Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sojusze (1) | Akt III | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Sojusze

Na początek porozmawiaj z ludźmi w obrębie Warowni - z Bevilem, Sandem, Aldanonem, Kaną, Torio, Uncusem itd. Dowiesz się sporo nowych rzeczy. Pojawi się również Daeghun, niosący wieść o druidach z Kręgu Bajora. Na początek zajmijmy się pozyskaniem sojuszników na nadchodzącą wojnę.

Klan Żelaznej Pięści

UWAGA: Jeśli twoja główna postać jest Paladynem, przed podjęciem tej misji zbuduj w Twierdzy kościół Tyra, a tamtejszy kapłan da ci questa, dzięki któremu wśród skarbów smoka znajdziesz najlepszą broń dla tej klasy postaci - Świętego Mściciela - Sojusze (1) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

UWAGA: Jeśli twoja główna postać jest Paladynem, przed podjęciem tej misji zbuduj w Twierdzy kościół Tyra, a tamtejszy kapłan da ci questa, dzięki któremu wśród skarbów smoka znajdziesz najlepszą broń dla tej klasy postaci - Świętego Mściciela. Opis tego doskonałego oręża znajdziesz po lewej.

Do twierdzy nie zostaniesz wpuszczony, jeśli nie weźmiesz ze sobą Khelgara. Porozmawiaj z odźwiernym, Khayarem, a następnie idź do sali tronowej i pogadaj z Kerosem. Odrzuci on twoją propozycję sojuszu, ale gdy będziesz wychodzić, zagada do ciebie Khulmar. Poznasz historię Młota Torima, do podniesienia którego musisz odzyskać pewien legendarny pas. Skieruj się w stronę Góry Galadrym.

Poświęć chwilę na zboczenie z głównego traktu i znalezienie rudy żelaza (1) - Sojusze (1) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Poświęć chwilę na zboczenie z głównego traktu i znalezienie rudy żelaza (1) . Wespnij się na górę. W pobliżu głównego obozowiska olbrzymów (2) spotkasz zamkniętych w klatce więźniów. Wróć po nich, gdy oczyścisz okolice obozu z przeciwników (możesz ułatwić sobie to zadanie spychając głazy z wyższej półki skalnej, (3) ). Nieopodal znajdziesz też drugie złoże rudy (4) . Użyj przejścia na północnym krańcu mapy (5) .

1 - Sojusze (1) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
Staniesz przed obliczem króla olbrzymów - Sojusze (1) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Staniesz przed obliczem króla olbrzymów. Powie ci on, że jeśli zgodzisz się zabić dla niego mieszkającego niedaleko czerwonego smoka, odda on pas. Idź więc do legowiska smoka (6) . Sympatyczna smoczyca zaproponuje inny układ - przymierze przeciwko olbrzymom. Poprzyj w tej walce kogo uważasz, ale jako że walka ze smokiem jest bardzo widowiskowym wyzwaniem, w dodatku nagrodzonym olbrzymim skarbem, który przez załogę Warowni przeniesiony zostanie i wpłacony do budżetu twojego przybytku. Jest tu również jeszcze jedno złoże rudy. Smok jest oczywiście wymagającym przeciwnikiem, toteż mierz siły na zamiary. Absolutnym wymogiem w walce z nim jest zapewnienie sobie odporności na ogień na jakimś sensownym poziomie.

2 - Sojusze (1) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
Po powrocie do siedziby olbrzymów spotka cię niemiła niespodzianka - wcale nie mają zamiaru wypełniać swojej części umowy, zamiast tego zaatakują cię - Sojusze (1) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Po powrocie do siedziby olbrzymów spotka cię niemiła niespodzianka - wcale nie mają zamiaru wypełniać swojej części umowy, zamiast tego zaatakują cię. Trudna to walka, gdyż będziesz musiał odeprzeć wielu przeciwników naraz. Gdy ich pokonasz, weź pas z ciała króla oraz uwolnij Caelrynę, która może otworzyć swój sklep w twojej Twierdzy.

3 - Sojusze (1) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
Wróć do twierdzy krasnoludów i porozmawiaj z Kerosem - Sojusze (1) | Akt III | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Wróć do twierdzy krasnoludów i porozmawiaj z Kerosem. Będziesz świadkiem scenki, w której Khelgar udowadnia swoje racje i pieczętuje sojusz Neverwinter z Klanem Żelaznej Pięści. Ponad to, zatrzyma on legendarny młot swego klanu, na stałe zyskując tym samym bardzo dobry kawałek sprzętu.