Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NieR Automata - poradnik do gry

NieR Automata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia NieR Automata porady, solucja

NieR Automata: na tej stronie znajduje się solucja 17 Rozdziału Route C, D - 9S i A2

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry NieR Automata znajduje się opis przejścia finałowego rozdziału 17, w którym udział biorą 9S i A2. Z naszej solucji dowiecie się m.in. jak przygotować się do ostatniego rozdziału gry, jak zinfiltrować główną Wieżę, jak pokonać kopie 2B oraz jak rozprawić się z bossami Ko-Shi i Ro-Shi (osobno i po ich połączeniu).

Przygotowania do finału kampanii

Rozdział 17 jest ostatnim rozdziałem kampanii. Oznacza to, że stoczycie w nim finałowe walki głównej fabuły. Nie musicie jednak jakoś szczególnie specjalnie przygotowywać się do finału przygody, gdyż starcia z końcowymi bossymi na domyślnym normalnym poziomie trudności nie powinny być zbyt trudne. Mimo wszystko możecie zdecydować się na:

  1. ulepszenie używanych odmian broni białej (jeśli posiadane składniki na to pozwalają),
  2. ulepszenie aktywnych programów podów (jeśli posiadane składniki na to pozwalają),

Dobrze jest zapisać swoje postępy na osobnym slocie przed wyruszeniem w stronę Wieży. Pozwoli to Wam nie tylko zachować postępy związane ze zdobyciem trzech kluczy, ale także łatwiej odblokować dwa dodatkowe mini-zakończenia.

Warto też przypomnieć o tym, że z głównymi zakończeniami gry wiąże się ryzyko utraty sejwów w wyniku celowego skasowania ich przez samą grę (nie jest to żaden bug). Dokładniej omówiliśmy to na stronie Zakończenia Route C i Route D. Dodatkowo na stronie Backup sejwów - jak zrobić? w Aneksie naszego poradnika dowiecie się jak utworzyć kopię zapasową stanu gry i jak zabezpieczyć się przed potencjalną utratą postępów z kilkudziesięciu godzin rozgrywki.

Tower Infiltration - otwarcie Wieży

Dzięki zdobyciu 3 kluczy w rozdziałach 13, 15 i 16 możecie teraz powrócić do Wieży (Tower) znajdującej się w ruinach miasta (City Ruins) - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Dzięki zdobyciu 3 kluczy w rozdziałach 13, 15 i 16 możecie teraz powrócić do Wieży (Tower) znajdującej się w ruinach miasta (City Ruins). Musicie używać kluczy na obiektach Sub-units znajdujących się wokół wieży.

Za każdym razem gdy skorzystacie z klucza trzeba będzie zhakować Sub-unit - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Za każdym razem gdy skorzystacie z klucza trzeba będzie zhakować Sub-unit. Są to odmiany mini-gry hakerskiej polegające na pokonywaniu toru przeszkód w drodze do jednej lub kilku czarnych kulek.

Bardziej problematyczna może być mini-gra z powyższego obrazka z uwagi na obecność wrogich obiektów. Starajcie się w trakcie przeprawy unikać niszczenia czarnych bloków, które oddzielają Was od wrogich jednostek po to żeby nie narażać się na ich ostrzał i ryzyko zrestartowania całej mini-gry.

Po tym jak złamiecie 3 zabezpieczenia obiektów Sub-units warto ponownie zapisać stan gry i dopiero wtedy skierować się w stronę właściwej Wieży - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Po tym jak złamiecie 3 zabezpieczenia obiektów Sub-units warto ponownie zapisać stan gry i dopiero wtedy skierować się w stronę właściwej Wieży.

Pierwsza próba zhakowania Wieży będzie musiała zakończyć się niepowodzeniem, bo jest to bardzo powolny proces i w międzyczasie w okolicy pojawią się maszyny, która zaczną przeszkadzać w dokończeniu hakowania.

Zaprzestańcie hakowania i zacznijcie atakować okoliczne maszyny - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Zaprzestańcie hakowania i zacznijcie atakować okoliczne maszyny. Nie liczcie na to, że uda się Wam je wszystkie pokonać, bo na miejsce pokonanych przeciwników pojawią się kolejni. Musicie wyczekiwać przybycia bliźniąt - Devoli i Popoli. Zaoferują one pomoc na czas hakowania.

