Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NieR Automata - poradnik do gry

NieR Automata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne NieR Automata porady, solucja

NieR Automata: na tej stronie znajduje się solucja misji pobocznych z Ruin miasta (City Ruins)

Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2021

Na tej stronie poradnika do gry NieR Automata znajdziecie opisy przejścia pobocznych zadań z Ruin miasta (City Ruins). Dowiecie się kiedy można rozpoczynać opcjonalne questy w zrujnowanym mieście, jaki mają przebieg i ewentualne ważne wybory, a także jakie nagrody przewidziano za zaliczanie misji w City Ruins.

Odblokowanie ruin miasta

Ruiny miasta po raz pierwszy odblokujecie po ukończeniu prologu w opuszczonej fabryce (Abandoned Factory) i zaliczeniu pierwszej wizyty w Bunkrze (Bunker) - jest to rozdział 2 kampanii - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Ruiny miasta po raz pierwszy odblokujecie po ukończeniu prologu w opuszczonej fabryce (Abandoned Factory) i zaliczeniu pierwszej wizyty w Bunkrze (Bunker) - jest to rozdział 2 kampanii.

Uwaga - Nie wszystkie opisane poniżej questy są od razu dostępne. Niektóre aktywują się dopiero w dalszej części gry lub po spełnieniu specyficznych wymagań.

The Weapon Dealer's Request

Zleceniodawca questu: Weapons Trader (Resistance Camp) - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Weapons Trader (Resistance Camp)

Rozegranie tego questu jest częścią zaliczania rozdziału 2 kampanii. Jedną z osób, z którymi trzeba spotkać się w bazie ruchu oporu jest właśnie handlarz bronią.

Opis questu: Po wysłuchaniu rozmowy z NPC-em zbadajcie interaktywne obiekty obok niego i zaoferujcie pomoc - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Po wysłuchaniu rozmowy z NPC-em zbadajcie interaktywne obiekty obok niego i zaoferujcie pomoc. Waszym zadaniem jest pozyskanie 4 obiektów Complex Gadget. Musicie udać się do zaznaczonego na czerwono obszaru w City Ruins i zaatakować przebywające tam maszyny - obowiązuje pełna dowolność wyboru metody ataku. Pokonane maszyny pozostawią po sobie poszukiwany loot.

Po powrocie do Weapons Tradera odblokuje on dostęp do swojego sklepu. Możecie też powrócić do niego po załatwieniu głównych spraw w obozie w rozdziale 2 żeby zakończyć quest i otrzymać właściwe nagrody.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Odblokowanie sklepu - Weapons Trader
  2. Beast Hide x5
  3. Crystal x5
  4. Rusted Clump x5
  5. 5000G
  6. 50XP

The Supply Trader's Request

Zleceniodawca questu: Supply Trader (Resistance Camp) - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Supply Trader (Resistance Camp)

Rozegranie tego questu jest częścią zaliczania rozdziału 2 kampanii. Jedną z osób, z którymi trzeba spotkać się w bazie ruchu oporu jest właśnie handlarz sprzedający zapasy.

Opis questu: Po przejrzeniu oferty Supply Tradera załączy się rozmowa rozpoczynająca opisywany quest, w trakcie której możecie zaoferować pomoc - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Po przejrzeniu oferty Supply Tradera załączy się rozmowa rozpoczynająca opisywany quest, w trakcie której możecie zaoferować pomoc. Interesują go składniki do craftingu Broken Key, Small Gear oraz Broken Circuit. Możecie wyruszyć w oznaczone miejsce na mapie świata lub od razu przekazać przedmioty jeśli zdołaliście je wcześniej zdobyć jako losowy loot. Przystąpcie do walk z maszynami w City Ruins i pozbierajcie loot po wygranej bitwie.

W nagrodę za dostarczenie poszukiwanych składników oferta handlarza Supply Trader rozszerzy się o różne odmiany czipów (Plug-in Chips), których używanie opisaliśmy na stronie Chipy - jak instalować?.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Rozszerzenie oferty sklepu - Supply Trader
  2. Amber x2
  3. Warped Wire x3
  4. Medium Recovery x2
  5. 3000G
  6. 50XP

The Manager's Request

Zleceniodawca questu: Manager (Resistance Camp) - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Manager (Resistance Camp)

Quest ten najwcześniej możecie rozpocząć po awansowaniu do rozdziału 5. W obozie ruchu oporu musicie odnaleźc drabinę, która pozwala dotrzeć na górne balkoniki. Spowoduje to też zmianę pozycji kamery, która zacznie pokazywać wydarzenia z boku. Udajcie się maksymalnie w prawo. Manager siedzi na krześle obok zamkniętej bramki i zgódźcie się wyruszyć na poszukiwania zaginionej rzeczy.

