Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.3) | Solucja NecroVision poradnik NecroVision
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Zniszcz generatory i znajdź wyjście
Samo zniszczenie wokół siejemy... Tym razem napadliśmy lokację z trzema generatorami, które trzeba rozmontować, by myśleć o kontynuowaniu podróży. Najpierw rozdziaw paszczę na dwa z boku (27, 28), a dopiero potem krzyknij na tego pośrodku (29).
Kiedy destrukcja stanie się faktem, zwróć się w stronę z jakiej przybyłeś, skręcając do wentylatora u góry (30). Wystarczy, że potraktujesz go ogniem, a nowy tunel stanie otworem. Sukcesywnie oczyszczaj najbliższą okolicę, aktywując w końcówce prądotwórcze zadanie.
Zniszcz generatory
Jak już wcześniej pewnie zauważyłeś, budowla przed nami jest ogromna. Nie może wiec dziwić, że celów do zlikwidowania jest sporo. Poruszaj się tu dość ostrożnie, jako że w sąsiedztwie nie zobaczysz ani jednego demona, po którym mógłbyś zebrać trochę zdrowia. Przede wszystkim uciekaj więc od wszędobylskich wampirów i atakuj z daleka.
Generatory (31) rozlokowane są wokół konstrukcji ale ten główny na samym szczycie. Po skończonej robocie na parterze, nie omieszkaj więc polecieć na górę, cały czas wypatrując wrogów z rakietnicami i pistoletami. Kiedy ostatnie urządzenie (32) ugnie się przed naszym płonącym argumentem, otworzą się wrota prowadzące prawie do końca levelu.
Znajdź i zniszcz maszynę
Musimy jeszcze tylko wykonać to co powyższe. Lot ku przeznaczeniu będzie dość długi, a droga naszpikowane jednostkami wroga. Dolatując do komnaty ze szkodliwymi jak się okazuje wiązkami (33), radzę nie zatrzymywać się, gdyż tylko na to czekają wampirzy wojownicy koczujący po bokach.
Dalsza podróż znowu upłynie pod znakiem konfrontacji z obcymi siłami, przy czym ich koncentracja znajduje się w kompleksie z dwoma generatorami. Poprzedza go most z torami (34). Z tego miejsca udamy się w kierunku Azazela, choć trzeba jeszcze usunąć barierę blokującą potencjalnych gości (35).
Pamiętaj, że strefa jest silnie chroniona, przede wszystkim ciężko tu manewrować, a Ty musisz zwyczajnie polecieć dalej, tak jak pokazuje kompas. W ostatniej grocie jest poszukiwana maszyna, którą w te pędy zniszcz (36).
Zniszcz pozostałe generatory
Zawróć do lokacji z barierą energetyczną. Dwie prądnice (37, 38) są wreszcie podatne na ogień smoka, więc zrób co do Ciebie należy i nie niepokojony przez nikogo, leć na spotkanie z Azazelem.