Rozdział 2 - Forteca (cz.1) | Solucja NecroVision poradnik NecroVision
Ostatnia aktualizacja: 13 września 2019
Rozdział 2 - Forteca
- listy : 5
- tajemne miejsca : 10
- artefakty : 4
- sala wyzwań : Wycinacz, Łowca Głów
Zadanie główne: przeszukaj fortecę i znajdź wyjście
Sprawdź dziedziniec fortecy
Po spacyfikowaniu naszego bohatera przez niemieckiego żołnierza, znalazł się on we wrogiej fortecy. Na szczęście seria tradycyjnych kopniaków na przywitanie, zakończyła się wraz z zamieszaniem na dziedzińcu. Oprawcy pobiegli sprawdzić co się dzieje, pozostawiając Cię bez opieki. Niech będzie.
Teraz możesz zwrócić się w głąb korytarza, skąd zostałeś przywleczony (po apteczki), albo od razu wyjść na zewnątrz. Na schodach podnieś drugi pistolet oraz bagnet leżący w sąsiedztwie ogniska (1). Idź aż usłyszysz wołanie o pomoc dobiegające z lewej. Ktoś jest wewnątrz baraku, więc strzel w kłódkę by dostać się do środka (2).
Zmaltretowany żołnierz przedstawi Ci zarys sytuacji oraz poprosi o pistolet do obrony. Wyjdź, co zaowocuje samobójstwem niedawnego rozmówcy. Jednocześnie na skrzynce pojawi się bardzo interesujący list (3), który warto przeczytać. Zaraz przy wyjściu obok ogniska dostrzeżesz drabinę prowadzącą ku górze (4). Skorzystaj z niej aby przeczytać kolejną notatkę.
Pędź aż zobaczysz schody pod budynkiem. Nie przechodź jednak na drugą stronę tylko zwróć się w kierunku niechlujnie zabarykadowane przejścia (5). Kilkoma uderzeniami pozbaw tajemne miejsce ochrony, po czym wparuj do środka. Znajdziesz tam m.in. gramofon do posłuchania, lampę gazową, list (6) i pierwszy z tutejszych artefaktów . Zamelduj się w końcu na docelowym dziedzińcu.
Walcz z upiorem i nieumarłymi
Teraz to się zacznie. Musisz stawić latającej marze oraz towarzyszącej jej armii zdechłego mięsa. Główny przeciwnik korzysta z potężnych pocisków, które są zadziwiająco celne, ale mimo wszystko najpierw zalecam rozprawić się z zombi. Umrzyków będzie naprawdę sporo, niemniej w walce zawsze możesz wesprzeć się dwoma cekaemami. Jeden z nich ulokowany na wprost, dokładnie tam gdzie pojawił się upiór (7). Drugi - w małym posterunku pośrodku dziedzińca.
Kiedy pobijesz fantoma, podejdź do gruzowiska z zaznaczonym symbolem ładunku wybuchowego (8).
Znajdź materiały wybuchowe i wysadź barykadę
Misja ta jest na czas, więc radzę się nie ociągać, bo jest go dość mało, a nachodzić się trzeba. Najpierw jednak staniesz oko w oko z ogromną bestią, która wbiegnie na podwórze trzymając w rękach niepokojąco wielki młot. Jako, że ze swoimi pistolecikami dużych szans nie masz, rozsądnie byłoby, gdybyś udał się do wybranego stanowiska CKM-u i tak rozwiązał problem. W nagrodę zyskasz drugi na tym poziomie artefakt (9). Zauważ ponadto, że pojawili się nowi nieumarli.
Zombi znajdziesz też w otwartym teraz pomieszczeniu (10), zlokalizowanym naprzeciw podziemnych schodów jakimi wkraczaliśmy dumnie na podwórze fortecy. Zabierz ze środka materiał wybuchowy i wróć z nim pod gruzowisko. To jednak za mało...