Highcliff (2) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Sabotaż na statkach / Rozpuszczone dzieciaki / Los Williama / Zaległa wypłata Mozaha
Zleceniodawcy: Elder Mayne (2) , Gera (3) , Juni (4) , Mozah (5);
Porozmawiaj z całą czwórką zleceniodawców (misja Sabotaż na statkach jest obowiązkowa, pozostałe trzy to sub-questy, jednak łatwo jest je wykonać przy okazji) i przyjmij zlecane przez nich questy, po czym ruszaj na Północ, na Farmę Shandry. Porozmawiaj tam z Shandrą. Skieruje cię ona do pobliskich ruin zamku. Tam też się udaj, nie masz tu nic innego do roboty.
Zamek Highcliff
Pierwszą osobą którą spotkasz w okolicy ruin będzie William (1), którego poszukujesz na zlecenie jego żony Juni. Jak się okaże, uciekł on dobrowolnie i nie chce wracać. Możesz rozwiązać tę sytuację na kilka sposobów, choć ogólna nagroda w postaci punktów doświadczenia pozostanie niezmieniona. Według własnego uznania namów go by wrócił lub też okłamać Juni, kryjąc jego ucieczkę.
W następnej kolejności odnajdź dwójkę dzieciaków, Alexa i Andrew. Pokonaj otaczające ich wilki, po czym pogadaj z nimi. Możesz zobowiązać się okłamać ich rodziców bądź też udzielić im reprymendy. Nie ma to znaczenia dla nagrody za wykonanie misji.
Udaj się w stronę zamku. Spotkasz tam jaszczura imieniem Slaan, zaatakowanego przez nieumarłych. Pomóż mu się obronić, a zaproponuje ci on układ - jeśli pomożesz mu odnaleźć resztę plemienia (zagubioną gdzieś w ruinach), zaprowadzi cię on do swego wodza, byś mógł wynegocjować rozejm. Jest też druga droga: zabij go, a przy jego ciele znajdziesz mapę, która zaprowadzi cię do kryjówki jaszczurów i umożliwi zrobienie tam małej zadymy. To drugie rozwiązanie jest oczywiście bardziej "złe". My omówimy obie ścieżki.
Jeśli zdecydujesz się zabić Slaana, na ekranie pojawi się komunikat, że kryjówka jaszczurów została zaznaczona na twojej mapie. Udaj się tam. W pierwszej kolejności znajdziesz się na wybrzeżu. Przebij się przez oddziały jaszczurów i dostań się do jaskini.
W środku dostać się musisz do komnaty wodza (1) . Po drodze warto zahaczyć o skrzynię (2) po fajną broń o nazwie One of Many. Walka z wodzem to ciężki orzech do zgryzienia, gdyż ma on liczną obstawę. Gdy ci się uda ta sztuka, zdobędziesz kilka fajnych, magicznych przedmiotów. Zahacz jeszcze o skarbiec (3) i wyjdź wyjściem na skróty (4) . Wróć do Highcliff i powiedz Mayne'owi o swoim wyczynie. Twój statek będzie wkrótce gotowy do wyjścia z portu.
Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie