Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sojusze (2) | Akt III | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Jaszczuroludzie

Gdy ruszysz w drogę do Highcliff, będziesz świadkiem napadu jaszczuroludzi na grupę wieśniaków - Sojusze (2) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Gdy ruszysz w drogę do Highcliff, będziesz świadkiem napadu jaszczuroludzi na grupę wieśniaków. Zwróć na siebie uwagę napastników. Porozmawiaj z Gerą i Zachanem. Highcliff zostało zaatakowane.

UWAGA: Na tym obszarze znajduje się podle ukryte złoże rudy - w głazie za twoimi plecami (z pozycji w której znajdujesz się po wczytaniu mapki), tuż obok przejścia do mapy świata. Musisz podejść bardzo blisko, by znalezienie go zostało ci zaliczone.

Gdy dotrzesz do wioski, porozmawiaj ze Starszym Marne - Sojusze (2) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Gdy dotrzesz do wioski, porozmawiaj ze Starszym Marne. Niedaleko zobaczysz umierającego jaszczuroczłeka o imieniu Vissk - opatrz jego rany i przesłuchaj go, a dowiesz się, że plemiona gadów zostały zjednoczone przez niejakiego Bathę. Przejdź na południową część wsi, która teraz jest pod kontrolą jaszczurów. Strażnicy zaprowadzą cię do swojego przywódcy.

Batha jest opętany przez cień - bez względu na to jak poprowadzisz rozmowę, postanowi sprawdzić cię w walce. Pokonaj go oraz jego straż przyboczną, a dojdzie do zmysłów. Zgódź się, by zajrzał w głąb twojego umysłu, a uwierzy on w twoje dobre intencje i zgodzi się na sojusz z Warownią.

Wendersnaveni

Udaj się do Port Llast i porozmawiaj z dwoma gnomami stojącymi przy namiocie. Potrzebujesz Grobnara w drużynie, by cokolwiek wyciągnąć z ich bełkotu. Zagaduj do nich dopóki nie poruszysz wątku Wendernavenów. Popytaj ich trochę - kiedy odejdziesz zrezygnowany, przyznają się, że mają mapę prowadzącą do ich tajemnego gaju. Poproś, by ci ją pokazali. Grobnar zdekoduje jej przekaz i będziesz mógł ruszyć w dalej. Po drodze spotkasz grupę swoich żołnierzy walczących z trollami, pomóż im je pokonać. Skieruj się w stronę Dziwnej Polany.

Gdy będziesz już w tajemniczym lesie, zwróć uwagę na złoże rudy po prawej - Sojusze (2) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Gdy będziesz już w tajemniczym lesie, zwróć uwagę na złoże rudy po prawej. Podejdź do znajdujących się na środku mapy zwłok i weź dziennik. Uruchomi się scenka, w której Grobnar znajdzie niewidzialny instrument - ten przedmiot jest dobrą "bronią" dla gnoma, gdyż wydatnie zwiększa jego umiejętności i atrybuty. Zanim stąd pójdziesz, zostaniesz jeszcze zaatakowany przez grupę orków.

Krąg Bajora

Weź ze sobą Elanee i udaj się do Kręgu Bajora - Sojusze (2) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Weź ze sobą Elanee i udaj się do Kręgu Bajora. Okaże się, że druidzi zostali skonsumowani przez cień i zwrócili się przeciwko dawnym ideałom. Wykonany zostanie teraz test twojego Wpływu na Elanee - jeśli jest dość wysoki, stanie ona po twojej stronie. W przeciwnym wypadku w walce zachowa neutralność, a po wszystkim postanowi odejść wraz ze swoim dotychczas uwięzionym w drzewie kompanem. Jeśli bardzo jej nie lubisz, możesz ją w tym drugim wypadku zabić.