Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NieR Automata - poradnik do gry

NieR Automata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne NieR Automata porady, solucja

NieR Automata: na tej stronie znajduje się solucja misji pobocznych z Bunkra (Bunker)

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry NieR Automata znajdziecie opisy przejścia pobocznych zadań rozpoczynanych w Bunkrze (Bunkrze). Dowiecie się kiedy poszczególne misje z Bunkra staną się dostępne, jaki mają przebieg i ewentualne ważne wybory, a także jakie nagrody przewidziano za zaliczanie questów powiązanych z lokację Bunker.

Odblokowanie Bunkra

Bunkier po raz pierwszy odwiedzicie po ukończeniu prologu, aczkolwiek możecie też do niego powracać w dalszej fazie rozgrywki - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Bunkier po raz pierwszy odwiedzicie po ukończeniu prologu, aczkolwiek możecie też do niego powracać w dalszej fazie rozgrywki. Z racji jego położenia jedynym sposobem na dotarcie do niego jest szybka podróż - musicie dotrzeć do dowolnego punktu Access Point na głównej mapie i wybrać z niego opcję Transport.

Improving Communications

Zleceniodawca questu: Commander (Bunker) - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Commander (Bunker)

Misję tę łatwo jest przegapić, gdyż rozpoczyna się ją w Bunkrze, do którego nie musicie w tym samym czasie powracać dla głównej fabuły. O rozpoczęcie questu możecie postarać się w rozdziałach 2, 3 lub 4 ścieżki Route A. Odwiedźcie obóz Resistance Camp, wejdźcie w interakcję ze stacją Access Point, wybierzcie opcję Transport i przenieście się do Bunkra.

W bunkrze udajcie się do centrum dowodzenia i porozmawiajcie z dowódcą (Commander) - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

W bunkrze udajcie się do centrum dowodzenia i porozmawiajcie z dowódcą (Commander).

Opis questu: Powróćcie na powierzchnię i zaczekajcie na komunikat z dowództwa - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Powróćcie na powierzchnię i zaczekajcie na komunikat z dowództwa. Zadanie to dotyczy pozyskania kilku pospolitych składników do craftingu - Rusty Bolt x1, Small Gear x1 oraz Broken Key x1. Możliwy jest scenariusz, że posiadacie już te materiały z wcześniejszych questów czy dzięki eksploracji świata gry. W przeciwnym razie odwiedźcie powiązany z tym questem obszar w ruinach miasta.

Ze składnikami udajcie się do Anemone w bazie Resistance Camp po to żeby zakończyć misję.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Simple Gadget x5
  2. Medium Recovery x3
  3. 3000G
  4. 320XP

11B's Memento

Zleceniodawca questu: YorHa Soldier / 16D (Bunker) - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: YorHa Soldier / 16D (Bunker)

Misję tę łatwo jest przegapić, gdyż rozpoczyna się ją w Bunkrze, do którego nie musicie w tym samym czasie powracać dla głównej fabuły. O rozpoczęcie questu możecie postarać się wyłącznie podczas zaliczania ścieżki Route A. Najlepiej spróbować będąc w rozdziale 2, 3 lub 4. Odwiedźcie obóz Resistance Camp, wejdźcie w interakcję ze stacją Access Point, wybierzcie opcję Transport i przenieście się do Bunkra.

W Bunkrze dotrzyjcie do hangaru, w którym automatycznie powinna załączyć się rozmowa z żołnierzem YoRHa, który przedstawi się jako 16D. Zgódźcie się pomóc w odnalezieniu 11B.

Na poszukiwania 11B musicie wyruszyć do Opuszczonej fabryki (Abandoned Factory) i wymagane jest przejście przez jej dużą część - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Na poszukiwania 11B musicie wyruszyć do Opuszczonej fabryki (Abandoned Factory) i wymagane jest przejście przez jej dużą część. Docelowo musicie dotrzeć do metalowych balkoników otaczających wielkie silosy. W miejscu z obrazka będziecie mogli skręcić w dół ekranu i przeskoczyć na czerwony wysięgnik dźwigu.

Badajcie nową okolicę po to żeby dotrzeć do zgliszcz ściany jednego z budynków fabryki - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Badajcie nową okolicę po to żeby dotrzeć do zgliszcz ściany jednego z budynków fabryki.

