Voodoo | Bohater - Zdolności specjalne | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Voodoo
Tworzenie laleczek - umiejętność, którą nabędziesz na Wybrzeżu Ostrzy kiedy tylko przyłączysz się do Indian (patrz: Błogosławieństwo przodków). Bez niej nie mógłbyś przejść gry: kilkukrotnie będziesz tworzyć kukiełki, dzięki którym przejmiesz kontrolę nad postaciami niezależnymi. Poza tym, ta umiejętność pozwoli Ci na tworzenie kukiełek z klątwami, które są jednak bardzo słabe. Wymaga Voodoo na 1 poziomie.
Tworzenie bereł - niezbyt przydatna umiejętność, dostępna jedynie dla sojuszników Indian. Berła możesz kupić u większości indiańskich kupców, a ich działanie pozostawia wiele do życzenia. Nie warto inwestować w tę umiejętność. Wymaga Voodoo na 2 poziomie.
Warzenie eliksirów - eliksiry są łatwo dostępne, przez co ich warzenie mija się z celem. Jedynym argumentem przemawiającym za tą umiejętnością jest to, że pozwala ona na tworzenie mikstur permanentnie podnoszących statystyki. Haczyk polega na tym, że składniki do nich są bardzo rzadkie, a korzyści - niezbyt duże (premia do talentu na ogół wynosi +2, zamiast +1 jak w przypadku surowych roślin). Umiejętność ta jest dostępna dla obu frakcji. Wymaga Voodoo na 4 poziomie.
Tworzenie talizmanów - równie bezsensowny skill - po świecie wala się cała masa najróżniejszych amuletów i talizmanów, przez co ich wyróbstwo staje się całkowicie bezsensowne. Dodatkowy problem polega na tym, że receptury i składniki same w sobie są bardzo drogie, co dodatkowo podważa sensowność tej umiejętności (dostępnej tylko dla sojuszników Indian). Wymaga Voodoo na 6 poziomie.
Potężna klątwa - zwiększa moc kukiełek z klątwami. Jako, że są one zupełnie nieefektowne, możesz zignorować tę umiejętność (dostępną w dodatku tylko dla Indian). Wymaga Voodoo na 8 poziomie.
Mistrz Voodoo - zmniejsza czas regeneracji bereł voodoo. Ta umiejętność nie działa - podobnie jak wszystkie inne wpływające na cooldowny. Jest dostępna tylko dla sojuszników Indian. Wymaga Voodoo na 10 poziomie.
Czarna magia - zwiększa moc klątw i bereł o 5 punktów na każdy poziom umiejętności. Jako, że oba te przedmioty są skrajnie nieefektywne, zignoruj tę umiejętność. Kolejne stadia tej umiejętności wymagają Voodoo na: 3, 6 i 9 poziomie.
Kult śmierci - zwiększa moc przywołanego ducha o 5 punktów na każdy poziom umiejętności. Ducha "zdobędziesz" zaledwie jednego i nie będzie on zbyt przydatny - możesz więc zignorować tę umiejętność. Kolejne stadia tej umiejętności wymagają Voodoo na: 2, 5 i 8 poziomie.
Rytuał - zwiększa talent Rytuał o 5 punktów na każdy poziom umiejętności (wpływa na moc eliksirów). Wybór ten jest opłacalny jedynie w wypadku, w którym nie możesz oprzeć się pokusie i ciągle łykasz kolejne świństwa. Nie działa na alkohole! Kolejne stadia tej umiejętności wymagają Voodoo na: 1, 4 i 7 poziomie.