Zanim powrócicie do tematu hakowania pojawia się okazja do odblokowania 2 dodatkowych zakończeń:

  1. Ukryte zakończenie S możecie odblokować jeśli oddalicie się od Wieży i od walczących bliźniąt (przykład na obrazku).
  2. Ukryte zakończenie V możecie odblokować jeśli dołączycie do walczących sióstr i zignorujecie temat hakowania Wieży. Zakończenie załączy się dopiero po tym jak minie dostatecznie dużo czasu od momentu przystąpienia do bitwy.
Na potrzeby awansowania w finałowym rozdziale raz jeszcze ustawcie się przed Wieżą i rozpocznijcie włamywanie się do niej - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Na potrzeby awansowania w finałowym rozdziale raz jeszcze ustawcie się przed Wieżą i rozpocznijcie włamywanie się do niej. Pomimo pojawiania się w okolicy nowych maszyn nie powinniście być nękani, gdyż wrogowie w całości powinni być zajęci walką z Devolą i Popolą.

Wieża oczywiście nie otworzy się od razu, tylko musicie zaliczyć nową mini-grę hakerską - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Wieża oczywiście nie otworzy się od razu, tylko musicie zaliczyć nową mini-grę hakerską. Polegajcie ponownie na tym, że mini-gra wyjątkowo nie ma limitu czasu. Powoli przesuwajcie się do góry i zachowujcie duże środki ostrożności przy niszczeniu wrogich obiektów. W przypadku strzelających kulek ustawiajcie się w takich pozycjach żeby znaleźć się pomiędzy lecącymi pociskami lub na trasie lotu pomarańczowych pocisków, które można niszczyć.

W ostatnim obszarze zaczną pojawiać się kulki otoczone polami siłowymi. Nie musicie nic robić. Czekajcie po prostu na załączenie się cut-scenki z udziałem 9S i bliźniąt.

Gra zaproponuje wyświetlenie danych (Data Records) na temat Dovoli i Popoli pozwalających na pogłębienie wiedzy na temat przeszłości tych postaci - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Gra zaproponuje wyświetlenie danych (Data Records) na temat Dovoli i Popoli pozwalających na pogłębienie wiedzy na temat przeszłości tych postaci. Jest to scena tekstowa z pojedynczymi wyborami, które nie mają żadnego znaczenia na dalszy przebieg gry.

Jeśli nie interesuje Was czytanie dużych ilości tekstu, to scenę paragrafową możecie przewijać przytrzymując Kółko. Będzie się ona wtedy zatrzymywała jedynie na wspomnianych pojedynczych wyborach opcji zachowania.

Eksploracja Wieży

Trasa przeprawy przez Wieżę jest liniowa - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Trasa przeprawy przez Wieżę jest liniowa. Spodziewajcie się napotykania zainfekowanych żołnierzy YoRHa, których możecie pokonywać w bezpośrednich starciach (bezpieczniej jest atakować ich na odległość) lub hakując ich i zaliczając mini-gry hakerskie.

Po drodze warto też rozglądać się za lootem - będą to świecące się obiekty i skrzynie (także zamknięte wymagające użycia hakowania). Możecie dzięki temu pozyskać sporo wartościowego lootu i wpisów do archiwów (Archives).

Walka z kopiami 2B

W jednym z kolejnych pomieszczeń spotkacie modele 2B, które będą miały wrogie intencje i rozpoczną się walki z nimi - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

W jednym z kolejnych pomieszczeń spotkacie modele 2B, które będą miały wrogie intencje i rozpoczną się walki z nimi. Bitwę tę dobrze jest rozgrywać polegając na atakach na odległość, zwłaszcza tych zakładających wykorzystywanie ofensywnych programów podów. W przypadku próby walk w zwarciu możecie zostać bardzo łatwo otoczeni. Ponadto kopie 2B dobrze radzą sobie z wyprowadzaniem ataków wręcz i musielibyście umiejętnie aktywować uniki.

W trakcie zaliczania tej bitwy dozwolone jest korzystanie z hakowania, przy czym za każdem razem postarajcie się maksymalnie oddalić od kopii żeby procedura inicjowania hakowania nie została przerwana - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

W trakcie zaliczania tej bitwy dozwolone jest korzystanie z hakowania, przy czym za każdem razem postarajcie się maksymalnie oddalić od kopii żeby procedura inicjowania hakowania nie została przerwana.

