Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

NieR Automata - poradnik do gry

NieR Automata - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia NieR Automata porady, solucja

NieR Automata: na tej stronie znajduje się solucja 9 Rozdziału Route B - Bunkier

Ostatnia aktualizacja: 27 lipca 2021

Na tej stronie poradnika do gry NieR Automata znajduje się opis przejścia rozdziału 9 wchodzącego w skład ścieżki Route B. Poniższa solucja objaśnia m.in. jak zaliczyć nową scenę hakowania 9S, jak wspierać 2B walczącą w fabryce, jak poprawnie zdalnie sterować maszynami i jak włamać się do głównego systemu fabryki.

Bunker (Bunkier) - zhakowanie 9S

Rozdział 9 tak samo jak jak rozdział 8 ma zupełnie inny przebieg podczas grania jako 9S - NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Rozdział 9 tak samo jak jak rozdział 8 ma zupełnie inny przebieg podczas grania jako 9S. Na szczęście w przypadku tego rozdziału czeka Was znacznie więcej interakcji i unikalnych scen, niż w poprzednim, który był bardzo krótki i liniowy.

Rozpoczynacie w Bunkrze i musicie przystąpić do samohakowania (Self-Hack) 9S. Zatrzymujcie sterowany obiekt przy kolejnych systemach pamięci (Memory System) i przytrzymujcie przycisk hakowania - znajdują się one na lewo i na prawo od głównej ścieżki. W kolejnym rzędzie identycznie postępujcie z systemami wizualnymi (Visual System). Na koniec dotrzyjcie do serwera Server i raz jeszcze użyjcie przycisku interakcji.

Za obiektem symbolizującym serwer odblokuje się ścieżka i musicie zacząć nią podążać - NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Za obiektem symbolizującym serwer odblokuje się ścieżka i musicie zacząć nią podążać. W nowej lokacji znajdują się kolejne interaktywne serwery, przy czym tym razem będą załączały się proste mini-gry z pokonywania torów przeszkód celem docierania do czarnych kulek. Każdy zbadany serwer doda nowy wpis do archiwów (Archives).

Spodziewajcie się konieczności rozegrania trudniejszej mini-gry przy serwerze, który odmówi prawa dostępu - NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Spodziewajcie się konieczności rozegrania trudniejszej mini-gry przy serwerze, który odmówi prawa dostępu. Tradycyjnie musicie najpierw zniszczyć wrogie czarne obiekty po to żeby zniknęła osłona czarnej kulki i umożliwiła jej zniszczenie.

Rescue 2B - zdalne sterowanie maszynami

Scena badania umysłu 9S wkrótce zakończy się i z powrotem znajdziecie się w kajucie 9S w Bunkrze - NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Scena badania umysłu 9S wkrótce zakończy się i z powrotem znajdziecie się w kajucie 9S w Bunkrze. Wysłuchajcie rozmowy z operatorem i skorzystajcie z windy podróżującej do pomieszczenia Terminal. Musicie wejść w nim w interakcję z interaktywnym stanowiskiem żeby zacząć wspierać działania 2B walczącej w Opuszczonej fabryce.

Po znalezieniu się w wirtualnej rzeczywistości dotrzyjcie do nowego białego kwadratu i przytrzymajcie przycisk hakowania - NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Po znalezieniu się w wirtualnej rzeczywistości dotrzyjcie do nowego białego kwadratu i przytrzymajcie przycisk hakowania. Po raz pierwszy przejmiecie zdalną kontrolę nad jedną z maszyn z fabryki. Oto najważniejsze założenia tej sceny:

  1. 9S nie pojawi się osobiście w fabryce. Musicie zamiast tego używać opcji zdalnej kontroli żeby zaliczyć scenę.
  2. Nie musicie pozostawać ze "startową" maszyną do samego końca. Możecie w trakcie zaliczania sceny używać hakowania na innych maszynach.
  3. Możecie skupiać się na przeprawie lub przystępować do walk. Wachlarz ataków będzie zależał od rodzaju aktualnie sterowanej maszyny. Warto podjąć próbę przejęcia maszyny z dobrymi atakami dystansowymi, które będą mogły ułatwić eliminowanie wrogów.
  4. Waszym ostatecznym celem podróży będzie nieaktywna winda w fabryce, którą trzeba będzie uruchomić dla 2B.
1 - NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry
Niedługo po rozpoczęciu eksploracji fabryki z wykorzystaniem robota gra zaproponuje po raz pierwszy przełączenie się na silniejsza maszynę i z opcji tej powinniście skorzystać - NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Niedługo po rozpoczęciu eksploracji fabryki z wykorzystaniem robota gra zaproponuje po raz pierwszy przełączenie się na silniejsza maszynę i z opcji tej powinniście skorzystać. Musicie za każdym razem ustawić się przed maszyną, którą chcecie przejąć, przytrzymać przycisk interakcji, pomyślnie zaliczyć mini-grę hakerską oraz wybrać akcję Remote Control z listy (obrazek 2).

