mroczna plaża | Rozdział czwarty - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Tam burmistrz zagaduje So i Enrico, po czym instruuje Marię, by na jego znak przyłożyła strażnikowi. Następnie podchodzi do przekładającego coś na skrzyni mężczyzny i zaczepia go, po czym daje sygnał siłaczce. Po chwili problem strażnika rozwiązany, a Maria uwalnia też So i Enrico. Teraz należy zająć się bramą.

So ogląda powalonego strażnika i dochodzi do wniosku, że przydałoby się go związać - Kamieniołomy, Starówka, mroczna plaża | Rozdział czwarty - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

So ogląda powalonego strażnika i dochodzi do wniosku, że przydałoby się go związać. Stosowna lina leży w miejscu, gdzie jeszcze przed momentem blondynka siedziała skuta łańcuchami z Enrico. Dziewczyna podnosi ów zwój i unieruchamia strażnika. Za plecami towarzyszy (nieco bardziej w prawo) znajduje metalową rurę . Zabiera ją i próbuje wykorzystać do otwarcia bramy. Ale rura jest za gruba, aby zmieścić się w szparze. Tak więc So spłaszcza ją przy pomocy młota i dopiero wtedy podnosi nią rygiel blokujący bramę. Następnie prosi Marię, by wyważyła wrota. To załatwia kwestię stojących z drugiej strony strażników.

Starówka, mroczna plaża

Sunny każdemu ze wspólników rozdysponowuje zadania, na siebie biorąc piratów pilnujących galery Jednookiego - Kamieniołomy, Starówka, mroczna plaża | Rozdział czwarty - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Sunny każdemu ze wspólników rozdysponowuje zadania, na siebie biorąc piratów pilnujących galery Jednookiego. Potrzebuje jednak najpierw wymyślić jakiś sposób na Cerberusa. Powróciwszy do miasteczka, wędruje na Starówkę. Tam tuż przy psie pilnującym domu Marii dostrzega coś połyskującego. Nakarmiwszy psinę ciastkiem, bada znalezisko, którym okazuje się być niebieska obróżka kota Demona. Hmm... nie wnikając w los, jaki prawdopodobnie spotkał biednego kocinę, So zabiera obróżkę i przez dżunglę i mroczne rozstaje maszeruje na mroczną plażę.

Tam okazuje się, że piraci solidnie nadużyli zawartości beczki i śpią mocnym snem mocno podchmielonych strażników, jednak, kto wie, czy na tyle mocnym, by nie obudziło ich szczekanie psa - Kamieniołomy, Starówka, mroczna plaża | Rozdział czwarty - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Tam okazuje się, że piraci solidnie nadużyli zawartości beczki i śpią mocnym snem mocno podchmielonych strażników, jednak, kto wie, czy na tyle mocnym, by nie obudziło ich szczekanie psa? Blondynka woli nie ryzykować i zademonstrowawszy Cerberusowi kocią obrożę, ciska nią hen, a pies rzuca się za nią. Tak powstaje dogodna sposobność, by przemieścić się w pobliże chrapiących mężczyzn (kierunek: doki od strony galeonu), wcześniej jednak So z legowiska psa zabiera kolejny zwój liny . I właśnie nią postanawia skutecznie unieruchomić śpiące towarzystwo.

Krępowanie piratów liną odbywa się w formie mini-gierki, w której przed upływem określonego czasu (czerwona linia w dole planszy), musisz związać wszystkich strażników poprzez szybkie przesuwanie myszką po sześciu jasnych polach na planszy - Kamieniołomy, Starówka, mroczna plaża | Rozdział czwarty - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Krępowanie piratów liną odbywa się w formie mini-gierki, w której przed upływem określonego czasu (czerwona linia w dole planszy), musisz związać wszystkich strażników poprzez szybkie przesuwanie myszką po sześciu jasnych polach na planszy. Całkowite zniknięcie takiego pola i pojawienie się czerwonego OK, oznacza, że w tym miejscu węzeł został solidnie zaciśnięty. W trakcie tej operacji, niektórzy piraci mogą się lekko wybudzać, wskazane jest więc czujne wyłapywanie takich momentów i walenie zagrażającego powodzeniu akcji delikwenta młotkiem w łeb.