Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zachodni Port | Prolog Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Wioska została zaatakowana - Zachodni Port | Prolog Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Oblężony Port

Wioska została zaatakowana. Porozmawiaj z Bevilem i Amie, po czym weź swoje rzeczy ze skrzyni. Wejdź też do pokoju Daeghuna, znajdziesz tam fajny amulet. Uzbrój swoją postać i awansuj swych towarzyszy na wyższe poziomy doświadczenia. Zejdź piętro niżej. Zaatakują cię trzy potwory. Pokonaj je i zgarnij to, co jest na biurku. Wyjdź na zewnątrz.

Pogadaj z Merringiem. Pobłogosławi cię on i każe zgłosić się przy moście (1) . Pokonaj tam wszystkich przeciwników i porozmawiaj z Georgiem. Każe ci on zebrać ludzi do obrony wioski.

Zgłoszenie na służbę

Zleceniodawca: Georg Redfell;

Obok stoi ranny Ward Mossfeld (2) - zagadaj do niego. Możesz wziąć dla niego lekarstwo od Merringa lub też zabić go (3 punkty Zła). Jako że i tak masz zebrać ludzi, lepiej jest mu pomóc.

Przejdź kawałek dalej na południe i pozbądź się kolejnych przeciwników. Zobaczysz cut-scenkę, w której Amie zginie. Porozmawiaj z Tarmasem, a następnie z kolejnymi piechurami: Wylem Mossfeldem (3 , daj mu lekarstwo od Merringa), Lazlo Buckmanem (4) , i Ianem Harmanem (5 , musisz mu wyperswadować słownie, że ma walczyć, albo zmusić go atakując siłą). Otwórz lub wyważ drzwi do domu Piersona (6) i w środku namów właściciela, by również ruszył na pole bitwy. Jak już tu jesteś, możesz zgrabić jego domostwo.

Wejdź do domu Tarmasa (7) i weź wszystko ze środka (mag pozwolił ci na to, zadając drobnego sub-questa). W szafie jest pułapka, jednak nie wyrządzi ci ona wielkich szkód.

Przejdź dalej i porozmawiaj z Pitneyem Lannonem - ulecz go za pomocą ziół od braciszka. To już wszyscy wojownicy. W pobliżu płonącej stodoły (8) spotkasz jeszcze umierającego przeciwnika - jeśli pogrozisz mu torturami i zabijesz, zdobędziesz dwa punkty Zła.

1 - Zachodni Port | Prolog Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
Porozmawiaj z Georgiem, a rozpocznie się bitwa - Zachodni Port | Prolog Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Porozmawiaj z Georgiem, a rozpocznie się bitwa. Gdy pokonasz dwie fale przeciwników, część krasnoludów wejdzie do pobliskiego budynku (9) , a ty staniesz przed wyborem: zostać i walczyć, czy ratować uwięzionych tam cywili. Lepiej jest wybrać tę drugą opcję. Pokonaj wszystkich przeciwników w domostwie i porozmawiaj z zamkniętymi w pokoju dziećmi. Jeśli przed walką porozmawiasz z ich matką Rettą, wspomoże cię ona wysyłając z tobą psy bojowe. Przed wyjściem rozejrzyj się za przedmiotami dookoła, po czym wróć na pole bitwy.

UWAGA: Interwencja w posiadłości to osobny sub-quest o nazwie Walka u Starlingów.

Pokonaj resztę przeciwników. Pojawi się Daeghun i pomoże wam odeprzeć ostatnią falę. Nastąpi cut-scenka, w której ojciec zleci ci udanie się na pobliskie bagna (10) i odzyskanie pewnego przedmiotu ze znajdującej się na nich krypty. Przed wyruszeniem w drogę zagadaj do Tarmasa, by nieco pohandlować.

Ruiny przeszłości

Bagna to prosty poziom, w którym musisz dostać się do ruin (1) - Zachodni Port | Prolog Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Bagna to prosty poziom, w którym musisz dostać się do ruin (1) . Po drodze znajdziesz nieco fajnych przedmiotów w skrzyni (2) . Gdy pokonasz jaszczury pilnujące wejścia do podziemi, zejdź na dół.

Miejsca godne uwagi na tej mapce do skrzynia ze zbroją (1) , kilka ciekawych zwojów (2) oraz sam cel twojej podróży - kaplica jaszczurów (3) - Zachodni Port | Prolog Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Miejsca godne uwagi na tej mapce do skrzynia ze zbroją (1) , kilka ciekawych zwojów (2) oraz sam cel twojej podróży - kaplica jaszczurów (3) . Gdy nawiążesz z nimi rozmowę, będziesz mógł wygadać się na kilka sposobów. Jeśli wszystkie zawiodą, pozostanie walczyć z nimi wszystkimi. Gdy skończysz, weź zawartość kufra w narożniku pomieszczenia i zmykaj stąd. Na miejscu okaże się, że twoim następnym zadaniem będzie podróż do Neverwinter. Na tym też zakończy się obecność Bevila u twojego boku.

Zanim wyruszysz w drogę, porozmawiaj ze wszystkimi w wiosce, prosząc o ich pomoc - Zachodni Port | Prolog Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Zanim wyruszysz w drogę, porozmawiaj ze wszystkimi w wiosce, prosząc o ich pomoc. Dostaniesz nieco przydatnych przedmiotów. Przede wszystkim nie przegap Retty Starling, która zleci ci misję na późniejszą część gry (Historia żołnierza). Gdy będziesz gotowy, ruszaj w drogę do karczmy Pod Płaczącą Wierzbą (11 na mapie Zachodniego Portu).

Oblężenie

U wejścia do karczmy spotkasz krasnoluda Khelgara osaczonego przez grupę pijaczków - Zachodni Port | Prolog Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

U wejścia do karczmy spotkasz krasnoluda Khelgara osaczonego przez grupę pijaczków. Bez względu na to, jakie opcje dialogowe wybierzesz, pozostanie ci mu pomóc. W końcu wylądujecie przy kuflu miejscowego trunku. Waszą rozmowę przerwie napad potworów. Pokonaj wszystkich przeciwników na parterze i porozmawiaj z Gerą. Poprosi cię ona, byś uratował jej uwięzionego na piętrze męża. Tam też się udaj.

Pokonaj wszystkie potwory na tym poziomie, po czym porozmawiaj z Galenem (1) i Zachanem (2) - Zachodni Port | Prolog Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Pokonaj wszystkie potwory na tym poziomie, po czym porozmawiaj z Galenem (1) i Zachanem (2) . Przeglądnij też każdą szafę i skrzynię w okolicy. Wróć na dół i zagadaj do Gery. Zanim udasz się w dalszą drogę, pohandluj z karczmarzem Jorikiem.

Gdy wyjdziesz na zewnątrz karczmy, Khelgar zaproponuje ci on wspólne podróżowanie. Tak naprawdę nie masz wyboru - wszystkie opcje dialogowe doprowadzą do tego, że wspólnie ruszycie dalej.