Sezamie, otwórz się | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Sezamie, otwórz się


Ten quest jest częścią zadania: Artefakt Stalowobrodego
Zadanie to otrzymasz, kiedy przeczytasz pamiętnik Garcii na jego okręcie [#1] (patrz: Dziennik Garcii). By tam dopłynąć, musisz wsiąść do łódki na plaży [#2] i przy jej pomocy dostać się na pokład. Kiedy już tam będziesz, czeka Cię walka ze zbirami kapitana (patrz: Przejmij statek Garcii) - są oni dość wymagającymi przeciwnikami, dlatego sensownie zrobisz, jeżeli weźmiesz ze sobą jakichś towarzyszy.
Na biurku obok łóżka powinieneś dojrzeć mapę (patrz: Skarb na wybrzeżu piratów) oraz książkę. Kiedy ją przeczytasz, poznasz lokalizację kryjówki kapitana (patrz: Skarb Garcii) oraz hasło, dzięki któremu otworzysz jej bramy (patrz: Hasło).

Po powrocie z okrętu Garcii powinieneś powrócić na swój statek i porozmawiać z Patty [#3]. Kiedy kobieta dowie się o tym, co udało Ci się ustalić, zadanie Przeszukaj statek Garcii zakończy się. W tym momencie możesz już wyznaczyć kurs na Antiguę i udać się do dużego wodospadu [#4]. Podejdź do bramy, która blokowała dotychczas przejście do jaskini i wypowiedz hasło znalezione w dzienniku Garcii. W tym momencie misja dobiegnie końca.
Uwaga! Istnieje również alternatywny sposób aktywowania misji - dostępny jednak wyłącznie dla graczy, którzy na Wybrzeżu Ostrzy przyłączyli się do Indian. Jeśli właśnie tak zrobiłeś, możesz popłynąć na Wyspę Umarłych i tam spytać ducha kapitana Stalowobrodego o miejsce zakopania skarbu oraz hasło do bramy (patrz: Porozmawiaj z duchem Stalowobrodego).
Nagrody:
- 200 punktów Chwały za wykonanie zadania.