Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pojedynek z Masaru | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Pojedynek z Masaru

Zleceniodawca: Masaru [#1] - Pojedynek z Masaru | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zleceniodawca: Masaru [#1]

Ten quest jest częścią zadania: Statek Wrony

Masaru [#1] to członek plemienia Shaganumbi, który strzeże wejścia do osady tubylców. Do wioski można dostać się tylko jedną drogą, dlatego spotkanie z wojownikiem jest nieuniknione. Strażnik nie będzie czekał na Twój ruch, więc gdy tylko podejdziesz do niego, on sam rozpocznie rozmowę. Aby rozpocząć pojedynek, w trakcie tej pierwszej konwersacji będziesz zmuszony mężczyznę obrazić.

Tubylec stanowczo zareaguje, gdy:

  1. Powiesz mu, że poszukujesz Wrony, a następnie dodasz, że jesteś zainteresowany potężną bronią, którą kapitan rzekomo dysponuje.
  2. Skłamiesz, że przysyła Cię Wrona, a potem dodasz, że chodzi o bezczeszczenie mogił.
Włócznia całkiem dobrze sprawdza się w zwarciu. - Pojedynek z Masaru | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Włócznia całkiem dobrze sprawdza się w zwarciu.

Masaru jest włócznikiem, dlatego preferuje walkę na odległość. Dostosuj się do rywala i częstuj go ołowiem z bezpiecznej odległości. Miotanych przez przeciwnika włóczni nie trzeba się obawiać - po prostu przesuń się w bok, gdy ten złoży się do rzutu. Gdy oponent padnie wreszcie u Twych stóp, zadanie zostanie zaliczone, a Ty będziesz mógł swobodnie wejść do wioski.

Uwaga! Jeżeli przegrasz starcie z Masaru, zadanie nie zostanie zakończone porażką i wciąż będzie można je wykonać! Z racji tego, że wojownik przestanie z Tobą rozmawiać, musisz go po prostu zaatakować, a następnie pokonać w tradycyjnym starciu. Problem polega na tym, że na ten akt przemocy zareagują inni mieszkańcy wioski i automatycznie staną przeciwko Tobie. Jeśli nie chcesz angażować kolejnych rywali, wywab Masaru z posterunku strzałem z większej odległości i załatw go w znacznym oddaleniu od osady. Po zaliczeniu zadania nikt nie będzie mieć do Ciebie pretensji o ten bezpardonowy atak.

Nagrody:

  1. 100 punktów Chwały za wykonanie zadanie;
  2. 75 punktów Chwały za pokonanie Masaru.