Sojusze (2) | Akt III | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Jaszczuroludzie
Gdy ruszysz w drogę do Highcliff, będziesz świadkiem napadu jaszczuroludzi na grupę wieśniaków. Zwróć na siebie uwagę napastników. Porozmawiaj z Gerą i Zachanem. Highcliff zostało zaatakowane. UWAGA: Na tym obszarze znajduje się podle ukryte złoże rudy - w głazie za twoimi plecami (z pozycji w której znajdujesz się po wczytaniu mapki), tuż obok przejścia do mapy świata. Musisz podejść bardzo blisko, by znalezienie go zostało ci zaliczone. |
Gdy dotrzesz do wioski, porozmawiaj ze Starszym Marne. Niedaleko zobaczysz umierającego jaszczuroczłeka o imieniu Vissk - opatrz jego rany i przesłuchaj go, a dowiesz się, że plemiona gadów zostały zjednoczone przez niejakiego Bathę. Przejdź na południową część wsi, która teraz jest pod kontrolą jaszczurów. Strażnicy zaprowadzą cię do swojego przywódcy. |
Batha jest opętany przez cień - bez względu na to jak poprowadzisz rozmowę, postanowi sprawdzić cię w walce. Pokonaj go oraz jego straż przyboczną, a dojdzie do zmysłów. Zgódź się, by zajrzał w głąb twojego umysłu, a uwierzy on w twoje dobre intencje i zgodzi się na sojusz z Warownią.
Wendersnaveni
Udaj się do Port Llast i porozmawiaj z dwoma gnomami stojącymi przy namiocie. Potrzebujesz Grobnara w drużynie, by cokolwiek wyciągnąć z ich bełkotu. Zagaduj do nich dopóki nie poruszysz wątku Wendernavenów. Popytaj ich trochę - kiedy odejdziesz zrezygnowany, przyznają się, że mają mapę prowadzącą do ich tajemnego gaju. Poproś, by ci ją pokazali. Grobnar zdekoduje jej przekaz i będziesz mógł ruszyć w dalej. Po drodze spotkasz grupę swoich żołnierzy walczących z trollami, pomóż im je pokonać. Skieruj się w stronę Dziwnej Polany.
Gdy będziesz już w tajemniczym lesie, zwróć uwagę na złoże rudy po prawej. Podejdź do znajdujących się na środku mapy zwłok i weź dziennik. Uruchomi się scenka, w której Grobnar znajdzie niewidzialny instrument - ten przedmiot jest dobrą "bronią" dla gnoma, gdyż wydatnie zwiększa jego umiejętności i atrybuty. Zanim stąd pójdziesz, zostaniesz jeszcze zaatakowany przez grupę orków. |
Krąg Bajora
Weź ze sobą Elanee i udaj się do Kręgu Bajora. Okaże się, że druidzi zostali skonsumowani przez cień i zwrócili się przeciwko dawnym ideałom. Wykonany zostanie teraz test twojego Wpływu na Elanee - jeśli jest dość wysoki, stanie ona po twojej stronie. W przeciwnym wypadku w walce zachowa neutralność, a po wszystkim postanowi odejść wraz ze swoim dotychczas uwięzionym w drzewie kompanem. Jeśli bardzo jej nie lubisz, możesz ją w tym drugim wypadku zabić.