NieR Automata: 1 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia NieR Automata porady, solucja
NieR Automata: na tej stronie znajduje się solucja 1 Rozdziału Route B - Prolog i fabryka
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry NieR Automata znajduje się opis przejścia rozdziału 1 wchodzącego w skład ścieżki Route B. Z poniższej solucji dowiecie się m.in. jak hakować przeciwników i obiekty z otoczenia oraz jak pomóc 2B w pokonaniu goliata Engels.
- Route B - Informacje wstępne
- Prolog - sterowanie maszyną
- Breaking Through - użycie stroju Flight Suit
- Defense System - zhakowanie wrogiego systemu obrony
- Boss Engels
- Uratowanie 9S
- Reboot - wizyta w Bunkrze
Route B - Informacje wstępne

Do ścieżki Route B możecie przystąpić dopiero po ukończeniu 10 rozdziałów ścieżki Route A. Po tym jak obejrzycie napisy końcowe utwórzcie zgodnie z sugestią gry zapis potwierdzający Wasze dokonania, czyli posiadający zakończenie A na liście odblokowanych zakończeń.
Możecie teraz z menu głównego gry wybrać opcję Continue i następnie zapis z ukończenia Route A. Do ukończenia jest ponownie 10 rozdziałów, ale w Route B steruje się 9S (poprzednio był on partnerem SI dla 2B) i przebieg wybranych rozdziałów różni się. W niektórych rozdziałach zmiany są niewielkie, ale w części z nich (w tym również w opisywanym rozdziale 1) do zaliczenia są zupełnie nowe sceny.
Jeśli interesuje Was import postępów z Route A do Route B, to zajrzyjcie na osobną stronę Route B - co można przenieść? w naszym poradniku.
Prolog - sterowanie maszyną

Wprowadzenie do kampanii Route B jest bardzo nietypowe, bo musicie początkowo sterować maszyną. Waszym zadaniem jest próba ożywienia drugiej maszyny. Udajcie się na przeciwległy koniec startowej lokacji. Znajdziecie tam wiadra i zabierzcie jedno z nich.
Z wiadrem ustawcie się w miejscu, w którym spływa substancja po to żeby je napełnić.

W drodze powrotnej wybierzcie drogę okrężną, bo sterowany przez Was robot może potknąć się o małe przeszkody na ziemi i przewrócić, przez co zmuszeni zostaniecie do ponownego napełnienia wiadra. Dotrzyjcie z pełnym wiadrem do drugiego robota żeby zaliczyć tę scenę.
Breaking Through - użycie stroju Flight Suit

Po raz pierwszy przejmiecie kontrolę nad postacią 9S. Początkowo będziecie działali w pojedynkę, ale w późniejszych rozdziałach połączy on siły z 2B i to właśnie 2B stanie się wtedy partnerem kontrolowanym przez sztucznę inteligencję. Nie zapomnijcie wykonać dwóch podstawowych rzeczy:
- Ustawić broń białą dla 9S - Bohater ten może używać tylko jednej broni, gdyż przycisk aktywacji ciężkiego ataku zastępuje hakowanie (poznacie je już za kilka chwil). Do Route B przeniesione zostały wszystkie bronie zdobyte w Route A.
- Ustawić programy podów - Do Route B przeniesione zostały wszystkie pody i programy zdobyte w Route A.
Od razu pojawia się okazja do odblokowania ukrytego zakończenia G. Musicie zignorować cel misji i pobiec na koniec wysięgnika żurawia (powyższy obrazek). Niestety po wznowieniu rozgrywki trzeba będzie powtórzyć prolog z robotem.
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie