Studnia Starej Sowy (2) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Klan Wydłuboków
Zleceniodawca: Callum / Casavir
By dostać się do jaskini klanu Wydłuboków, musisz przejść przez kolejny górski poziom - tym razem obejdzie się jednak bez żadnych komplikacji. Po prostu dojdź do drugiego końca wąwozu, eliminując pająki i orków (ich barykady najlepiej likwidować magią z dystansu). Na końcu czeka miniboss - wielki pająk. Gdy go pokonasz, wejdź pod ziemię.
Na pierwszym poziomie lochów znajdziesz 2 ciekawostki. Pierwsza z nich to grupa wilków (1) , z którą może porozmawiać Elanee, jeśli masz ją w drużynie. Za jej pomocą namówisz je, by do ciebie dołączyły i pomogły pozbyć się orków z tych jaskiń. Druga warta zobaczenia sprawa to oddział rannych orków (2) , których możesz zaatakować, by zyskać nieco punktów Zła. Poza tym, cały ten poziom to nieustanna walka z kolejnymi przeciwnikami. Niżej zejdziesz używając odpowiednich drzwi (3) .
Na drugim poziomie spotkasz grupę katów, którzy rozmawiają o torturach stosowanych na posłańcu (1) . Pokonaj ich i idź dalej, a dojdziesz do barykady orków (2) . Gdy ją zniszczysz, pozostanie wejść do komnaty wodza, Lograma (3) . Gdy go pokonasz, sprawdź skarbiec (4) i przejdź niżej (5) .
Na trzecim poziomie znajdziesz całą masę ludzkich ciał - wywiąże się dialog pomiędzy członkami drużyny. Jeśli chcesz zdobyć trochę autorytetu u Casavira, powiedz że musicie dociec sprawiedliwości. W punkcie (1) spotkacie niejakiego Wynna, znajomego Qary z Akademii, wijącego się na podłodze w konwulsjach. Po chwili pojawi się kolejny Kapłan Cienia wraz z dwoma pomniejszymi czarownikami. Walka z nimi może być trudna, ale nie mają oni żadnej ochrony przed obrażeniami fizycznymi, więc wystarczy połączenie pozytywnych uroków na własną drużynę z wysłaniem "fizycznych" naprzód, by posiekali przeciwników na kawałki. Gdy wszyscy będą martwi, wejdź do pokoju obok (2) by uwolnić prawdziwego posłańca. Opuść jaskinię korzystając z wyjścia na skróty (3) . Wróć od Studni Starej Sowy, by zdać raport Callumowi. Dostaniesz w nagrodę bardzo dobry topór dla Khelgara. W rozmowie z Callumem stań w obronie Casavira, a podniesiesz u niego swój autorytet.