Opis questu: Do odnalezienia jest pozytywka (Rusty Music Box) i jej odnalezieniem musicie zająć się w parku rozrywki (Amusement Park) (jeśli jeszcze nie odblokowaliście szybkiej podróży, to ponownie przejdźcie przez kanały) - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Do odnalezienia jest pozytywka (Rusty Music Box) i jej odnalezieniem musicie zająć się w parku rozrywki (Amusement Park) (jeśli jeszcze nie odblokowaliście szybkiej podróży, to ponownie przejdźcie przez kanały).

W celu znalezienia poszukiwanego przedmiotu musicie zbadać jedną z bocznych alejek w parku rozrywki. Zainteresujcie się świecącym lootem obok zwłok. Z pozytywką powróćcie do zleceniodawcy questu w bazie rebeliantów. Oprócz opisanych poniżej nagród otwarta zostanie bramka za Managerem. Będziecie mogli dzięki temu m.in. zaliczyć opisany poniżej quest Resistance Disappearance.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Anti Chain Damage +3 Chip
  2. Medium Recovery x2
  3. Animal Bait x5
  4. Tree Seed x5
  5. 3000G
  6. 250XP

Resistance Disappearance

Zleceniodawca questu: Resistance Member (Resistance Camp) - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Resistance Member (Resistance Camp)

Quest ten najwcześniej możecie rozpocząć po awansowaniu do rozdziału 5. W obozie ruchu oporu musicie porozmawiać z kobietą, która poprosi o odnalezienie zaginionego przyjaciela.

Opis questu: Pozostańcie w obozie ruchu oporu i udajcie się na jego tyły - kamera zmieni tam swoją pozycję i zacznie pokazywać akcję z boku - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Pozostańcie w obozie ruchu oporu i udajcie się na jego tyły - kamera zmieni tam swoją pozycję i zacznie pokazywać akcję z boku. Użyjcie drabiny żeby dotrzeć na górne balkoniki. Musicie skorzystać z pokazanego na obrazku przejścia, przy czym bramka zostanie otwarta dopiero po ukończeniu pobocznego questu The Manager's Request - opisaliśmy go powyżej.

Po przejściu przez bramkę zacznijcie badać kolejny obszar kryjówki rebeliantów - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Po przejściu przez bramkę zacznijcie badać kolejny obszar kryjówki rebeliantów. Dotrzyjcie do kolejnej drabiny i tym razem zejdźcie na niższy poziom. Nowe miejsce do zbadania (wciśnijcie przycisk interakcji) oznaczyliśmy na powyższym obrazku.

Bohaterowie odnaleźli współrzędne i prowadzą one do małego obszaru w pierwszej części pustyni (Desert Zone) - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Bohaterowie odnaleźli współrzędne i prowadzą one do małego obszaru w pierwszej części pustyni (Desert Zone). Wyruszcie tam i po dotarciu na miejsce zlokalizujcie przejście między skałami. Rozprawcie się z grupą maszyn (będą one na 30-35 poziomie doświadczenia - w razie potrzeby powróćcie do zaliczania tego questu nieco później).

Po walkach wysłuchajcie rozmowy na temat przeanalizowania jednej z maszyn i zbadajcie zwłoki oparte o uschnięte drzewo - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Po walkach wysłuchajcie rozmowy na temat przeanalizowania jednej z maszyn i zbadajcie zwłoki oparte o uschnięte drzewo. Znajdziecie Memory Chip i Man's Journal. Z odnalezionym dziennikiem powróćcie do członkini ruchu oporu w kryjówce rebeliantów.

Wyjdźcie na chwilę z bazy ruchu oporu. Quest powinien zaktualizować się - powróćcie raz jeszcze do Resistance Camp i tym razem porozmawiajcie z Resistance Member żeby dowiedzieć się o zniknięciu kobiety i zakończyć quest.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Medium Recovery x2
  2. Pearl x3
  3. Pyrite x5
  4. Max HP Up +3 Chip - to świetny czip, dzięki któremu będziecie mogli wydłużyć pasek zdrowia Waszej postaci
  5. 5000G
  6. 1200XP

Robo Dojo - grupa questów

Zleceniodawca questów: Father Servo (City Ruins) - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questów: Father Servo (City Ruins)

Ikonka spotkania z maszyną Father Servo po raz pierwszy powinna pojawić się w zrujnowanym mieście podczas zaliczania rozdziału 5 - znacznik questu pokazuje dołączony obrazek. Jest to budynek zlokalizowany niedaleko przejścia na pustynię.

