Zatoka Marakajów | Trenerzy | Risen 2 Mroczne Wody poradnik Risen 2: Mroczne wody
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Zatoka Marakajów
Marcos [#1] - żołnierz stojący w porcie przed świątynią może nauczyć Cię, jak być większym twardzielem. Sam w sobie jest całkiem sympatycznym kolesiem, więc możesz uciąć z nim krótką pogawędkę. Typ: Osiłek, uczy: Kopniak, Twardziel I, Twardziel II. | |
Valdez [#2] - to pierwsza osoba, z którą będziesz rozmawiał po przybyciu do Zatoki Marakajów. Chociaż namiestnik przyjmie Cię chłodno, będziesz mógł się u niego szkolić. Typ: Nauczyciel walki szpadą, uczy: Parada, Potężny atak, Riposta, Potężna riposta, Broń kłująca I, Broń kłująca II | |
Malaika [#3] - to wiedźma z wioski Indian, którą znajdziesz w centralnej części krainy. Możesz się od niej dowiedzieć wielu przydatnych informacji na temat warzenia mikstur. Typ: Alchemik, uczy: Warzenie eliksirów, Rytuały I, Rytuały II. | |
Egas [#4] - spotkasz go w obozie Indian, gdzie strzeże chaty Corrientesa. Możesz się od niego nauczyć kilku sztuczek dotyczących pistoletów. Typ: Wytwórca pistoletów, uczy: Rusznikarz, Trafienia krytyczne, Leworęczny, Pistolety I, Pistolety II, Dość gadania! | |
Cordobar [#5] - to bardzo sprawny wojownik, obeznany ze wszystkimi sztuczkami dotyczącymi szpad i mieczy. Jeśli porozmawiałeś z Corrientesem, chętnie udzieli Ci kilku lekcji. Typ: Nauczyciel walki szablą, uczy: Parada, Potężny atak, Riposta, Potężna riposta, Broń sieczna I, Broń sieczna II | |
Datu [#6] - wódz Indian może podszkolić Cię w sztuce voodoo, o ile poznałeś już podstawy na Wybrzeżu Ostrzy (patrz: Chani, córka wodza). Typ: Mag voodoo, uczy: Tworzenie laleczek, Tworzenie bereł, Tworzenie talizmanów, Potężna klątwa, Czarna magia I, Czarna magia II. | |
Osamu [#7] - potężny szaman może podzielić się z Tobą swoją wiedzą, o ile na Wybrzeżu Ostrzy postanowiłeś przyłączyć się do Indian. Typ: Mistrz voodoo, uczy: Mistrz voodoo, Czarna magia III, Rytuał III, Kult śmierci I, Kult śmierci II, Kult śmierci III. | |
Kostuch [#8] - szalonego kaznodziei nie sposób przegapić - wydziera się na całą wioskę, denerwując tym okolicznych Indian. Jeśli jednak wykonasz związane z nim zadanie Niechciane kazanie, będziesz mógł przyłączyć go do załogi i nauczyć się kilku przydatnych umiejętności. Typ: Lekarz, uczy: Szarlatan, Lekarz, Niezniszczalny | |
Koraka [#9] - łowcę z dziczy możesz spotkać pod świątynią, gdzie piraci rabują groby (patrz: Gdzie jest Koraka?). Kiedy wykonasz dla niego to zadanie, będziesz mógł podjąć u niego naukę. Wtedy też przeniesie się do wioski Marakajów. Typ: Myśliwy, uczy: Broń rzucana I, Broń rzucana II, Broń rzucana III. |