Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przystań cz.2 | Rozdział pierwszy | So Blonde Blondynka w opałach poradnik So Blonde: Blondynka w opałach

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Przystań

Tak więc blondynka wraca na przystań (cały czas w lewo), gdzie po drabince wspina się na pokład Uroczej Panny - Przystań cz.2 | Rozdział pierwszy | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Tak więc blondynka wraca na przystań (cały czas w lewo), gdzie po drabince wspina się na pokład "Uroczej Panny". Nie widząc nigdzie Morgany, maszeruje na niższy poziom (w prawo) a tam do swego niedawnego więzienia (luk), gdzie zastaje śpiącego... eee... to znaczy - żwawo pucującego armatę kolejnego z braci (Amadeo). Chłopak ubolewa nad brakiem pasty polerskiej. So zobowiązuje się dostarczyć mu takową w zamian za szydło.

Na poszukiwania owego akcesorium udaje się na molo (w prawo), gdzie szczęśliwie Pablo zakończył już swe prace malarskie - Przystań cz.2 | Rozdział pierwszy | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Na poszukiwania owego akcesorium udaje się na molo (w prawo), gdzie szczęśliwie Pablo zakończył już swe prace malarskie. Zatem So bez problemu może zwinąć suchy pędzel z wiadra (tego bardziej z lewej, tuż pod napisem na łodzi). Zanurzywszy go w wiadrze z farbą (tym po prawej), poprawia niesatysfakcjonującą ją nazwę łajby Jednookiego... Na skrzynce obok stoi kolejne (jaśniejsze) wiadro ze sprzętem do malowania. Stamtąd dziewczyna zabiera potrzebną Amadeo pastę polerską .

Wraca na statek Morgany, wędruje pod pokład i wręcza chłopcu pastę, otrzymując w zamian szydło - Przystań cz.2 | Rozdział pierwszy | So Blonde Blondynka w opałach - So Blonde: Blondynka w opałach - poradnik do gry

Wraca na statek Morgany, wędruje pod pokład i wręcza chłopcu pastę, otrzymując w zamian szydło . Z nim maszeruje do kabiny Morgany, po drodze podnosząc spod beczki w korytarzu kolejne ciastko . W kajucie pani kapitan przy pomocy szydła dobiera się do prawej szuflady biurka. Znajduje w niej portret Juana i list z pogróżkami. Przeczytawszy go, odkłada wszystko na miejsce i zamyka szufladę. Stwierdza, że jest bardzo zmęczona i potrzebuje się zdrzemnąć. A do tego świetnie nadaje się łóżko Morgany.

Z wielce przyjemnego snu budzi ją gniewny głos brunetki. Morgana całą noc spędziła na treningu z załogą i teraz chce tylko i wyłącznie spać. Wygania So z kajuty, wprost do... drugiego rozdziału tej przygody.