Siedziba Amona Jerro (1) | Akt II | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Siedziba Amona Jerro
Podejście do Siedziby
Gdy będziesz w Warowni, porozmawiaj z Aldanonem. Na początku będzie on nieco kręcić, ale ostatecznie otrzymasz od niego lokalizację kryjówki Jerro. Wreszcie jakaś dobra wiadomość. Gdy pozamykasz już wszystkie luźne wątki, zbierzesz wszystkie gadżety do Twierdzy, zwerbujesz wszystkich NPC, ruszaj na miejsce. Przygotować się musisz z tego względu, że wiele lokacji nie będzie już dostępnych w trzecim akcie, więc części questów nie będziesz już mógł wtedy wykonać.
Gdy zjawisz się na miejscu, twoim oczom ukaże się dość surowy krajobraz. Idź w stronę głównych wrót kryjówki (1) , a spotkasz strażnika. Powie ci on, że musisz przejść trzy próby (pff) - Determinacji, Prawości i Widzenia.
Ścieżka Widzenia W okolicy pojawiło się sporo Żywiołaków Ognia. Te największe z nich, zwane Olbrzymimi, pozostawiają po sobie Ogniste Serca. Użyj ich do rozpalenia trzech Kadzielnic (2) na tym obszarze, za każdym razem pokonując przywołane w ten sposób Cienie. | |
Ścieżka Prawości Na wysokim wzgórzu spotkasz Szamana (3) , którego strażnik polecił ci zabić. Możesz wykonać jego polecenie bądź darować starcowi życie. W tym drugim wypadku zmierzysz się z grupą barbarzyńców, ale zadanie zostanie ci zaliczone. | |
Ścieżka Determinacji Musisz dostać się do gejzera (4) , do którego dojście utrudniają wyziewy spod powierzchni ziemi. Wybierz najbardziej wytrzymałą postać z drużyny i rozkaż reszcie czekać na twój powrót, po czym przejdź wokół tryskających gazów i zaczerp cieczy z gejzera. |
Gdy wykonasz wszystkie zadania, zostaniesz wpuszczony do środka. Shandra gdzieś zniknie, więc z braku innych możliwości wejdź bez niej.