1 - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry
Zwłoki 11B znajdziecie w miejscu z powyższych obrazków - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zwłoki 11B znajdziecie w miejscu z powyższych obrazków. Przesukajcie je żeby odblokować wpis do Archiwów (11B's Escape Plan) i pozyskać przedmioty osobiste 11B (11B's Belongings).

Możecie już opuścić fabrykę, raz jeszcze udać się do Resistance Camp i użyć opcji transportu żeby powrócić do Bunkra - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Możecie już opuścić fabrykę, raz jeszcze udać się do Resistance Camp i użyć opcji transportu żeby powrócić do Bunkra. Pogadajcie z 16D. W trakcie rozmowy możecie wyjawić prawdę, że android 11B planował dezercję, bądź tez skłamać - nie wpłynie to na finał questu ani na otrzymane nagrody.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. YoRHa-issue Blade - to unikalna broń biała
  2. Ranged Defense Up (L) x1
  3. Melee Defense Up (L) x1
  4. Melee Defense +6 Chip - to świetny czip do zwiększania wytrzymałości bohatera na wrogie ataki wręcz
  5. 5000G
  6. 200XP

YoRHa Betrayers

Zleceniodawca questu: Access Point (Bunker) - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Access Point (Bunker)

W momencie awansowania do rozdziału 6 kampanii powinniście otrzymać e-maila Operator 6O: Confidential Mission Details powiązanego z tym questem. Przeczytanie go doprowadzi do dodania nowego zadania do dziennika. Dotyczy ono odnalezienia dezerterów YoRHa.

Opis questu: Przenieście się do ruin miasta (City Ruins) - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Przenieście się do ruin miasta (City Ruins). Na mapie znajdują się 3 czerwone okręgi gdzie mogą przebywać poszukiwane androidy. W naszym przypadku androidy przebywały w największym spośród okręgów - był to dach budynku, na który można było dostać się dzięki korzystaniu ze schodów i dziur w sufitach. Jeśli nie ma tam androidów, to udajcie się do okręgu obok opuszczonej fabryki (Abandoned Factory) - wtedy do zbadania jest obszar pod uszkodzonym mostem.

Najpierw musicie rozegrać bitwę z androidami 22B i 64B. Warto zaznaczyć, że są one znacznie zwinniejsze od maszyn, a także lepiej radzą sobie w trakcie walk w zwarciu. Bądźcie gotowi na konieczność bezbłędnego wykonywania uników, bądź też polegania na podach do ataków dystansowych. Osłabione androidy uciekną.

Te same androidy powinniście teraz odnaleźć w czerwonym okręgu, który jest pokonanym goliatem - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Te same androidy powinniście teraz odnaleźć w czerwonym okręgu, który jest pokonanym goliatem. Musicie wdrapać się na sam szczyt nieaktywnego goliata i oznacza to konieczność przebiegania po metalowych balkonikach oraz korzystania z drabin.

Na najwyższej platformie goliata ponownie spotkacie 22B i 64B - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Na najwyższej platformie goliata ponownie spotkacie 22B i 64B. Raz jeszcze przystąpcie do walk. Kontynuujcie walki aż na polu bitwy pojawi się też silniejszy android 8B. Spodziewajcie się, że pokonanie byłego androida-kapitana okaże się nieco trudniejsze - przeciwnik ten ma więcej energii i jest bardziej wytrzymały na ataki. Ogólna taktyka walki nie ulega jednak zmianom, tak więc stosujcie uniki w walce wręcz i częste ataki dystansowe.

Po wygranej walce dotrzyjcie do obozu ruchu oporu (Resistance Camp) żeby porozmawiać na temat dezerterów z Anemone. Wysłuchajcie rozmowy z dowództwem, która zakończy quest.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Unikalna broń Type-4O Lance
  2. 10000G
  3. 400XP

Mysterious Letter (DLC)

Zleceniodawca questu: Access Point (Bunker) - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Access Point (Bunker)

Wymagane jest zainstalowanie dodatku o nazwie 3C3C1D119440927. Musicie za niego zapłacić jeśli posiadacie podstawową wersję gry lub wejdziecie w jego posiadanie za darmo kupując wersję Game of the YoRHa Edition gry NieR Automata. Nawet jeśli zakupiliście edycję GotY, to prawdopodobnie będziecie musieli zainstalować oddzielnie ten dodatek. Dokładniej opisaliśmy to na stronie Game of the Yorha Edition w aneksie naszego poradnika.

