Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tragarze wody | Zadania - Tacarigua | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Tragarze wody

Zleceniodawca: Berbeluch [#1] - Tragarze wody | Zadania - Tacarigua | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zleceniodawca: Berbeluch [#1]

Ten quest jest częścią zadania: Zostań piratem

Odwiedź piracką tawernę i pogadaj z jej właścicielem, Berbeluchem [#1]. Zapytaj o kapitana Stalowobrodego i poczekaj, aż karczmarz wspomni o kłopotach z wytwarzaniem alkoholu. Źródłem problemu jest brak podstawowych surowców do produkcji rumu - wody i cukru. Oba kluczowe składniki przestały niedawno docierać do gorzelni, co sprawia, że ta ostatnia nie jest w stanie normalnie funkcjonować. Wznowieniu działalności destylarni poświęcone są aż dwa zadania: Tragarze wody i Ładunek cukru. Teraz zajmiemy się tym pierwszym.

Berbeluch zasugeruje, żebyś o zaistniałej sytuacji porozmawiał z Curtisem [#2], kręcącym się przed budynkiem piratem, na którym spoczywa obowiązek zapewnienia dostaw. Ów jegomość najpierw wyjaśni Ci, że niedobór wody to zasługa lenistwa tragarzy, a potem poprosi Cię o odesłanie jednego z obiboków na zmianę warty do głównej bramy obozu. Uwaga! Jeżeli zignorujesz pogawędkę z Curtisem, nic złego się nie stanie. Mimo Twojej niewiedzy, zadanie będzie toczyło się według opisanego niżej scenariusza.

Wskazówek dotyczących wykonania zadania udzieli Ci Curtis, ale po prawdzie, nie musisz z nim w ogóle rozmawiać. - Tragarze wody | Zadania - Tacarigua | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Wskazówek dotyczących wykonania zadania udzieli Ci Curtis, ale po prawdzie, nie musisz z nim w ogóle rozmawiać.

Czas zająć się tragarzami. Skieruj się na zachód, do wodospadu [#3], bo to właśnie stamtąd pobierana jest woda niezbędna do produkcji rumu. Gdy dotrzesz na miejsce, bardzo szybko dowiesz się, dlaczego dostawy zostały wstrzymane. Winę za to ponoszą dwaj piraci - Doggs i Foster - którzy zamiast pracować, namiętnie kłócą się pomiędzy sobą.

Próba rozmowy z piratami spełznie na niczym, więc zamień kilka słów z Colbym - jedyną osobą z całej trójki nie zaangażowaną w konflikt. Z relacji młodzieńca wynika, że panowie pożarli się o to, który z nich ma zmienić na posterunku Fence'a [#4], strażnika pilnującego głównego wejścia do obozu. Jeśli marzysz o wznowieniu dostaw wody do gorzelni, musisz rozwiązać ich spór. Skończ pogawędkę z Colbym i zagadnij któregoś z pozostałych korsarzy. Będziesz mieć trzy możliwości postępowania:

  1. Jeśli wybierzesz Dogssa, ten skieruje się do głównej bramy i zadanie zostanie zaliczone.
  2. Jeśli wskażesz Fostera, ten uda się prosto do głównej bramy i misja zostania wykonana.
  3. Jeśli uznasz, że to Colby zasługuje na odpoczynek w postaci pilnowania bramy, kłócący się piraci postarają się za wszelką cenę do tego nie dopuścić.

 

To Ty zdecydujesz, który z piratów zmieni Fencea na warcie. Najbardziej zasługuje na to Colby. - Tragarze wody | Zadania - Tacarigua | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
To Ty zdecydujesz, który z piratów zmieni Fence'a na warcie. Najbardziej zasługuje na to Colby.

 

Doggs i Foster zgodzą się na trzecie rozwiązanie, ale pod jednym warunkiem - najpierw będziesz zmuszony pokonać obu piratów w walce. Kolejność w jakiej odbędziesz starcia nie ma żadnego znaczenia - i tak musisz dać nauczkę obu obibokom. Jest to równoznaczne z wykonaniem dwóch zadań dodatkowych: Walcz z Doggsem i Walcz z Fosterem. Kiedy uda Ci się upokorzyć obu piratów, co nie powinno być trudne, porozmawiaj raz jeszcze z Colbym i przekaż mu dobre wieści.

Na koniec dwie uwagi:

  1. Bez względu na to, jak rozwiążesz problem z tragarzami wody, możesz pochwalić się sukcesem Curtisowi, Berbeluchowi i Fence'owi. Ten drugi wynagrodzi Cię butelką rumu, natomiast od trzeciego otrzymasz 25 punktów Chwały, ale tylko pod warunkiem, że na zmianę warty zostanie wyznaczony Colby.
  2. Choć omawiane zadanie zalicza się do zestawu misji Zostań piratem, Steelbeard [#5] nie będzie zainteresowany wiadomością o wznowieniu dostaw wody. Nie możesz więc w ten sposób powiększyć reputację u kapitana.

Nagrody:

  1. 100 punktów Chwały za wykonanie zadania;
  2. 25 punktów Chwały za poinformowanie Fence'a o wykonaniu zadania (tylko Colby);
  3. Krawa Mary za wykonanie zadania (tylko Colby);
  4. Butelka rumu za poinformowanie Berbelucha o wykonaniu zadania.