Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fort Locke (2) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Nagroda za bandytów / Bandycki okup / Św. Symbol Tora

Zleceniodawcy: Vallis Anton/ Tann (w zależności czy wykonałeś już Bezpieczniejsze Drogi, 6 na mapie Fort Locke), Liza (9 na mapie Fort Locke), Tor Millows (8 na mapie Fort Locke);

Trzy wymienione powyżej misje są ze sobą na tyle blisko powiązane, że najlepiej będzie omówić je wszystkie za jednym zamachem. Gdy zbierzesz wszystkie zlecenia (pozbycie się bandytów, odbicie jeńców oraz odnalezienie zagubionej relikwii) ruszaj w stronę Obozu Bandytów (10 na mapie Fort Locke).

Obóz Bandytów

Na początek oczyść obozowisko ze wszystkich przeciwników. Atakują cię oni dopiero wtedy, gdy zbliżysz się do nich na odpowiednio małą odległość, mądrze więc steruj pozycją swojej drużyny, tak by nie dać się wciągnąć w zbyt dużą potyczkę. Gdy pozbędziesz się wszystkich, podejdź do jeńców i wyprowadź ich na zewnątrz obozu. Po drodze pojawią się nowi bandyci, więc uważaj. Gdy jeńcy będą bezpieczni, wejdź do znajdującego się w obozowisku budynku.

Dom Bandytów - Fort Locke (2) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Dom Bandytów

Posuwaj się naprzód, eliminując kolejne grupy przeciwników. Święty Symbol Tora znajdziesz w skrzyni po drodze (1) .

Gdy dojdziesz już do pokoju wodza (2) , będziesz mógł negocjować rozejm między nim a Fort Locke, albo też walczyć - Fort Locke (2) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Gdy dojdziesz już do pokoju wodza (2) , będziesz mógł negocjować rozejm między nim a Fort Locke, albo też walczyć. Drugie rozwiązanie jest bardziej opłacalne, gdyż na jego straży przybocznej i nim samym zdobyć możesz kilka nad wyraz ciekawych przedmiotów. Dobrze jest się tu ustawić do walki przed drzwiami do pomieszczenia, tak by nie znaleźć się w zasięgu całej grupy na raz. Zaglądnij też do prywatnej kwatery wodza (3) , jest tam nieco wartościowych gadżetów.

1 - Fort Locke (2) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
Po skończonej walce rozejrzyj się jeszcze po okolicy, czy nie przegapiłeś jakichś kosztowności i wróć do Fort Locke - Fort Locke (2) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Po skończonej walce rozejrzyj się jeszcze po okolicy, czy nie przegapiłeś jakichś kosztowności i wróć do Fort Locke. Porozmawiaj ze wszystkimi trzema zleceniodawcami i skoś nagrody. Jeśli wykonałeś już wszystkie misje w forcie, możesz spokojnie ruszać do Highcliff.