Jeśli poprawnie zainstalowaliście dodatek, to po awansowaniu do rozdziału 6 otrzymacie e-maila od anonimowego nadawcy. Będzie on zawierał 3 zestawy współrzędnych i w Waszym dzienniku pojawi się opisywany quest. Dzięki odwiedzaniu miejsc ze współrzędnych docelowo odkryjecie kolejne 3 questy:

  1. Trial of Sand - Przejdźcie do strony z opisami questów z lokacji Pustynia (Desert Zone).
  2. Gambler's Colosseum - Przejdźcie do strony z opisami questów z lokacji Zalane miasto (Flooded City).
  3. Underground Colosseum - Przejdźcie do strony z opisami questów z lokacji Las (Forest Zone). Rozgrywaniem tego zadania może zajmować się tylko 9S, a więc musicie zaczekać z awansowaniem do ścieżki Route B.

Data Analysis Freak

Zleceniodawca questu: Operator 21O (Bunker) - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Operator 21O (Bunker). Quest jest dostępny dopiero podczas rozgrywania ścieżki Route B.

Musicie awansować do rozdziału 6 w ramach Route B. W trakcie wizyty w bunkrze celem zdania raportu z ostatniej misji zainteresujcie się górnym balkonikiem z centrum dowodzenia. W miejscu zaznaczonym na obrazku powinien zostać oznaczony jeden z operatorów i postać ta jest zleceniodawcą questu.

Opis questu: Zostaniecie poproszeni o zbadanie terminalu w opuszczonej fabryce (Abandoned Factory) - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Opis questu: Zostaniecie poproszeni o zbadanie terminalu w opuszczonej fabryce (Abandoned Factory). Przenieście się dzięki szybkiej podróży w pobliże wejścia do fabryki i rozpocznijcie eksplorację jej początkowych pomieszczeń. Obiekt do zbadania zaznaczyliśmy na powyższym obrazku - to jedno z większych pomieszczeń, w którym kamera ustawia się w rzucie izometrycznym.

W celu przesłania zebranych danych musicie wyjść na powierzchnię, tak więc opuśćcie budynek fabryki i zaczekajcie aż 9S skontaktuje się z Operatorem. Odwiedźcie dowolną stację Access Point żeby odebrać maila z nagrodami za zaliczenie zadania.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Tech Manual x3
  2. Medium Recovery x2
  3. 3000G
  4. 1150XP

Data Analysis Freak 2

Zleceniodawca questu: Operator 21O - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Zleceniodawca questu: Operator 21O. Quest jest dostępny dopiero podczas rozgrywania ścieżki Route B.

Musicie najpierw ukończyć opisane powyżej zadanie Data Analysis Freak. Jego druga część załączy się niedługo po jego zaliczeniu. Podczas podróżowania po świecie gry z 9S ponownie skontaktuje się Operator 21O. Odwiedźcie dowolnego Access Pointa i przeczytajcie maila Operator 21O: Request żeby poznać szczegóły nowego zlecenia.

Na potrzeby przystąpienia do misji musicie odwiedzić obszar Housing Complex na pustyni, czyli opuszczone osiedle mieszkaniowe - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

Na potrzeby przystąpienia do misji musicie odwiedzić obszar Housing Complex na pustyni, czyli opuszczone osiedle mieszkaniowe. W lokacji tej do odnalezienia są 3 obiekty i będą one wśród świecącego się lootu na ziemi. Są to:

1) Small Shoe

2) Broken Toy - Obiekt ten jest na nierównym podłożu, obok uszkodzonej ściany budynku - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

2) Broken Toy - Obiekt ten jest na nierównym podłożu, obok uszkodzonej ściany budynku

3) Accounting Book - NieR Automata: Bunkier - solucja, misje poboczne - NieR Automata - poradnik do gry

3) Accounting Book

W celu zakończenia tej misji wysłuchajcie rozmowy z Operatorem i dotrzyjcie do dowolnego Access Pointa.

Nagrody za ukończenie questu:

  1. Black Pearl x4
  2. A110: Slow - to jeden z programów dla podów
  3. Type-4O Blade - to nowa unikalna broń biała
  4. 5000G
  5. 1430XP