Dotarcie do Father Servo nie jest łatwe, bo maszyna ta przebywa na dachu, do którego nie prowadzą żadne drabiny ani schody. Będziecie musieli wykazać się sprytem przy wykonywaniu skoków z sąsiedniego budynku. Proces ten opisaliśmy szczegółowo na stronie Robo Dojo - jak dotrzeć na dach? w rozdziale FAQ poradnika.

Opis questu Robo Dojo White Belt: Po tym jak zbliżycie się po raz pierwszy do Father Servo zaatakuje on bohaterów - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu Robo Dojo White Belt: Po tym jak zbliżycie się po raz pierwszy do Father Servo zaatakuje on bohaterów. Father Servo jest na 20 poziomie doświadczenia i z rozpoczęciem zadania najlepiej wstrzymać się do momentu awansowania na zbliżony poziom. Podczas walki możecie polegać na atakach dystansowych oraz na atakach bronią białą w połączeniu z unikami.

Po wygranej walce możecie pogadać z Father Servo i zgodzić się na kolejny sparring. Pokonanie maszyny nie powinno okazać się zbyt trudne.

Father Servo w formie zapłaty za sparring zażyczy sobie dostarczenia mu Warped Wire - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Father Servo w formie "zapłaty" za sparring zażyczy sobie dostarczenia mu Warped Wire. Jest szansa, że dysponujecie już tym przedmiotem - jest on pozostawiany m.in. przez wybrane maszyny napotykane na pustyni. W przeciwnym razie dotrzyjcie do zaznaczonego obszaru na mapie i wygrajcie walkę żeby pozyskać składnik.

Nagrody za ukończenie questu Robo Dojo White Belt:

  1. Melee Attack Up (L) x1
  2. Small Gear x3
  3. Small Recovery x1
  4. Weapon Attack Up Chip
  5. 3000G
  6. 600XP
Opis questu Robo Dojo Brown Belt: Musicie kontynuować grę aż ponownie w tym samym miejscu pojawi się ikona z pytajnikami - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu Robo Dojo Brown Belt: Musicie kontynuować grę aż ponownie w tym samym miejscu pojawi się ikona z pytajnikami. Father Servo stał się większą maszyną i jest na 30 poziomie doświadczenia. Ponownie nie radzimy śpieszyć się ze zbyt wczesnym rozpoczęciem questu. Przeciwnik nie dysponuje na szczęście żadnymi problematycznymi atakami.

Po wygranej walce otrzymacie polecenie dostarczenia składników Memory Alloy oraz Broken Circuit. Tak samo jak wcześniej możecie już nimi dysponować lub wymagane może być odwiedzenie oznaczonych obszarów na mapie żeby pokonać maszyny posiadające składniki.

Nagrody za ukończenie questu Robo Dojo Brown Belt:

  1. Severed Cable x3
  2. Melee Defense Up (L) x1
  3. Melee Defense +1 Chip
  4. Medium Recovery x1
  5. 3000G
  6. 1150XP
Opis questu Robo Dojo Black Belt: Musicie kontynuować grę aż ponownie w tym samym miejscu pojawi się ikona z pytajnikami - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu Robo Dojo Black Belt: Musicie kontynuować grę aż ponownie w tym samym miejscu pojawi się ikona z pytajnikami. Father Servo stał się większą maszyną i jest na 40 poziomie doświadczenia. Do walki możecie przystąpić jeszcze w trakcie pierwszego przejścia gry, ale lepiej z tym poczekać do końcowej części ścieżki A (będąc na około 30 poziomie doświadczenia). W przeciwnym razie odbieranie hp przeciwnikowi może być bardzo powolne.

Najbardziej problematycznym atakiem Father Servo jest ten, który zakłada obracanie się z ogromną prędkością podczas przemieszczania się po dachu. Najlepiej go wtedy całkowicie unikać i czekać aż zakończy tę umiejętność. Po pokonaniu Father Servo poprosi on o składniki Silver Ore, Pristine Screw oraz Broken Batery. Tak samo jak wcześniej możecie już nimi dysponować lub wymagane może być odwiedzenie oznaczonych obszarów na mapie żeby pokonać maszyny posiadające składniki.