Musicie walczyć do momentu rozprawienia się ze wszystkimi modelami. Walka ta nie jest szczególnie trudna. Może być po prostu dość długa.

Eksploracja Wieży - kontynuacja

Po rozprawieniu się ze wszystkimi modelami 2B i obejrzeniu cut-scenki zostaniecie przełączeni na kontrolowanie A2 - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Po rozprawieniu się ze wszystkimi modelami 2B i obejrzeniu cut-scenki zostaniecie przełączeni na kontrolowanie A2. Bohaterka ta również musi dotrzeć do Wieży i staczanie walk w drodze do niej jest całkowicie opcjonalne. Przy wejściu do Wieży spotkacie Dovolę i wysłuchajcie rozmowy pożegnalnej.

Wewnątrz Wieży musicie podróżować tymi samymi korytarzami, co 9S, przy czym po drodze możecie natrafiać na nowy świecący się loot.

Dotrzecie do pomieszczenia biblioteki (Library) - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Dotrzecie do pomieszczenia biblioteki (Library). Należy zacząć badać to miejsce - parter i piętro. Możecie podnosić zwykły loot, zajrzeć do pomieszczeń na piętrze oraz podchodzić do kolejnych "błyszczących" regałów. Przy próbie zbadania pierwszego regału odblokujecie opcję hakowania dla A2.

Będą załączały się nowe mini-gry hakerskie - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Będą załączały się nowe mini-gry hakerskie. Mogą one tradycyjnie dotyczyć odnajdywania czarnych kulek lub niszczenia nieco wyższych obiektów od reszty - przykładowe zaznaczyliśmy na dołączonym obrazku. Nagrodą za zaliczenie każdej mini-gry w bibliotece będzie odblokowanie nowego wpisu do archiwów (Archives).

Ostatni regał do zbadania "pojawi się" na parterze biblioteki. Podejście do niego załączy scenkę przerywnikową.

Po tym jak powrócicie do sterowania 9S dowiecie się o konieczności dokonania autoleczenia celem pozbycia się wirusa - przytrzymajcie Trójkąt żeby przystąpić do mini-gry - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Po tym jak powrócicie do sterowania 9S dowiecie się o konieczności dokonania autoleczenia celem pozbycia się wirusa - przytrzymajcie Trójkąt żeby przystąpić do mini-gry. Zakłada ona niszczenie czarnych obiektów zlokalizowanych po bokach głównej ścieżki. Pamiętajcie o możliwości niszczenia pomarańczowych przycisków w locie żeby zmniejszać ryzyko trafienia.

Po udanym leczeniu pozbierajcie nowy loot z okolicy (jest tu też zamknięta skrzynia) i wyruszcie dalej - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Po udanym leczeniu pozbierajcie nowy loot z okolicy (jest tu też zamknięta skrzynia) i wyruszcie dalej. Pojawią się dwie projekcje i po chwili przystąpicie do walk z maszynami. Podczas walk starajcie się priorytetowo traktować eliminowanie maszyn mogących strzelać dużymi ilościami pocisków. Możecie polegać na standardowych atakach oraz na hakowaniu i wygranie bitwy nie powinno być zbyt trudne. W nagrodę za zwycięstwo odblokujecie wpis do archiwów YoRHa Disposal o ciekawej fabularnej treści.

Wyruszcie dalej i spodziewajcie się konieczności rozegrania starcia z grupą żołnierzy YoRHa używających strojów Flight Suit - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Wyruszcie dalej i spodziewajcie się konieczności rozegrania starcia z grupą żołnierzy YoRHa używających strojów Flight Suit. W trakcie tej bitwy hakowanie jest jeszcze bardziej wskazane po to żeby skutecznie osłabiać bardziej wytrzymałych przeciwników. Dodatkowo detonacje mogą osłabiać żołnierzy rozstawionych blisko siebie.

Dużo biegajcie też na boki i używajcie uników, bo wrogowie mogą strzelać czerwonymi strumieniami energii - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Dużo biegajcie też na boki i używajcie uników, bo wrogowie mogą strzelać czerwonymi strumieniami energii.

Po wygranej bitwie podejdźcie do jednego ze strojów Flight Suit żeby zająć miejsce na jego pokładzie.

