Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NieR Automata - poradnik do gry

NieR Automata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NieR Automata: 12 Rozdział, A2 - Route C,D - solucja, opis przejścia NieR Automata porady, solucja

NieR Automata: na tej stronie znajduje się solucja 12 Rozdziału Route C, D - A2

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry NieR Automata znajduje się opis przejścia rozdziału 12, w którym po raz pierwszy steruje się A2. Poniższa solucja podpowiada m.in. jak korzystać z unikalnych umiejętności A2, jak pozbyć się goliatów na pustyni, jak pokonać bossa Hegel oraz jak ukończyć scenę w banku pamięci A2.

Android A2 - Najważniejsze informacje

1 - NieR Automata: 12 Rozdział, A2 - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry
  1. A2 to trzecia grywalna postać gry i w ścieżkach Route A i Route B kobieta ta pojawiała się wyłącznie jako boss. Gra pozwala pokierować A2 po raz pierwszy po ukończeniu rozdziału 11 i wybraniu opcji Support A2, przy czym alternatywnie możecie najpierw rozegrać nowe rozdziały dotyczące 9S. Niezależnie od okoliczności nie możecie przegapić etapów poświęconych A2.
  2. A2 podobnie jak 2B może jednocześnie korzystać z dwóch odmian broni białej. Domyślnie przydzielone zostaną te bronie, których używała 2B. Możliwe jest również poleganie na tych samych podach.
  3. A2 startuje z tym samym levelem i wyposażeniem, z którymi skończyliście poprzedni rozdział kampanii. Możecie więc od razu grać walczyć bez konieczności awansowania postaci. Możecie również polegać na wszystkich czipach, a także swobodnie zarządzać przedmiotami z inwentarza i zużywać je bez ograniczeń.
  4. Unikalną umiejętnością A2 jest tryb Berserk Mode, o którym dowiecie się podczas rozgrywania pojedynku z bossem Hegel (opis w dalszej części strony). Pozwala on na zadawanie znacznie większych obrażeń w trybie furii, przy czym odbywa się to kosztem topniejącego paska zdrowia. Więcej informacji wraz z podpowiedziami jak skutecznie korzystać z tej zdolności znajdziecie na osobnej stronie Tryb Berserker Mode - jak używać?.
  5. Z A2 powiązanych jest kilka nowych pobocznych zadań i uwzględniliśmy je w opisach opcjonalnych questów w rozdziale Poboczne misje. Najlepiej jest zajmować się nimi na bieżąco.

Destroy Machines - zaatakowanie maszyn na pustyni

Po tym jak A2 przebudzi się wysłuchajcie rozmowy z podem - NieR Automata: 12 Rozdział, A2 - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Po tym jak A2 przebudzi się wysłuchajcie rozmowy z podem. Pierwszy cel misji otrzymacie niedługo po rozpoczęciu kontrolowania A2. Maszyny znajdują się na pustyni (Desert Zone), a konkretnie w jej największej części - jako cel szybkiej podróży wybierzcie Access Pointa Desert: Center.

Do wyeliminowania jest kilku goliatów. Maszyny te domyślnie starajcie się atakować po kolei, przy czym odskakujcie od aktualnego goliata jeśli zauważycie lecącą w Waszą stronę grupę pocisków. Po rozprawieniu się z goliatami pojawi się boss.

Boss Hegel

Walka z tym bossem może być dość problematyczna i irytująca, gdyż jego ataki mogą następować w krótkich odstępach czasu od siebie i przeszkadzać Wam w wykonywaniu kolejnych własnych ataków - NieR Automata: 12 Rozdział, A2 - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Walka z tym bossem może być dość problematyczna i irytująca, gdyż jego ataki mogą następować w krótkich odstępach czasu od siebie i przeszkadzać Wam w wykonywaniu kolejnych własnych ataków. Jeśli zostaniecie trafieni strumieniem energii, to zawsze skupcie się najpierw na wydostaniu z problematycznej sytuacji żeby nie paść ofiarą kolejnych ataków.

