Dziedzictwo chaki Datu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Dziedzictwo chaki Datu
Zleceniodawca: Datu [#1]
Zadanie to można rozwiązać na jeden z dwóch sposobów, w zależności od tego, do jakiej frakcji przyłączyłeś się na Wybrzeżu Ostrzy. Spora jego część jest dokładnie taka sama - jedyna różnica polega na tym, że służysz innemu panu (zwolennicy Indian będą sprzyjać Zaalu [#2], a członkowie Inkwizycji - Hakeke [#3]).
Początek misji jest w obu przypadkach taki sam - musisz porozmawiać ze swoim przyszłym opiekunem, a następnie wyeliminować jego zastępcę (patrz: Pozbądź się Potaki lub Pozbądź się Daiki). Kiedy to zrobisz, porozmawiaj z Datu i poproś go o trzy próby. W tym momencie aktywuje się misja Łapy dla Zaalu (lub Łapy dla Hakeke). Niezależnie od Twojej frakcji, cel zadania będzie taki sam - wspólne zabicie Czarnego Łowcy [#4] (patrz: Czarny Łowca). Ścieżki obu kandydatów rozejdą się dopiero po zabiciu tego zwierzęcia.
Jeśli stanąłeś po stronie Inkwizycji, musisz wspomóc Hakeke w próbie jego umiejętności łowieckich (patrz: Cztery pióra). Twoim celem jest znalezienie wszystkich czterech przedmiotów, które pozostawił dla was Kenan. Weź więc swego opiekuna i przejdź się do dżungli, gdzie znajdziesz kolejne pióra ([#5], [#6], [#7], [#8]). Gdy zdobędziesz wszystkie, porozmawiaj z Kenanem [#9], a następnie z Hakeke, po czym wróć do Datu i złóż mu raport.
Jeśli stanąłeś po stronie Indian, będziesz musiał wcielić się w Zaalu przy pomocy kukiełki voodoo (patrz: Laleczka voodoo Zaalu), a następnie odpowiedzieć na zagadki Datu (patrz: Trzy pytania). Prawidłowe odpowiedzi to kolejno: ciemność, czas i nic.
Niezależnie od tego, po której stronie stoisz, finałowa runda zawsze będzie wyglądać tak samo - musisz zmierzyć się z reprezentantem Twego konkurenta na specjalnej arenie [#10] (patrz: Pojedynek z halmakiem Zaalu lub Pojedynek z halmakiem Hakeke). Kiedy przeciwnik padnie pokonany, wystarczy powiedzieć o tym Datu. W tym momencie zadanie zakończy się, a Ty otrzymasz nagrodę od swojego opiekuna (Tek shabella lub Maczugę gromu Corrientesa) oraz od dotychczasowego wodza (legendarny przedmiot - czaszkę śmierci).
Nagrody:
- 200 punktów Chwały za wykonanie zadania;
- Czaszka śmierci;
- Tek shabella;
- Maczuga gromu Corrientesa.