Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Antigua | Handlarze | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Antigua

1 - Antigua | Handlarze | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Spencer [#1] - karczmarz z tawerny w Mieście portowym - Antigua | Handlarze | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Spencer [#1] - karczmarz z tawerny w Mieście portowym. Można go znaleźć stojącego za ladą - sterczy tam niezależnie od pory dnia czy nocy. Kupić u niego można krwawą marry oraz nieco żywności.

Emma [#2] - czarownica z miasta portowego, zamieszkująca jedną z mniejszych chatek - Antigua | Handlarze | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Emma [#2] - czarownica z miasta portowego, zamieszkująca jedną z mniejszych chatek. Kupisz u niej większość składników wymaganych przy obrzędach voodoo, całą masę przepisów oraz legendarny przedmiot - igłę voodoo. W mieszkaniu szamanki znajduje się również ołtarz, na którym możesz tworzyć gotowe produkty.

Henri [#3] - rzemieślnik produkujący pistolety - Antigua | Handlarze | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Henri [#3] - rzemieślnik produkujący pistolety. Wiąże się z nim zadanie Pojedynek strzelecki z Henrim. Można u niego kupić amunicję, kilka rodzajów pistoletów oraz przepis na Bliźnięta.

Quinn [#4] - oszust ukrywający się za miastem portowym - Antigua | Handlarze | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Quinn [#4] - oszust ukrywający się za miastem portowym. Może sprzedać Ci wiele sprzętu dla łotrzyków (w tym nieco rzadkich towarów, takich jak małpy czy papugi) oraz nieco drogich, ale bardzo dobrych broni i ubrań. Jeśli odpowiednio go zagadasz (umiejętność Złotousty na 50 poziomie), będziesz mógł usłyszeć o dodatkowych przedmiotach, które posiada złodziej - kluczu do tawerny (wart 300 monet) oraz mapie skarbów (200 monet). Oba obiekty możesz też kupić w ciemno, nie wiedząc o ich charakterze. Pierwszy z przedmiotów łączy się z zadaniem Grób Gibsona, a drugi - z misją Skarb na kamienistym płaskowyżu Antigui.