Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Powrót do Neverwinter (1) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Powrót do Neverwinter

Zleceniodawcy następnych kilku misji zależą od tego, którą drogę obrałeś wcześniej - czy wstąpiłeś do gangu czy do straży miejskiej. W pierwszym przypadku zgłoś się do Axle'a Devrie, w drugim do Brelainy.

Ujawniony Informator

Zleceniodawca: Axle Devrie (tylko, jeśli jesteś członkiem jego gangu);

Podczas gdy ty uganiałeś się za orkami w górach, Axle i Moire odnaleźli zdrajcę w szeregach gangu. Ma on na imię Fihelis i mieszka w Dzielnicy Handlowej, a usunięcie go będzie twoim następnym zadaniem. Axle sugeruje, by uporać się ze sprawą bez zbędnego rozlewu krwi, podczas gdy Moire wolałaby akcję bez żadnych podchodów. Decyzja należy do ciebie.

Strażników przy wejściu nie da rady obejść - musisz ich zabić - Powrót do Neverwinter (1) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Strażników przy wejściu nie da rady obejść - musisz ich zabić. W środku jednak zamiast pakować się całą drużyną i urządzać wielką jatkę, możesz wysłać pojedynczą, dobrą w ukrywaniu się postać (jeśli sam nie jesteś łotrzykiem, zapewne będzie to Neeshka), by doszła do schodów prowadzących na piętro (2) . Możesz też zahaczyć o skarbiec (1) .

Szczerze intencje rozegrania sprawy po cichu zniszczy niestety sierżant, który wykryje twoją obecność bez względu na umiejętności i czary - Powrót do Neverwinter (1) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Szczerze intencje rozegrania sprawy po cichu zniszczy niestety sierżant, który wykryje twoją obecność bez względu na umiejętności i czary. Będziesz musiał walczyć z kilkuosobowym oddziałem. Przejdź do miejsca, gdzie skrywa się Fihelis (1) . Zaproponuje ci on układ - zataisz jego ucieczkę w zamian za 1000GP i zawartość schowka z kamieniami szlachetnymi (N2-*) . Zrób jak uważasz, Axle i tak się nie zorientuje.

Morskie widmo

Zleceniodawca: Axle Devrie lub Brelaina;

W dokach pojawił się Luskański statek, musisz pozbyć się szpiegów, których przywiózł na pokładzie. Nic prostszego, wystarczy że pójdziesz na miejsce (N1-11) i zabijesz wszystkich, którzy staną na twojej drodze. Twoim głównym celem jest niejaki Ahia - dość silny i wytrzymały mag. Gdy go pokonasz, wróć do zleceniodawcy po kolejną misję.

1 - Powrót do Neverwinter (1) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Axle Devrie lub Brelaina - Powrót do Neverwinter (1) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Tylko jedno jest gorsze od luskańczyków

Zleceniodawca: Axle Devrie lub Brelaina;

Musisz zlikwidować kryjówkę Githyanki w Merchant Quarter (N2-5) . Udaj się tam i pozabijaj wszystkich przeciwników. W ostatnim pomieszczeniu (*) zobaczysz golema atakującego Githyanki, poczekaj aż się z nimi rozprawi, po czym zniszcz go. Wróć do zleceniodawcy, by WRESZCIE otrzymać pozwolenie na wejście do Blacklake. To była bardzo duża przysługa, prawda?

2 - Powrót do Neverwinter (1) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry