Neverwinter (1) | Akt 1 | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Neverwinter
Doki
Oto przed tobą Neverwinter, największe i najważniejsze miasto w grze. Na dobry początek odwiedź karczmę Zatopiony Dzban (N1-1) , która od teraz pełnić będzie funkcję twojej bazy wypadowej - NPC, których nie chcesz w danym momencie targać za sobą w drużynie tutaj właśnie będą czekać aż zmienisz zdanie. Zawsze możesz tu także wpaść i odpocząć. Porozmawiaj z wujem Duncanem. Po dość długiej gadce okaże się, że musisz jakoś dostać się do Czarnystawu. Są na to dwa sposoby: zaskarbienie sobie zaufania lokalnego gangu lub też dołączenie do straży miejskiej. Tak naprawdę wybór ten sprowadza się do tego czy chcesz rozwijać dobrą czy złą postać.
Doki - Mapa (N1)
* - Oddziały Straży Miejskiej 1 - Zatopiony Dzban 2 - Caleb 3 - Sklep Hagena 4 - Kryjówka Moire 5 - Siedziba Straży Miejskiej 6 - Tylny Zaułek 7 - Raylene (będąc w gangu Moire bądź w Straży możesz wydusić z niej pieniądze za ochronę) | 8 - Grupa pijaczków (Będąc w Straży Miejskiej możesz kazać im się rozejść) 9 - Grupa przemytników (Możesz upomnieć się o łapówkę za przymknięcie oka na ich interes albo pozabijać ich i zabrać całość towaru) 10 - Sklep Sanda 11 - Statek Morskie Widmo 12 - Ranny wilk 13 - Włamywacze |
Dzielnica Handlowa - Mapa (N2)
1 - Dom Axle'a Devrie 2 - Siedziba Straży Miejskiej 3 - Magazyn przemytników 4 - Dom Fidelisa 5 - Kryjówka Githyanki | 6 - Księżycowa Maska 7 - Kryjówka Landona 8 - Przejście do Czarnystawu 9 - Grobowiec Zdrajców |