Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Butch musi odejść | Zadania - Antigua | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Butch musi odejść

Zleceniodawca: Miles [#1] - Butch musi odejść | Zadania - Antigua | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zleceniodawca: Miles [#1]

Ten quest jest częścią zadania: Beczki wody

Proste zadanie, które nie powinno zająć Ci zbyt dużo czasu. Idź do obozu robotników przy wodopoju i spotkaj się tam z Butchem [#2], który zarządza tym przybytkiem. Mężczyzna nie będzie skory do współpracy, dlatego będziesz musiał poszukać alternatywnych sposobów rozwiązania problemu.

Jeśli na Wybrzeżu Ostrzy stanąłeś po stronie Indian, porozmawiaj na temat Butcha z Milesem, a przyjdzie Ci do głowy świetny pomysł - opętanie nadzorcy (patrz: Marionetka Butcha). W tym celu wyrwij mu kilka włosów, a następnie udaj się do czarownicy Emmy [#3], która rezyduje w mieście.

Po raz kolejny magia okaże się być kluczem do sukcesu. - Butch musi odejść | Zadania - Antigua | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Po raz kolejny magia okaże się być kluczem do sukcesu.

Zakup od wiedźmy niezbędne ingredienty, a następnie stwórz na ołtarzu laleczkę voodoo. Wyposażony w ten przedmiot, udaj się z powrotem do obozu robotników i opętaj Butcha. Będąc w jego ciele, zmuś Milesa do zaniesienia beczek z wodą na statek kapitana Slayne'a. W tym momencie zadanie zakończy się.

Po przegonieniu Butcha robotnicy wrócą do pracy. - Butch musi odejść | Zadania - Antigua | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Po przegonieniu Butcha robotnicy wrócą do pracy.

Jeśli na Wybrzeżu Ostrzy stanąłeś po stronie Inkwizycji, porozmawiaj na temat Butcha z Milesem, a powie Ci on, że nadzorcę można łatwo oszukać. W tym momencie wpadniesz na pomysł, aby powiedzieć gburowi o skarbie, który rzekomo został zakopany w niedalekiej grocie [#4] (patrz: Do jaskini). Kiedy znajdziecie się wewnątrz pieczary, będziesz musiał spuścić mężczyźnie łomot (patrz: Spraw Butchowi lanie). Następnie wróć do robotników i każ im wrócić do pracy.

Nagrody:

  • 50 punktów Chwały za wykonanie zadania.