Tutorial | Prolog Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Przygodę rozpoczynasz w domu swego przyszywanego ojca, Daeghuna (1) . Każe ci on wyjąć skóry ze skrzyni nieopodal. Zrób to i porozmawiaj z nim. Możesz teraz opuścić dom, mając dwa questy w dzienniku: Handel Futrami oraz Festyn Dożynkowy.
Handel Futrami
Zleceniodawca: Daeghun Farlong;
Udaj się do handlarza Galena (2) . Po drodze spotkasz swoich kompanów - Amie oraz Bevila. Przyłącz ich do drużyny. Zagada też do ciebie Georg Redfell i wytłumaczy zasady powiązanego z festynem turnieju. Sprzedaj Galenowi skóry i kup za nie łuk. Zanieś go Daeghunowi (3) .
UWAGA: Nie przywiązuj się zbytnio do swoich tymczasowych towarzyszy, będą oni z tobą tylko przez czas tutoriala oraz kilku początkowych misji pierwszego aktu.
Festyn Dożynkowy
Zleceniodawca: Georg Redfell;
Turniej Strzelecki
Porozmawiaj z Daeghunem (3) po czym weź kuszę z beczki tuż obok. Strzel do jednej z tarcz stojących nieopodal, po czym ponownie zagadaj do Farlonga. Teraz stań w miejscu pokazanym na screenie i zestrzel wszystkie butelki. By wygrać, musisz trafić w więcej niż 5 - powinno ci się udać bez względu na klasę postaci, warunki są tu bardzo "treningowe".
Dożynkowa Bójka
Porozmawiaj z bratem Merringiem (4) i zgłoś gotowość do udziału w zabawie. Poćwicz chwilę na kukłach szkoleniowych, po czym znów porozmawiaj z bratem. Po pierwszej walce pogadaj z Mossfeldami i powiedz, że jesteś gotowy ich pokonać. Zaproponują ci niezgodny z zasadami zakład - jeśli się zgodzisz, stracisz autorytet u Bevila (-5). Pokonaj ich, a wygrasz kolejną konkurencję.
Konkurs Talentów
Porozmawiaj z Rettą Starling stojącą w pobliżu jednej z zagród (5) i zgódź się, by Amie wzięła udział w zabawie. Gdy będziesz w środku, rzuć kolejno Przywołanie Stwora 1, Powiększenie osoby (na stojącego obok Bevila) oraz Promień zimna (na beczkę).
Po wygraniu zawodów zagada do ciebie Orlen, podejrzewający jednego z uczestników konkursu na największą świnię o oszustwo. Poprosi cię on o zdemaskowanie go. Przyjrzyj się największej świni (Lewy's Hog), a Amie powie, że może zdjąć z niej zaklęcie powiększające. Porozmawiaj ze stojącym tuż obok Lewym - przyciśnij go, a zaproponuje ci on fiolkę napoju w zamian za dyskrecję. Zgódź się lub użyj na świni zwoju z rozproszeniem czaru (wygrałeś go w Konkursie Talentów). Bez względu na swą decyzję wróć do Orlena (150 XP).
UWAGA: Misja związana ze świnią w dzienniku jest wpisana osobno i nazywa się Człowiek i jego wieprzek.
Wyzwanie Łotrów
Zagadaj do Tarmasa (6) i poproś, by wytłumaczył ci zasady konkursu. Wysłuchaj wiersza i pogadaj ze stojącym obok dzieciakiem, Kippem. Poproś, by dołączył do zespołu - jego umiejętności złodziejskie będą ci potrzebne. Twoim zadaniem jest znalezienie trzech piór.
Pierwsze jest pod deskami obok areny Dożynkowej Bójki. Niech Kipp rozbroi zamontowaną w nich pułapkę. | |
Drugie jest w kieszeni mężczyzny ubranego na zielono. Skradnij mu je jako Kipp. Nawet jeśli zostaniesz wykryty, i tak zadanie będzie zaliczone. | |
Trzecie jest w zamkniętej skrzyni przy głównej ścieżce, ponownie użyj umiejętności Kippa by się do niego dostać. |
Pogadaj jeszcze raz z Tarmasem, by ogłosić swe zwycięstwo.
Gdy wygrasz wszystkie 4 zabawy, wróć do Georga, po czym skieruj się w stronę sceny (7) . I to by było na tyle, jeśli chodzi o Tutorial. Czas przejść do rzeczy.