Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Marionetka Butcha | Zadania - Antigua | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Marionetka Butcha

Uwaga - Marionetka Butcha | Zadania - Antigua | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Uwaga! Zadanie to jest dostępne tylko jeśli na Wybrzeżu Ostrzy stanąłeś po stronie Indian!

Zleceniodawca: Miles [#1]

Ten quest jest częścią zadania: Butch musi odejść

W czasie wykonywania misji Wyposażenie statku dla kapitana Slayne'a, z pewnością dojdziesz do momentu, w którym brakować Ci będzie zapasów wody (patrz: Beczki wody). Poszukiwany przez Ciebie towar jest zależny od gburowatego zarządcy robotników, Butcha [#2], którego znajdziesz przy wodopoju. Jako, że mężczyzny nie da się w żaden sposób przekonać do oddania posiadanego towaru, musisz odwołać się do magii.

To dość zabawne, że nikt nie reaguje na stosowanie przy nim magii. - Marionetka Butcha | Zadania - Antigua | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
To dość zabawne, że nikt nie reaguje na stosowanie przy nim magii.

W tym celu porozmawiaj z Milesem (od niego otrzymasz niniejsze zadanie), który zasugeruje Ci rozwiązanie - stworzenie laleczki voodoo. Aby ją zrobić, musisz ukraść Butchowi kępkę jego włosów, a następnie udać się do czarownicy Emmy [#3], by na jej ołtarzu stworzyć stosowną marionetkę (patrz: Stwórz laleczkę voodoo Butcha).

Uwaga! Jeśli nie posiadasz składników potrzebnych do stworzenia marionetki, możesz kupić je od szamanki Emmy.

Koniec końców, towar zostanie dostarczony. - Marionetka Butcha | Zadania - Antigua | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Koniec końców, towar zostanie dostarczony.

Kiedy wejdziesz już w posiadanie magicznego artefaktu, wróć do Butcha i zaczaruj go. Następnie, wcielając się w gbura, podejdź do Milesa i powiedz mu, żeby załadował okręt kapitana Slayne'a. To wszystko - w tym momencie zadanie zakończy się.

Nagrody:

  • 50 punktów Chwały za wykonanie zadania.