Nagroda | Zadania - Tacarigua | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Nagroda
Zleceniodawca: Di Fuego [#1]
Gdy po raz pierwszy zbliżysz się do siedziby gubernatora [#1] w Puerto Sacarico, będziesz świadkiem krótkiej rozmowy, jaką komendant Sebastiano odbędzie ze swoim podwładnym Roquefortem. Dyskusja dotyczy małej grupy niewolników, która wymknęła się Inkwizytorom i schroniła się w dżungli.
Wejdź do willi i przekonaj stojących na dole strażników, że chcesz widzieć się z gubernatorem. Żołnierze odmówią Ci tylko w jednym przypadku - gdy nie będziesz stosownie ubrany. W takim razie najpierw musisz zaopatrzyć się w jakieś ciuchy. Brudna koszula leży w skrzyni w chacie niewolników [#2]. Odzież sprzedaje też Carter [#3], ale tę informację musi wpierw zdradzić Ci Pedro (patrz: Wytrzymałe ubranie).
Kiedy wreszcie dostaniesz się na górę, zagadnij gubernatora i podejmij temat niewolników. W zależności od dalszego przebiegu konwersacji, mogą zdarzyć się następujące rzeczy:
- Jeśli stwierdzisz, że pogoń za zbiegami nie jest dla Ciebie i wycofasz się z rozmowy, zadanie zostanie zaprzepaszczone. Nawet jeśli odnajdziesz dzikusów, zabijesz ich, a następnie zabierzesz trofea, gubernator nie zapłaci Ci za nie. W trakcie kolejnej konwersacji nie pojawi się w ogóle linia dialogowa, która dotyczyłaby tubylców! W tym przypadku musisz zadowolić się jedynie nagrodą za likwidację przeciwników - po 50 punktów Chwały od głowy.
- Jeżeli spytasz o wysokość nagrody lub od razu zgodzisz się na polowanie, Di Fuego zaoferuje Ci 300 sztuk złota za wykonanie zadania - po stówce za każdego zabitego niewolnika.
- Jeśli zapytasz dlaczego podwładni gubernatora nie mogą rzucić się w pogoń za zbiegami, a następnie zasugerujesz podniesienie nagrody do 200 sztuk złota za głowę, Di Fuego przyzna Ci rację i przystanie na złożoną propozycję. Z Twojego punktu widzenia jest to najlepsza opcja!
Niewolnicy ukrywają się w dziczy [#4], kilkaset metrów na wschód od wieży, przy której stoi Vasco [#5]. Z racji tego, że na początku gry stanowią oni duże wyzwanie, nie próbuj wykonać tego zadania bez udziału Patty. Dziewczyna odciągnie uwagę przynajmniej jednego z przeciwników, na dodatek zmiękczy kolejnych pistoletem, co okaże się nieocenione. Dwóch Dzikusów uzbrojonych jest we włócznie, trzeci dzierży maczetę. Najgroźniejszy jest oczywiście ten ostatni, choć włóczników też nie należy lekceważyć. Potrafią oni razić Bezimiennego na odległość, co przy jego wątłym zdrowiu może okazać się dużym problemem.
Gdy uporasz się z rywalami, koniecznie zabierz oręż używany przez dzikusów, jak również ich głowy, bo to one będą stanowić dowód wykonania zadania. Z trofeami w ekwipunku odwiedź gubernatora [#1] i pochwal się spektakularnym wyczynem. Zgodnie z obietnicą otrzymasz ustaloną przedtem nagrodę.
Na koniec dwie uwagi:
- Nagrodę będzie można odebrać tylko wtedy, gdy przyniesiesz gubernatorowi trzy głowy. Dotyczy to również opcji "po stówce za sztukę", mimo, że wyraźne dyspozycje dotyczące trofeów zostaną Ci przekazane przy wynegocjowaniu większej stawki.
- O śmierci zbiegłych niewolników można opowiedzieć Asadowi [#6] na farmie trzciny cukrowej oraz stojącemu przy wieży wartowniczej Vasco [#5]. Z tego tytułu nie płyną jednak żadne korzyści.
Nagrody:
- 200 punktów Chwały za wykonanie zadania;
- 50 punktów Chwały za każdego zabitego Dzikusa;
- 300 lub 600 sztuk złota w zależności od tego, ile udało Ci się wynegocjować.