Rynek | Rozdział pierwszy | So Blonde Blondynka w opałach poradnik So Blonde: Blondynka w opałach
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Rynek
Tu udaje się do gospody (pierwszy budynek po prawej) w słusznym przekonaniu, że może przybytek ten dysponuje pokojami do wynajęcia. I rzeczywiście, zagaiwszy pucującego kontuar Vasco, dowiaduje się, że za jedynego dublona może przenocować w pokoiku na dole. Niestety, bez zapłaty nie da rady nawet obejrzeć owego lokum, a Sunny, rzecz jasna, nie dysponuje tutejszą walutą. Szczęśliwie w gospodzie nadrabia zaległości w niepiciu jej dozgonny dłużnik Nacho. Wystarczy zagadnąć go o pożyczkę, by pożądana moneta wylądowała w kieszeni So. Dziewczyna wręcza ją barmanowi i otrzymuje klucz do gościnnej sypialni (drzwi na prawo od tarczy z rzutkami). Tu okazuje się, że wynajęte przez nią pomieszczenie to chlewik...
W ramach odreagowania blondynka postanawia porzucać do tarczy (nie jest to konieczne dla rozwoju fabuły). To kolejna mini zręcznościóweczka. Po prawej widnieje zestawienie punktów przyznawanych za konkretne trafienia. Jak widać, najwięcej można zdobyć za trafienie w oko i tylko w ten sposób da się pokonać wpisanego na szczycie listy osiągnięć Czarta. Warto zwrócić uwagę na wskaźnik po prawej, który cały czas przemieszcza się na trasie góra-dół. Jeśli znajduje się w górze, sztylet poszybuje wyżej, jeśli w dole - niżej. Jeśli więc chcesz dokładnie trafić w celowany obiekt, nie wystarczy go dobrze namierzyć, trzeba jeszcze kontrolować wskaźnik i klikać LPM (rzut), w momencie kiedy znajduje się on mniej więcej pośrodku (na tle centralnie położonego pomarańczowego koła).
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie