Powrót do Neverwinter (1) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Powrót do Neverwinter
Zleceniodawcy następnych kilku misji zależą od tego, którą drogę obrałeś wcześniej - czy wstąpiłeś do gangu czy do straży miejskiej. W pierwszym przypadku zgłoś się do Axle'a Devrie, w drugim do Brelainy.
Ujawniony Informator
Zleceniodawca: Axle Devrie (tylko, jeśli jesteś członkiem jego gangu);
Podczas gdy ty uganiałeś się za orkami w górach, Axle i Moire odnaleźli zdrajcę w szeregach gangu. Ma on na imię Fihelis i mieszka w Dzielnicy Handlowej, a usunięcie go będzie twoim następnym zadaniem. Axle sugeruje, by uporać się ze sprawą bez zbędnego rozlewu krwi, podczas gdy Moire wolałaby akcję bez żadnych podchodów. Decyzja należy do ciebie.
Strażników przy wejściu nie da rady obejść - musisz ich zabić. W środku jednak zamiast pakować się całą drużyną i urządzać wielką jatkę, możesz wysłać pojedynczą, dobrą w ukrywaniu się postać (jeśli sam nie jesteś łotrzykiem, zapewne będzie to Neeshka), by doszła do schodów prowadzących na piętro (2) . Możesz też zahaczyć o skarbiec (1) .
Szczerze intencje rozegrania sprawy po cichu zniszczy niestety sierżant, który wykryje twoją obecność bez względu na umiejętności i czary. Będziesz musiał walczyć z kilkuosobowym oddziałem. Przejdź do miejsca, gdzie skrywa się Fihelis (1) . Zaproponuje ci on układ - zataisz jego ucieczkę w zamian za 1000GP i zawartość schowka z kamieniami szlachetnymi (N2-*) . Zrób jak uważasz, Axle i tak się nie zorientuje.
Morskie widmo
Zleceniodawca: Axle Devrie lub Brelaina;
W dokach pojawił się Luskański statek, musisz pozbyć się szpiegów, których przywiózł na pokładzie. Nic prostszego, wystarczy że pójdziesz na miejsce (N1-11) i zabijesz wszystkich, którzy staną na twojej drodze. Twoim głównym celem jest niejaki Ahia - dość silny i wytrzymały mag. Gdy go pokonasz, wróć do zleceniodawcy po kolejną misję.
Tylko jedno jest gorsze od luskańczyków
Zleceniodawca: Axle Devrie lub Brelaina;
Musisz zlikwidować kryjówkę Githyanki w Merchant Quarter (N2-5) . Udaj się tam i pozabijaj wszystkich przeciwników. W ostatnim pomieszczeniu (*) zobaczysz golema atakującego Githyanki, poczekaj aż się z nimi rozprawi, po czym zniszcz go. Wróć do zleceniodawcy, by WRESZCIE otrzymać pozwolenie na wejście do Blacklake. To była bardzo duża przysługa, prawda?