Boss początkowo lata nad pustynią i organizuje bombardowania z wykorzystaniem zwykłych pocisków - NieR Automata: 12 Rozdział, A2 - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Boss początkowo lata nad pustynią i organizuje bombardowania z wykorzystaniem zwykłych pocisków. Najlepiej jest zablokować kamerę na Hegel i stosować własne ataki dystansowe, także te z wykorzystaniem ofensywnych programów podów.

Hegel co jakiś rozpada się na pojedyncze kule, które lądują w różnych miejscach na piasku - NieR Automata: 12 Rozdział, A2 - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Hegel co jakiś rozpada się na pojedyncze kule, które lądują w różnych miejscach na piasku. Kule mogą strzelać dużymi promieniami energii i są w stanie nie tylko zadać spore obrażenia, ale również wytrącić A2 z równowagi i wystawić ją na kolejne ataki. Starajcie się dużo uskakiwać na boki po to żeby unikać promieni ze strony aktualnie atakowanej kuli oraz innych kul znajdujących się w okolicy. Niestety strumienie często krzyżują się i ograniczają pole do manewru.

Do atakowania kul polecamy używać broni białej po to żeby szybciej pozbawiać je punktów energii - NieR Automata: 12 Rozdział, A2 - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Do atakowania kul polecamy używać broni białej po to żeby szybciej pozbawiać je punktów energii.

Po tym jak upłynie trochę czasu od rozpoczęcia bitwy dowiecie się też od poda o trybie Berserk Mode, z którego możecie zacząć korzystać - jest on aktywowany wciśnięciem obu gałek analogowych (L3+R3) i pozwala na zadawanie przez pewien czas znacznie większych obrażeń. Odbywa się to niestety kosztem malejącego zdrowia i musicie zabezpieczyć się (najlepiej z pomocą odpowiednich czipów) przed nagłym znalezieniem się na skraju śmierci.

Atakowane kule po pewnym czasie otaczają się tarczą ochronną - przykład takiej sytuacji prezentuje powyższy obrazek - NieR Automata: 12 Rozdział, A2 - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Atakowane kule po pewnym czasie otaczają się tarczą ochronną - przykład takiej sytuacji prezentuje powyższy obrazek. Za każdym razem gdy to nastąpi kończcie ataki w stosunku do danej kuli i zajmijcie się dotarciem do innej (nieosłoniętej) kuli z zamiarem rozpoczęcia osłabiania jej.

Musicie powtarzać wszystkie powyższe czynności (atakowanie całego bossa w locie oraz pojedynczych odczepionych kul) aż doprowadzicie do załączenia cut-scenki z otoczenia A2 przez kule - NieR Automata: 12 Rozdział, A2 - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Musicie powtarzać wszystkie powyższe czynności (atakowanie "całego" bossa w locie oraz pojedynczych odczepionych kul) aż doprowadzicie do załączenia cut-scenki z otoczenia A2 przez kule. Z racji na dużą ogólną wytrzymałość bossa (nawet po zastosowaniu Berserk Mode) może zaliczenie bitwy może niestety zająć Wam nawet kilka minut.

Scena w pamięci A2

Zostaniecie przeniesieni do wirtualnej rzeczywistości - NieR Automata: 12 Rozdział, A2 - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Zostaniecie przeniesieni do wirtualnej rzeczywistości. Zacznijcie przeprawę przez kolejne obszary, w których trzeba rozgrywać typowe mini-gry hakerskie - musicie niszczyć czarne obiekty żeby odsłaniać czarne kulki i odblokowywać dzięki pozbywaniu się ich dostęp do kolejnej sekcji.

Docelowo dotrzecie do miejsca załączenia się scenki przerywnikowej i rozdział wkrótce zakończy się.

Wybór kolejnego rozdziału

Tak samo jak w przypadku rozdziału 11 będziecie mogli dokonać nowego wyboru - NieR Automata: 12 Rozdział, A2 - Route C,D - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Tak samo jak w przypadku rozdziału 11 będziecie mogli dokonać nowego wyboru:

  1. Support A2 - Opcja ta pozwoli Wam na kontynuowanie gry jako 2A i do zaliczenia będzie rozdział 14.
  2. Support 9S - Opcja ta pozwoli Wam przełączyć się na 9S i jest dostępna tylko jeśli nie graliście jeszcze po rozdziale 11 jako ta postać. Przystąpicie do rozdziału 13.