Sama eksploracja fabryki ma liniowy charakter i nie musicie obawiać się tego, że gdzieś się zgubicie - NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Sama eksploracja fabryki ma liniowy charakter i nie musicie obawiać się tego, że gdzieś się zgubicie. Nie musicie też przystępować po drodze do wszystkich walk i możecie po prostu podążać dalej.

Po drodze koniecznie uważajcie na zgniatarki i unikanie pierwszego ich zestawu może być trudniejsze przez ulatniającą się parę.

W lokacji, w której liczna grupa maszyn walczy ze sobą możecie po prostu od razu wyruszyć do przejścia, nad którym zapalona jest niebieska lampka - NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

W lokacji, w której liczna grupa maszyn walczy ze sobą możecie po prostu od razu wyruszyć do przejścia, nad którym zapalona jest niebieska lampka. W obszarze z silosem pilnujcie się natomiast żeby poprawnie przeskakiwać na kolejne fragmenty uszkodzonych balkoników.

W dalszej fazie podróży pojawią się okazje do przejęcia kontroli nad nowymi unikalnymi maszynami i będą też wśród nich m.in. latające odmiany. Ponownie uważajcie też na zgniatarki.

Kierujcie się cały czas w lewo aż dotrzecie miejsca z powyższego obrazka - NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Kierujcie się cały czas w lewo aż dotrzecie miejsca z powyższego obrazka. Użycie hakowania w tym miejscu odblokuje windę dla 2B.

Włamanie się do systemu fabryki

Po rozmowie z 2B ponownie znajdziecie się w wirtualnej rzeczywistości - NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Po rozmowie z 2B ponownie znajdziecie się w wirtualnej rzeczywistości. W tej scenie są dwa główne rodzaje czynności do wykonywania. Musicie przede wszystkim docierać do kolejnych sekcji Gate i przystępować do walk, w których ostatecznym celem będzie oczywiście zniszczenie czarnej kulki. Po każdej wygranej bitwie ustawcie się na białym kwadracie i przytrzymajcie Trójkąt żeby otworzyć nową bramę dla 2B.

Dodatkowe uwagi:

  1. Niektóre wrogie obiekty są chronione od przodu i musicie w rezultacie starać się szybko oblatywać je z drugiej strony żeby zaatakować je od tyłu i dopiero w taki sposób zniszczyć.
  2. Nie dotykajcie pomarańczowych bloków, bo zostanie to tak samo potraktowane jak trafienie przez wrogi pocisk i może przybliżyć Was do porażki.
Dodatkowo możecie opcjonalnie badać boczne odnogi i docierać dzięki temu do miejsc, w których są nowe białe kwadraty - NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Dodatkowo możecie opcjonalnie badać boczne odnogi i docierać dzięki temu do miejsc, w których są nowe białe kwadraty. Rozpoczynanie hakowania w tych miejscach może pozwalać Wam na odblokowywanie nowych pozycji do archiwów (Archives) i jednocześnie pogłębiać wiedzę m.in. na temat wydarzeń z przeszłości.

Na sam koniec czeka Was atak na jednostkę mainframe fabryki - NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

Na sam koniec czeka Was atak na jednostkę mainframe fabryki. Jest to prostu większa bitwa, w trakcie której pamiętajcie o:

  1. Niszczeniu czarnych pionowych obiektów w pierwszej kolejności (przykładowy pokazuje dołączony obrazek).
  2. Unikaniu fioletowych pocisków, gdyż nie mogą one być niszczone w wyniku Waszego ostrzału. Starajcie się latać cały czas po obrzeżach areny żeby wrogi ostrzał nie skupił się na jej wybranym fragmencie. Mogłoby to Wam poważnie utrudnić lawirowanie pomiędzy lecącymi pociskami.
  3. Możliwości niszczenia pomarańczowych pocisków. Nie bójcie się prowadzenia ciągłego ostrzału żeby pozbywać się ich w jak największych ilościach.
W dalszej fazie gry mini-gry hakerskiej pociski zaczną podróżować falami przypominającymi pracujące turbiny - NieR Automata: 9 Rozdział, Route B - solucja, opis przejścia - NieR Automata - poradnik do gry

W dalszej fazie gry mini-gry hakerskiej pociski zaczną podróżować falami przypominającymi pracujące turbiny. Najlepiej jest utrzymywać się pomiędzy nimi żeby nie ryzykować niepotrzebne zderzenia się z którymś z pocisków i koniecznością zrestartowania całej bitwy. Ostatecznym celem jest oczywiście zniszczenie wszystkich czarnych kulek zlokalizowanych na środku obszaru walk.

Zaliczenie mini-gry hakerskiej doprowadzi do wyświetlenia scenki pokazującej zwycięstwo 2B i zakończenie tego rozdziału.