Ko-Shi i Ro-Shi - informacje wstępne

Począwszy od tego miejsca gra będziecie co jakiś czas przełączała Was pomiędzy 9S i A2. Każdy z bohaterów ma oddzielnego pajakopodobnego bossa do atakowania:

  1. A2 musi walczyć z bossem Ko-Shi,
  2. 9S musi walczyć z bossem Ro-Shi.

Taktykę walki dla A2 i 9S znajdziecie poniżej. Podczas walk najprawdopodobniej co najmniej kilkanaście razy zostaniecie przełączeni pomiędzy bohaterami. Za każdym razem musicie po prostu wznawiać atakowanie bossa "powiązanego" z danym bohaterem. Walki te są nieco wyreżyserowane i spodziewajcie się tego, że A2 i 9S zakończą swoje starcia w krótkim odstępie czasu. Nie będzie to jednak finał zmagań, bo na koniec trzeba będzie pokonać "połączonych" bossów.

Boss Ko-Shi (A2) i cyberprzestrzeń

Starcie z tym bossem rozpoczniecie w pomieszczeniu biblioteki - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Starcie z tym bossem rozpoczniecie w pomieszczeniu biblioteki. Najlepiej jest po prostu zająć się wyprowadzaniem serii ataków w walce wręcz. Możecie też dodatkowo wesprzeć się trybem Berserk Mode żeby szybciej dostatecznie wyczerpać pasek energii bossa.

Po tym jak Ko-Shi opuści to miejsce pojawi się okazja do skorzystania z niedostępnego wcześniej dolnego wyjścia z biblioteki.

Dotrzecie do sali z kilkoma obiektami i zbadanie centralnego obiektu przeniesie Was do cyberprzestrzeni - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Dotrzecie do sali z kilkoma obiektami i zbadanie centralnego obiektu przeniesie Was do cyberprzestrzeni. Podróżujcie tu liniową ścieżką i niszczcie napotykane po drodze czarne obiekty.

Na arenie pojawią się projekcje. Początkowo przystąpcie do walk z nimi i pozornie będzie wydawało się to bezzasadne, bo na miejsce pokonanych wrogów pojawią się następni.

Wyczekujcie komunikatu poda z podpowiedzią żeby zaprzestać atakowania projekcji - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Wyczekujcie komunikatu poda z podpowiedzią żeby zaprzestać atakowania projekcji. Od tego momentu biegajcie po prostu po arenie i skupiajcie się na unikaniu wystrzeliwanych przez projekcje pocisków.

Docelowo doprowadzicie do sytuacji, w której projekcje zaczną wzajemnie ze sobą walczyć - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Docelowo doprowadzicie do sytuacji, w której projekcje zaczną wzajemnie ze sobą walczyć. Możecie dołączyć do tych walk lub poczekać aż same się wyeliminują i rozprawić się z ostatnią projekcją, która przetrwała "battle royale".

Po opuszczeniu cyberprzestrzeni wznowicie walkę z bossem Ko-Shi - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Po opuszczeniu cyberprzestrzeni wznowicie walkę z bossem Ko-Shi. Na potrzeby osłabiania bossa możecie polegać na atakach w zwarciu, atakach dystansowych oraz trybie Berserk Mode.

Ko-Shi atakuje co jakiś czas odnóżami i zwróćcie uwagę na znajdujące się na nich żółte rdzenie. Blokujcie w miarę możliwości na nich kamerę i atakujcie je na odległość.

Musicie też starać się unikać innych unikalnych ataków bossa - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Musicie też starać się unikać innych unikalnych ataków bossa. Zaliczają się do nich przede wszystkim:

  1. próby zmiażdżenia A2 górnymi kończynami,
  2. rozsyłane fale uderzeniowe.

Uniwersalnym rozwiązaniem na większość tego typu ataków mechanicznego pająka są podwójne skoki (ewentualnie połączone z dodatkowym dashem w locie).

Spodziewajcie się tego, że Ko-Shi może na pewien czas oddalić się od obszaru walk i konieczne okaże się wtedy pokonanie grupy zwykłych maszyn - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Spodziewajcie się tego, że Ko-Shi może na pewien czas oddalić się od obszaru walk i konieczne okaże się wtedy pokonanie grupy zwykłych maszyn. Nie powinny to być zbyt wymagające walki. Możecie szybciej je zaliczać dzięki używaniu trybu Berserk Mode, ale i bez niego można dość łatwo zwyciężyć. Pamiętajcie o używaniu ataków wręcz lub silnych ataków dystansowych żeby pozbawiać niektórych wrogów tarcz, za którymi mogą się chować.

