Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Powrót do Neverwinter (2) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Mędrzec Aldanon

W zależności od tego po czyjej jesteś stronie, pod dom mędrca odeskortuje cię jeden ze strażników bądź też znana ci ze Studni Starej Sowy Katrina. Nie możesz swobodnie poruszać się po dzielnicy, od razu przejdziesz do rozmowy ze starcem. Gdy wpuści się on do środka, dowiesz się sporo nowych rzeczy na temat srebrnych łusek oraz poszukujących ich Githyanki. Po długiej konwersacji okaże się, że twoim następnym celem powinny być Archiwa Neverwinter. Gdy wyjdziesz na zewnątrz, poproś strażnika/Katrinę o zaprowadzenie cię tam.

1 - Powrót do Neverwinter (2) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
Tuż po wejściu do budynku okaże się, że coś jest nie tak - Powrót do Neverwinter (2) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Archiwa Neverwinter

Tuż po wejściu do budynku okaże się, że coś jest nie tak. Uciekający pracownik archiwum powie ci, że przybytek zaatakowany został przez Githyanki. Możesz zobowiązać się pomóc bądź zabić go. W tym drugim przypadku weź z jego ciała jego nakrycie głowy i załóż je. Jeśli zdecydowałeś się go puścić wolno, takie samo nakrycie znajdziesz przy ciele w punkcie (1) . Założenie go umożliwia interakcję z czterema panelami-zagadkami (O) . By poznać warianty odpowiedzi na zadawane w nich pytania, musisz znaleźć odpowiednie książki. Przejdź po całym archiwum i zbierz wszystkie tomy z półek, które ci się napatoczą. Jeśli nie chcesz ich czytać, możesz po prostu strzelać. Masz nieskończoną ilość podejść do każdego z pytań, więc nie będziesz mieć z tym problemu. Pytania są wybierane losowo, więc za każdym razem trafisz na inne.

UWAGA: Miejsca oznaczone na mapie jako (*) to ukryte pomieszczenia, do których dostaniesz się nosząc nakrycie głowy pracownika archiwum - Powrót do Neverwinter (2) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

UWAGA: Miejsca oznaczone na mapie jako (*) to ukryte pomieszczenia, do których dostaniesz się nosząc nakrycie głowy pracownika archiwum. Każde z nich kryje nieco kosztowności.

2 - Powrót do Neverwinter (2) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
Gdy już rozwiążesz zagadkę, otwarte zostanie pomieszczenie na środku mapy - Powrót do Neverwinter (2) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Gdy już rozwiążesz zagadkę, otwarte zostanie pomieszczenie na środku mapy. Spotkasz tam znajomego maga Githyanki, który ucieknie i pozostawi cię ze swoją obstawą. Pokonaj ich wszystkich, po czym rzuć okiem na otwartą księgę w centrum sali. Okaże się, że poszukiwaną przez ciebie osobą jest Shandra, czyli farmerka z okolic Highcliff. Niezwłocznie udaj się na jej farmę.

Farma Shandry

Pokonaj wszystkich przeciwników w okolicy, po czym wejdź do budynku. Shandra ucieknie przed tobą kilkukrotnie, za każdym razem idź za nią i dbaj o jej bezpieczeństwo. Gdy dom zacznie płonąć, wyjdź za nią na zewnątrz. Raz jeszcze uratuj jej skórę, a zgodzi się ona iść z tobą. Zaproponuj, byście ruszyli do Zatopionego Dzbana.

Po dłuższej rozmowie ze wszystkimi udacie się na spoczynek - Powrót do Neverwinter (2) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Po dłuższej rozmowie ze wszystkimi udacie się na spoczynek. W nocy karczma zostanie zaatakowana. Wybiegnij z pokoju i pomóż pozostałym odeprzeć atak. Okaże się, że Githyanki porwali Shandrę. Za sprawą Duncana dołączy do ciebie nowy towarzysz - chaotyczny zły łowca o imieniu Bishop. Uzbrój go odpowiednio (musisz mieć go w drużynie przed wyruszeniem w drogę), po czym skieruj się do wioski Ember.

UWAGA: W tym momencie rozpoczyna się ostatnia część pierwszego aktu, warto więc rozważnie dobrać skład drużyny. Bardzo przydatna okaże się Qara, cenne będą też umiejętności Neeshki.