Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Złodziej został okradziony | Zadania - Wyspa Złodziei | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Złodziej został okradziony

Zleceniodawca: kapitan Zeki [#1] - Złodziej został okradziony | Zadania - Wyspa Złodziei | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zleceniodawca: kapitan Zeki [#1]

Ten quest jest częścią zadania: Zbuduj tratwę

Zadanie to otrzymasz od rozhisteryzowanego gnoma, kiedy tylko przejdziesz obok jego domu [#1]. Maluch wybiegnie ze swojej chatki i poprosi Cię o pomoc - został bowiem okradziony przez Termity i bardzo pragnie odzyskać swoją własność. Utracony przedmiot to nie byle błyskotka, lecz prawdziwa, złota korona. Utrata tak cennego artefaktu oznacza dla gnoma gigantyczny dyshonor. Jeśli więc chcesz pomóc nieszczęśnikowi, musisz zapuścić się do jaskini Termitów [#2].

Czeka Cię walka z kilkunastoma przeciwnikami - eliminuj ich pojedynczo! - Złodziej został okradziony | Zadania - Wyspa Złodziei | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Czeka Cię walka z kilkunastoma przeciwnikami - eliminuj ich pojedynczo!

Wyjdź z wioski i udaj się na północ (najlepiej korzystając ze ścieżki). Po paru krokach zostaniesz zaatakowany przez całą armię Termitów - tak robotników, jak i wojowników. Po wejściu do groty czeka Cię równie gorące przywitanie - staraj się więc wyciągać przeciwników pojedynczo i wtedy eliminować. Kiedy uporasz się już z całym robactwem, zaopiekuj się koroną, która leży w kącie sali i wróć z nią do Zekiego. W tym momencie zadanie zostanie zaliczone, a Ty otrzymasz trzy koszule niezbędne w zadaniu Zbuduj tratwę.

Uwaga! W czasie eksploracji jaskini natrafisz na jedno rozwidlenie - ścieżka z prawej strony skieruje Cię do korony, a ta z lewej - do zamkniętej skrzyni (poziom 40). Kiedy otworzysz kufer, znajdziesz w nim ostrze od legendarnej broni - Morskiego tancerza. O tym, jak zdobyć drugą część tego oręża, napisano w odpowiednim rozdziale podręcznika.

Nagrody:

  • 100 punktów Chwały za wykonanie zadania.
  • 100 punktów Chwały za każdego zabitego Termita wojownika;
  • 50 punktów Chwały za każdego zabitego Termita robotnika;
  • 3 koszule.