Wyposażenie statku | Zadania - Antigua | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Wyposażenie statku
Zleceniodawca: Slayne [#1]
Ten quest jest częścią zadania: Przebiegły kapitan
Bardzo złożone i wymagające zadanie, które zajmie Ci sporo czasu. Aby zdobyć wszystkie elementy, które są niezbędnego do wyruszenia w drogę, musisz wykonać kilka pomniejszych misji. Oto one:
- Armata - zlecenie od kowala Wilsona [#2], które możesz wykonać na dwa sposoby. Jeśli czujesz się mocny w sztuce strzeleckiej, możesz pokonać rusznikarza Henriego [#3] w pojedynku snajperskim, a następnie odkupić broń kowala za 1000 złotych monet (patrz: Zastawiony pistolet). Jeśli nie odpowiada Ci taka forma rozwiązania sprawy, możesz pomóc Wilsonowi w miłosnych konkurach, skłaniając Grace [#4] do uległości (za 1000 lub 500 złotych monet, w zależności od Twoich umiejętności perswazji). Ten drugi sposób jest tematem misji Czysty luksus. Zaliczenie jednego z miniquestów wcale nie wyklucza drugiego - można wykonać oba, zyskując więcej punktów Chwały.
- Beczki prochu - zadanie, które można wykonać bardzo szybko, o ile odpowiednio rozwinęło się postać Bezimiennego - wystarczy bowiem zagrozić Rickowi [#5] (wymaga Zastraszania na 55 poziomie), co zakończy sprawę. Jeśli nie posiadasz stosownej umiejętności, możesz pokazać magazynierowi jedną z trzech map znajdujących się na wyspie - jedna znajduje się w skrzyni admirała Alvareza [#6], drugą możesz kupić od Quinna [#7] za 200 złotych monet, a trzecią otrzymać od Duncana [#8], o ile uratujesz go w zadaniu Zaginiony rybak.
- Beczki wody - przebieg tej misji zależy od strony, po której postanowiłeś stanąć na Wybrzeżu Ostrzy. Jeśli sprzyjałeś Inkwizycji, będziesz musiał dotrzeć do obozu nosicieli wody i tam przekonać Butcha [#9], że w pobliskiej jaskini znajduje się skarb (patrz: Butch musi odejść). Kiedy dotrzecie na miejsce, musisz obić osiłka, a następnie poinformować jego podwładnych, by wracali do pracy. Jeśli natomiast wolałeś sprzymierzyć się z Indianami, powinieneś urwać temu samemu mężczyźnie kępkę jego włosów, a następnie zrobić z niej laleczkę voodoo na ołtarzu szamanki Emmy [#10]. Po opętaniu nadzorcy wystarczy rozkazać jego pracownikom, by załadowali wodę na okręt kapitana Slayne'a.
- Sternik - żeglarza Morgana [#11] znajdziesz w tawernie w mieście portowym. Kiedy z nim porozmawiasz, wyzwie Cię on do walki w pirackim trójboju. Konkurencja polega na: pojedynku na broń białą, turnieju w piciu grogu oraz zawodach w strzelaniu. Jeżeli odniesiesz sukces przynajmniej w dwóch etapach trójboju, będziesz mógł liczyć na pomoc Morgana.
- Świeże ryby - najmniej złożone ze wszystkich zadań - wystarczy, że porozmawiasz z rybakiem Eddiem [#12] w chatce rybackiej i postanowisz pomóc mu z morskim potworem (patrz: Skrzat). Kiedy uporasz się z maszkarą, kolejny problem zostanie rozwiązany.
Kiedy zgromadzisz już wszystkie elementy niezbędne do opuszczenia Antigui, udaj się do kapitana Slayne'a [#1] i powiedz mu o tym. Po drodze spotkasz wpieklonego admirała Alvareza, ale nie przejmuj się nim - nie przeszkodzi on w Twoich planach. Kiedy tylko zameldujesz się piratowi, zadanie zostanie wykonane. Teraz wystarczy już tylko wyruszyć w drogę (patrz: Podróż na wyspę złodziei).
Nagrody:
- 200 punktów Chwały za wykonanie zadania.