Boss Ro-Shi (9S)

Bossa tego w całości atakuje się z wykorzystaniem stroju Flight Suit - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Bossa tego w całości atakuje się z wykorzystaniem stroju Flight Suit. Pamiętajcie o tym, że oprócz prowadzenia standardowego ostrzału możecie też polegać na ostrzałach rakietowych aktywowanych L1. Ponawiajcie ten atak gdy tylko po jego użyciu minie okres jego cooldownu.

Ro-Shi strzela dużymi seriami pocisków i samo przemieszczanie się na boki może okazać się niewystarczające - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Ro-Shi strzela dużymi seriami pocisków i samo przemieszczanie się na boki może okazać się niewystarczające. Niszczcie pociski w locie lub przemieszczajcie się w głąb ekranu żeby znaleźć się z boku bossa i tym samym usunąć z linii ostrzału.

W dalszej fazie starcia traficie na pewien czas na okrągłą arenę i kamera ustawi się z widokiem tpp - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

W dalszej fazie starcia traficie na pewien czas na okrągłą arenę i kamera ustawi się z widokiem tpp. Powinno to Wam ułatwiać staczanie walk dzięki dysponowaniu większą swobodą przemieszczania się. Latajcie wokół bossa i oprócz stosowania ataków dystansowych możecie też szukać okazji do zadawania obrazeń w zwarciu.

Połączeni bossowie Ko-Shi i Ro-Shi

Po tym jak pokonacie Ko-Shi grając jako A2 i Ro-Shi grając jako 9S dojdzie do połączenia obu bossów i przystąpicie do finałowego starcia - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Po tym jak pokonacie Ko-Shi grając jako A2 i Ro-Shi grając jako 9S dojdzie do połączenia obu bossów i przystąpicie do finałowego starcia.

Podczas tej bitwy spodziewajcie się tego, że gra będzie Was automatycznie przełączała pomiędzy A2 i 9S jako grywalną postacią - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Podczas tej bitwy spodziewajcie się tego, że gra będzie Was automatycznie przełączała pomiędzy A2 i 9S jako grywalną postacią. Nie macie na to wpływu i korzystajcie po prostu z unikalnych zdolności aktualnie sterowanego bohatera. Bossów można hakować grając jako 9S oraz szybciej osłabiać dzięki trybowi Berserk grając jako A2.

Połączeni bossowie nie są szczególnie wymagający, przy czym pilnujcie się gdy zostaną naelektryzowani, bo tymczasowo staną się dzięki temu silniejsi - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Połączeni bossowie nie są szczególnie wymagający, przy czym pilnujcie się gdy zostaną naelektryzowani, bo tymczasowo staną się dzięki temu silniejsi. Dodatkowo spodziewajcie się, że mogą połączyć naelektryzowanie się z wykonaniem obrotowego ataku. Najlepiej jest wtedy odpowiednio oddalić się i chwilowo postawić na walkę na dystans. Jeśli nie zdążycie, to aktywujcie w odpowiednich momentach uniki żeby nie otrzymać obrażeń.

1 - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry
Rzadziej stosowanymi atakami przez bossów są - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Rzadziej stosowanymi atakami przez bossów są:

  1. szybkie wysuwanie odnóży - szybko odskakujcie w bok,
  2. generowanie fal uderzeniowych (przykład na obrazku 1) - najbezpieczniej jest nad nimi przeskakiwać dzięki podwójnym skokom,
  3. strzelanie czerwonymi strumieniami energii (przykład na obrazku 2) - ponownie najlepszym rozwiązaniem jest użycie podwójnego skoku.
Po rozprawieniu się z bossami czeka Was ważny wybór w sprawie zakończenia kampanii - NieR Automata: 17 Rozdział, 9S i A2 - Route C, D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Po rozprawieniu się z bossami czeka Was ważny wybór w sprawie zakończenia kampanii. Wszystkie wybory i ich konsekwencje dokładnie opisaliśmy na kolejnej stronie solucji - Zakończenia Route C i Route D.