Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Atak na Króla Cieni (1) | Akt III | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Atak na Króla Cieni

Dolina Merdelain

Gdy wrócisz do środka Twierdzy, okaże się że Aldanon jest już gotowy wysłać was do Doliny Merdelain. Tę misję wykonasz w towarzystwie wszystkich członków drużyny - po chwili zostaniecie teleportowani w samo serce terytorium wroga. Zanim się obejrzysz, Neeshka zostanie tymczasowo porwana. Może to oznaczać pewne problemy z wykrywaniem pułapek, ale na szczęście nie ma ich tu zbyt dużo.

UWAGA: Na tym terenie masz jakieś 25% szans na udany odpoczynek, tj. nie przerwany przez nagły atak nieprzyjaciół.

Rozejrzyj się po okolicy i jeśli chcesz złap wszelki ekwipunek z rozsianych dookoła ciał - Atak na Króla Cieni (1) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Rozejrzyj się po okolicy i jeśli chcesz złap wszelki ekwipunek z rozsianych dookoła ciał. Otwórz drzwi prowadzące na północ (1) i przejdź przez nie. Cały ten poziom polega na odpieraniu kolejnych grup dość silnych przeciwników oraz przejściu przez trzy portale - Dziwne Czarne Mgły. Zrób to w kolejności zgodnej z numerkami na mapie - (2) , (3) , (4) . W końcu dojdziesz do sali, w której czekać na ciebie będzie trzech Łupieżców Cienia (5) .

To bardzo trudna walka, zwłaszcza że wąski przesmyk w którym stoisz jest nader niekorzystnym położeniem wyjściowym - Atak na Króla Cieni (1) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

To bardzo trudna walka, zwłaszcza że wąski przesmyk w którym stoisz jest nader niekorzystnym położeniem wyjściowym. Z tego względu dobrze jest, po zobaczeniu cut-scenki, cofnąć się kawałek i walczyć na bardziej otwartym terenie. Jeden z Łupieżców teleportuje się za twoje plecy, spróbuj zdjąć go w pierwszej kolejności. Jak zwykle, by móc zadawać potworom jakiekolwiek obrażenia, musisz wypowiedzieć ich prawdziwe imiona. Gdy uda ci się przejść ten fragment, pozostanie już tylko wielki finał.

Czarny Garius

Gdy wejdziesz do sanktuarium, powita cię Czarny Garius. Zanim rozpocznie się walka, nastąpi kilka testów Wpływu na poszczególnych członków drużyny. Oto możliwe warianty wydarzeń:

  • Pierwszy do głosu dojdzie Bishop, który zdradził cię w trakcie bitwy o Warownię. Jeśli pomyślnie przejdziesz test Wpływu, odstąpi od walki po którejkolwiek ze stron. W przeciwnym wypadku stanie po stronie Gariusa i...
  • ... okaże się, że przejął on kontrolę nad Konstruktem. Wtedy nastąpi test wpływu na Grobnara. Jeśli był on dość wysoki, gnom odzyska kontrolę nad golemem; jeśli nie, pozostanie on po stronie Bishopa i Gariusa.
  • Garius spróbuje skusić Neeshkę do przejścia na jego stronę. W zależności od wysokości twojego Wpływu na nią pozostanie ona u twego boku bądź też walczyć będzie po stronie przeciwników.
  • W następnej kolejności przywódca Łupieżców spróbuje skusić Sanda oraz Qarę. Nie obejdzie się bez straty którejś z tych postaci: nie lubią się oni tak bardzo, że osoba o słabszych kontaktach z tobą przejdzie na stronę wroga.
  • Na koniec Garius podejmie próbę przekabacenia Ammona, ten jednak bez względu na twój Wpływ nie podda się kuszeniu: test Wpływu określa tylko typ odpowiedzi, jaką udzieli nieprzyjacielowi.
UWAGA: Jeśli chcesz ułatwić sobie nieco zadanie, po wysłuchaniu powyższych rozmów powróć do wcześniej zapisanego stanu gry i zdejmij jakikolwiek ekwipunek z tych NPC, które zdecydują się zdradzić cię - Atak na Króla Cieni (1) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

UWAGA: Jeśli chcesz ułatwić sobie nieco zadanie, po wysłuchaniu powyższych rozmów powróć do wcześniej zapisanego stanu gry i zdejmij jakikolwiek ekwipunek z tych NPC, które zdecydują się zdradzić cię.

Po tym wszystkim przystąpicie w końcu do walki. Twoje mniej lub bardziej przetrzebione siły oddzielone zostaną od przeciwników magiczną barierą. Za twoimi plecami pojawi się przyzwany przez przeciwnika Balor. Pozbądź się go w pierwszej kolejności, gdy wszystkie postacie są jeszcze skupione w jednym miejscu. Pojawi się wtedy kilka pomniejszych Upiorów, z którymi twoja drużyna nie powinna mieć problemów.

Mechanizm działania pól siłowych zdaje się być nieco zabugowany. Powinno ci się udać okrążyć je kilkoma postaciami - wybierz więc te najsilniejsze i pędź w stronę Gariusa oraz twoich skorumpowanych kompanów. Na początek zajmij się tymi ostatnimi, powinni być mniejszym problemem i szybko paść pod naporem ciosów. Na Gariusie nie musisz używać rytuału prawdziwego imienia, po prostu osacz go gdy reszta przeciwników będzie martwa, a prędzej czy później zostanie pokonany.