Nagrody za ukończenie questu Robo Dojo Black Belt:

  1. Broken Battery x3
  2. Ranged Attack Up (L) x1
  3. Ranged Attack Up +2 Chip
  4. Large Recovery x1
  5. 5000G
  6. 1280XP
Opis questu Robo Dojo Red and White Belt: To kolejny quest, który staje się dostępny po tym upłynie trochę czasu - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu Robo Dojo Red and White Belt: To kolejny quest, który staje się dostępny po tym upłynie trochę czasu. W tym przypadku jednak radzimy zainteresować się nim dopiero podczas zaliczania ścieżki Route B (kampania 9S), gdyż Father Servo będzie goliatem i będzie znajdował się na 50 poziomie doświadczenia. Przystępując do walki jako 2B ze znacznie niższego poziomu musielibyście bardzo długo atakować bossa i unikać jego ciosów. Co więcej 9S dysponuje zdolnością hakowania, która może przydać się w osłabianiu silnej maszyny.

Pokonany trener poprosi o składniki Gold Ore, Filler Metal, Pristine Cable oraz Large Battery. Tak samo jak wcześniej możecie już nimi dysponować lub wymagane może być odwiedzenie oznaczonych obszarów na mapie żeby pokonać maszyny posiadające składniki.

Nagrody za ukończenie questu Robo Dojo Red and White Belt:

  1. Full Recovery x1
  2. Ranged Defense Up (L) x1
  3. Stripped Screw x3
  4. Ranged Defense +3 Chip
  5. 5000G
  6. 1500XP
Opis questu Robo Dojo Red Belt: To ostatni i najtrudniejszy quest, spośród tych związanych z przystępowaniem do walk z Father Servo - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu Robo Dojo Red Belt: To ostatni i najtrudniejszy quest, spośród tych związanych z przystępowaniem do walk z Father Servo. Oponent będzie znajdował się aż na 60 poziomie doświadczenia. Analogicznie do poprzedniej walki z konfrontacją radzimy wstrzymać się do momentu przystąpienia do rozdziałów 9S w ramach ścieżki Route B. Pozwoli to Wam hakować maszynę Father Servo i jest to najskuteczniejsza metoda osłabiania go, nawet jeśli poziom Waszej postaci jest znacznie niższy od poziomu bossa. Pomimo mniejszej postury boss będzie w stanie wyprowadzać bardzo silne ataki i musicie skupiać się na stosowaniu bezbłędnych uników oraz leczeniu postaci gdy tylko zajdzie taka konieczność.

Po pokonaniu finałowej "odmiany" Father Servo zaatakuje Was jeszcze raz i w drugim pojedynku będzie jeszcze silniejszym przeciwnikiem. Ułatwieniem jest to, że nie będziecie musieli mu dostarczać żadnych składników.

Nagrody za ukończenie questu Robo Dojo Red Belt:

  1. Memory Alloy x5
  2. Powerup Part S x1
  3. 10000G
  4. 2000XP

Retrieve the Confidential Intel

1 - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry
Zleceniodawca questu: Resistance Member (City Ruins) - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Resistance Member (City Ruins)

Pierwsza okazja do rozpoczęcia tego questu pojawia się podczas zaliczania rozdziału 5. Musicie wyczekiwać momentu, w którym na mapie zrujnowanego miasta pojawi się znacznik z pytajnikami. Zleceniodawca questu przebywa w niewielkim pomieszczeniu na dachu niskiego budynku - miejsce to pokazuje obrazek 2.

Opis questu: Samo zadanie nie jest skomplikowane ani przesadnie trudne - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Samo zadanie nie jest skomplikowane ani przesadnie trudne. Zostaniecie poproszeni o odzyskanie 3 zaginionych czipów (Plug-in Chips). Są one wszystkie do odnalezienia na terenie miasta i symbolizowane przez czerwone okręgi na mapie. Za każdym razem musicie rozprawić się z grupą przeciwników i automatycznie po wyeliminowaniu ostatniej maszyny z danej grupy zdobędziecie czip.

Jedyną bardziej problematyczną grupą jest ta z obrazka - NieR Automata: Ruiny miasta - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Jedyną bardziej problematyczną grupą jest ta z obrazka. Są to wysoko latające maszyny. Możecie spróbować ostrzelać je z dużej odległości lub pomóc sobie podwójnymi skokami żeby dotrzeć na dach budynku. W obu przypadkach uważajcie na silny wrogi ostrzał.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie