Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sygnet | Zadania - Caldera 2 | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Sygnet

Zleceniodawca: Azuro [#1] - Sygnet | Zadania - Caldera 2 | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zleceniodawca: Azuro [#1]

Ten quest jest częścią zadania: Chłopiec na posyłki

Zadanie to wykonasz w ramach przysługi dla Azuro. Jeśli zdecydowałeś się na przymierze z Inkwizycją, lub też zawaliłeś wątek Indian (patrz: Mauregato!), będziesz musiał zdobyć ubiór posłańca oraz sygnet Mauregato. Dzięki tym dwóm przedmiotom dostaniesz się do katedry, w której rezydują politycy rządzący miastem.

Pamiętaj, żeby się skradać! - Sygnet | Zadania - Caldera 2 | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Pamiętaj, żeby się skradać!

Zdobycie sygnetu będzie wymagało pewnej zręczności. Wejdź do domu Mauregato [#2], a następnie rozejrzyj się za kluczem do jego sypialni (która znajduje się na piętrze, po lewej). Poszukiwany przedmiot możesz zdobyć na dwa sposoby: wchodząc do pomieszczenia po prawej, gdzie leży na stole, lub też okradając Herminę, która pracuje w kuchni [#3] (wymaga to Kradzieży kieszonkowej na 50 poziomie). Niezależnie od opcji, którą wybierzesz, powinieneś unikać wykrycia. Jeśli domownicy spostrzegą się w Twoich działaniach, będziesz musiał z nimi walczyć!

Na piętrze również musisz się skradać - inaczej służba Cię usłyszy! - Sygnet | Zadania - Caldera 2 | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Na piętrze również musisz się skradać - inaczej służba Cię usłyszy!

Kiedy wejdziesz już w posiadanie klucza, zakradnij się na piętro i otwórz drzwi do sypialni po lewej. Sygnet znajdziesz na nocnym stoliku, obok łóżek. Zabierz go, a następnie wróć do Azuro, który sfałszuje dla Ciebie przepustkę. W tym momencie misja zakończy się, a Ty będziesz już mógł wejść do katedry [#4].

Nagrody:

  1. 100 punktów Chwały za wykonanie zadania;
  2. Przepustka.