Posągi Oczyszczenia (2) | Akt II | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Kopalnie klejnotów (A5)
Przed tobą najbardziej irytująca zagadka w Neverwinter Nights 2. Porozmawiaj z duchem Balaura (1) , by poznać nieco szczegółów na temat przeszłości Króla Cieni. W następnym pomieszczeniu pokonaj wszystkich przeciwników, a zobaczysz pierwszego z sześciu (*) duchów, których musisz odnaleźć. Powiedz, by szedł za tobą, a następnie kliknij na nim raz jeszcze.
UWAGA: W punkcie (3) znajdziesz runę potrzebną do reaktywowania Konstrukta.
Twoim zadaniem jest odnalezienie w tych podziemiach jeszcze pięciu duchów oraz zaprowadzenie ich do drzewa znajdującego się w centrum poziomu (2) . Za każdym razem na początku musisz pokonać "złą" wersję ducha, postacią przypominającą lisza, następnie porozmawiać z "dobrą" wersją i kazać jej iść za tobą. Trick polega na tym, że nie idą oni twoim śladem tak jak inni NPC, poruszają się po ścieżkach ograniczonych "nieziemskimi światłami", czyli wiszącymi na ścianach lampami. Gdy światło jest zapalone, duch nie może przejść daną drogą. Odpowiednio zapalając je i gasząc musisz więc tak pokierować duchem (za każdym razem gdy na niego klikniesz, poruszy się on o jedno "pole" do przodu), by dotarł on do drzewa. Dbaj o to, by duch zawsze miał tylko jedną możliwość ruchu - mają one bowiem tendencję do wybierania najmniej rozsądnej drogi. Zawsze odcinaj też im odwrót, tj. gdy miną dane światło i będzie to ruch w dobrą stronę, zapal je z powrotem, by nie mogły wrócić tą samą drogą. Brzmi może to wszystko dość niejasno, ale gdy tylko spróbujesz tego w praktyce, od razu poczujesz o co chodzi.
Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie